دانلود کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی اثر مریلین یالوم

دانلود و خرید کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی

معرفی کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی

کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی نوشتهٔ مریلین یالوم و اروین د. یالوم و ترجمهٔ مینا فتحی و با صدای گشتاسب امجدی است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی

این کتاب صوتی دربارهٔ زندگی عاشقانهٔ یکی از مشهورترین روان‌شناسان دنیا و متخصص روان‌شناسی اگزیستانسیالیستی، اروین یالوم با همسرش مریلین یالوم است. یالوم این بار سراغ زندگی خودش رفته است و سعی می‌کند خودش را به‌نوعی واکاوی و روانکاوی کند. در ابتدای کتاب متوجه می‌شویم که همسر یالوم به بیماری لاعلاجی دچار شده و این زوج عاشق باید حالا با تجربه‌ای تلخ و عجیب دست و پنجه نرم کنند؛ مریلین باید مرگ را بپذیرد و یالوم هم با سوگ ازدست‌دادن همسرش کنار بیاید و قبول کند که باید بدون او زندگی کند. هر فصل از کتاب را یکی از این دو نوشته و ما یکی در میان با گفته‌های آن‌ها روبه‌رو می‌شویم. اغلب این‌ نوشته‌ها از لحاظ مفهومی به هم نزدیک و مرتبط هستند. کتاب به شنونده دیدی واقع‌گرایانه می‌دهد و باعث می‌شود ارزش لحظه لحظهٔ زندگی‌اش را بداند و سعی کند عشق زندگی‌اش را کنار خودش نگه دارد و اگر اتفاقی شبیه اتفاق یالوم برای زندگی‌شان افتاد چطور از پس این غم بزرگ برآید.

شنیدن کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به تمام زوج‌ها و عشاق دنیا و همچنین کسانی که با غم ازدست‌دادن کسی کلنجار می‌روند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی

سال‌ها خودم را محتاطانه به بازنشستگی نزدیک و آن را در مقادیر کم امتحان کرده‌ام. روان‌درمانی کار تمام عمرم بوده و تصور رهاکردن آن برایم دردناک است. اولین قدم به سمت بازنشستگی را زمانی برداشتم که تصمیم گرفتم در اولین جلسه مشاوره به بیمارانم اطلاع دهم که آن‌ها را تنها به مدت یک سال معاینه خواهم کرد.

به دلایل زیادی از کنارگذاشتن روانپزشکی متنفرم. بیشتر به این خاطر که از کمک‌کردن به دیگران بسیار لذت می‌برم و تا این لحظه از زندگی آن را به‌خوبی یادگرفته‌ام. دلیل دیگری که از گفتنش کمی خجالت می‌کشم، این است که دلم برای گوش‌دادن به آن همه داستان تنگ می‌شود. من اشتیاقی سیری‌ناپذیر برای شنیدن داستان دارم، به خصوص آن‌هایی که بتوانم در تدریس و نوشتن به کار ببرم. از دوران کودکی عاشق داستان‌ها بودم و به جز سال‌هایی که به دانشکده پزشکی می‌رفتم، همیشه بی برو برگرد قبل از خواب کتاب می‌خواندم. با این‌که نویسنده‌های صاحب سبکی چون جویس، نابوکوف و بنویل من را مبهوت خود می‌کنند داستان‌سرایانی مثل دیکنز، ترولوپ، هاردی، چخوف، موراکامی، داستایفسکی و آستر را از ته دل تحسین می‌کنم.


نظرات کاربران

aysan
۱۴۰۱/۰۳/۰۴

باورم نمی شد که این کتاب یالوم را نخوانده بودم! به نظر پر از آموزش زندگی بود هر چند موضوع و محور اصلیش مرگ بود.

روانشناس کتاب خوان
۱۴۰۲/۰۱/۰۲

کتابی بسیار عالی از یالوم . مثل همیشه. ترجمه بسیار خوب. اما متاسفانه گویندگی بسیار بد ، بد، بد. سرد و بی روح و خشک. حیفه این کتاب سرشار از احساس. ایکاش متنی کتاب رو خونده بودم.

کاربر ۲۰۱۶۰۳۷
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

کتاب جالب و تاثیرگذاری بود. لذت بردم و خواندنش رو توصیه میکنم

حسین اسکندری
۱۴۰۱/۰۲/۰۵

به کسایی که بدنبال فلسفه مرگ هستند ، هرچند اندک کمک میکنه متاسفانه احساس کردم نویسنده با صداقت کامل ننوشته و بیشتر تظاهر به صادق بودن کرده ضمنا با وجود متن سبک و ساده کتاب اما مترجم دقت لازم رو نداشته؛

- بیشتر
علی هاشمی
۱۴۰۱/۰۱/۰۳

صدای گوینده رو دوست نداشتم ولی کتابهای یالوم رو بیشترشو خوندم و دوست داشتم این کتاب رو هم خریدم و در حال گوش دادنم .ایراد بزرگش گویندگی ضعیف هست.

Hrezapour.ir
۱۴۰۱/۱۲/۲۸

عالی، از یالوم چیزی نخونده بودم چند بار دروغگویی روی مبل و وقتی نیچه گریست رو سعی کردم بشنوم اما نشد ..این اثر اما فوق العاده بود، ممنون از #ماه_آوا ممنون از طاقچه

کاربر ۲۵۸۰۶۵۳
۱۴۰۱/۱۱/۰۶

کتاب عالی و بسیار کاربردی ولی در دانلود و اجرا دچار مشکل میشه نمی‌دونم چرا لطفاً دست اندرکاران کاری انجام بدن

پسرعموی کافکا
۱۴۰۲/۰۱/۱۷

بعنوان کسی که همه آثار یالوم خوندم بهتون میگم سه کتاب از یالوم نخونید : کتاب خیره به خورشید/کتاب مسئله اسپینوزا و این کتاب دلیل اش اینکه محتوا به تماما تکراری هستن با سایر کتاب های یالوم بجاش روان درمانی

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۴۷۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۴۷۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان