دانلود کتاب صوتی مستند شنیداری گفت‌و‌گو با نجف دریابندری با صدای مهدی مظفری ساوجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مستند شنیداری گفت‌و‌گو با نجف دریابندری اثر مهدی  مظفری ساوجی

دانلود و خرید کتاب صوتی مستند شنیداری گفت‌و‌گو با نجف دریابندری

معرفی کتاب صوتی مستند شنیداری گفت‌و‌گو با نجف دریابندری

کتاب صوتی مستند شنیداری گفت‌و‌گو با نجف دریابندری نوشته مهدی مظفری ساوجی است و با صدای مهدی مظفری ساوجی و نجف دریابندری  در انتشارات ماه آوا منتشر شده است.

درباره کتاب مستند شنیداری گفت‌و‌گو با نجف دریابندری

نجف دریابندری متولد ۱ شهریور ۱۳۰۸ در آبادان است و در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ در تهران درگذشت. ایشان مترجم و نویسنده مشهور ایرانی بودند. 

در این کتاب اظهار نظرهای دریابندری درباره موضوعات مختلف اعم از فراز و فرودهای زندگی شخصی وی از جمله حضورش در موسسه انتشارات فرانکلین و فراز و نشیب فعالیت این موسسه، نگاه او به مقوله ترجمه و مهمترین ترجمه‌هایی که از وی و در روزگار وی منتشر شده است یک جا گردآوری شده است. در کنار این مساله نگاه او به بایدها و نبایدهای زبان فارسی، داستان نویسی طنز و سینما نیز درج شده است. از مهمترین نویسندگانی که دریابندری در این کتاب به اظهار نظر درباره آنها پرداخته است می توان به دهخدا، جمالزاده، هدایت، چوبک، آل احمد، گلستان و علی محمد افغانی اشاره کرد.

شنیدن کتاب مستند شنیداری گفت‌و‌گو با نجف دریابندری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات ایران پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مستند شنیداری گفت‌و‌گو با نجف دریابندری

من با نثر مقاله های جلال آل احمد هیچ موافق نیستم. یعنی نثری که در مقاله هایش می بینید، چیزی ساخته و پرداخته خودش است و به اصطلاح چیزی ساخته و پرداخته خودش است و به چیزی نیست که آدم آرزومند همه مثل آن بنویسند. شما تصور کنید که اگر نویسندگان ما بخواهند ادای آل احمد را در بیاورند به کلی چیز بی‌خودی می‌شود. البته یادم هست که خودش هم در جایی گفته بود این طرز حرف زدن را از یک نویسنده فرانسوی یاد گرفته. یعنی در واقع ادای او را در آورده. سلین، خیال می‌کنم. به هر حال زمانی از سبک آل احمد که معروف است، دو سه نفری تقلید می‌کردند ولی همه آنها پی کارشان رفته‌اند. یعنی الان دیگر کسی به نثر آل احمد توجهی ندارد. این خیلی طبیعی است. برای اینکه نثر مقاله‌های او نثر فارسی پاکیزه درست و حسابی نبود. به اصطلاح من درآوردی بود. اما به نظر من نثر داستان‌های آل احمد شایان توجه است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۲ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۱۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۱۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۵,۸۰۰
تومان