دانلود کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدود کننده با صدای مسعود خواجه‌وند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدود کننده اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدود کننده

معرفی کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدود کننده

کتاب صوتی غلبه بر باورهای محدود کننده نوشته آنتونی رابینز است و با ترجمه لیلا نظری و صدای مسعود خواجه‌وند در انتشارات موسسه کلید توسعه آموزش مثبت(دید مثبت) منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب غلبه بر باورهای محدود کننده است.

درباره کتاب غلبه بر باورهای محدود کننده

آخرین باری که از کاری دست کشیدید چه وقتی بود؟ آخرین مرتبه که شکست خوردید را به خاطر می‌آورید؟ زمانی را به خاطر دارید که خود را سرزنش کرده باشید؟ اگر در تمامی این لحظات به خود چیزی جز جمله‌ «من تمام تلاش خودم را کردم. درسی یاد گرفتم و دفعه‌ بعد بهتر عمل می‌کنم» گفته باشید، شما گرفتار افکار محدودکننده هستید. 

این خلاصه کتاب مرحله به مرحله به شما یاد می‌دهد که از پس مشکلاتتان بربیایید و خودتان را تغییر دهید. ما می‌تونیم به مغزمان آموزش دهیم که چه وضعیتی داشته باشد. اما بیشتر ما این کار را نمی‌کنیم و اجازه می‌دهیم که جامعه و باور‌های غلط مغز ما را تربیت کنند. غافل از اینکه هدفِ جامعه این است که شما را بترساند، نه اینکه چیزی به شما یاد بدهد و شما را آگاه کند. این سیستمِ رقابتی می‌خواهد هر چه بیشتر توجهِ شما رو جلب کند و اینقدر باورهای غلط و احساسات منفی در مغز شما فرو می‌کند تا بالاخره تمرکز شما را بهم بزند. ولی شما باید خودتان کنترل را به دست بگیرید و فقط روی خواسته‌های‌تان تمرکز کنید، باید بدانید معنای زندگیِ شما چیست و قراراست چه کار کنید

وقتی زندگی آن شکلی که انتظار داریم پیش نمی‌رود، خوشحال نیستیم. بعضی مواقع زندگی مشکلی ندارد و این ما هستیم که باید انتظارات‌مان را تغییر دهیم و اصلاح کنیم. پس وضعیت‌مان را اصلاح کنیم و یاد بگیریم که مغز چطور سطح انتظاراتش را مشخص می‌کند.

شنیدن کتاب غلبه بر باورهای محدود کننده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد موفق پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت

حجم

۱۱۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت

حجم

۱۱۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان