دانلود کتاب صوتی خودآگاهی با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودآگاهی اثر جولین رابرتس

دانلود و خرید کتاب صوتی خودآگاهی

معرفی کتاب صوتی خودآگاهی

کتاب صوتی خودآگاهی؛ پنج استراتژی برای شناخت باورها، ارزش‌ها و انگیزه‌هایتان و رسیدن به خودآگاهی نوشتهٔ جولین رابرتس و ترجمهٔ سمانه عابدی و با گویندگی فرزانه فائزی است و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خودآگاهی

این کتاب پنج استراتژی برای شناخت باورها، ارزش‌ها و انگیزه‌هایتان و رسیدن به خودآگاهی است. همۀ افرادی که در زندگی شخصی و حرفه‌ای به موفقیت رسیدند یک وجه مشترک دارند که از بقیه متمایزشان می‌کند و آن چیزی نیست جز خودآگاهی. به‌دست‌آوردن خودآگاهی به تعهد و تمرکز نیاز دارد و با خودآگاهی می‌توانید روابط خودتان رو بهتر کنید، همچنین به شما کمک می‌کند به موقعیت‌های چالشی واکنش مثبت‌تری نشان بدهید، موانع را به فرصت‌ها تبدیل کنید، اعتماد به نفس بالاتر می‌رود و کمک می‌کند تا خوشحال‌تر باشید.

به‌دست‌آوردن خودآگاهی یک سفر است. راه حلِ سریعی وجود ندارد. اگر می‌خواهید مهارت‌های خودتان را توسعه بدهید و پیشرفت کاری خودتان را بیشتر کنید و یا روی توسعه شخصی تمرکز کنید، داشتن خودآگاهی ضروری است. چند قدم ساده وجود دارد که می‌توانید برای رسیدش به‌ خودآگاهی بردارید. با پنج استراتژی این کتاب صوتی با آگاهی کامل از باورها، ارزش‌ها و انگیزه‌ها، یاد می‌گیرید خودتان را واقعا درک کنید، بهتر بشناسید و به خودآگاهی برسید. همچنین یاد می‌گیرید چطور از قدرتِ چشم‌انداز برای تاثیرگذاری و به‌دست‌آوردن اطلاعات عمیق شخصی استفاده کنید.

شنیدن کتاب صوتی خودآگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند به خودآگاهی برسند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان