دانلود کتاب صوتی کودک خاموش با صدای پروین دشتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کودک خاموش اثر سارا دنزیل

دانلود و خرید کتاب صوتی کودک خاموش

نویسنده:سارا دنزیل
گوینده:پروین دشتی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کودک خاموش

کتاب صوتی «کودک خاموش» نوشتهٔ سارا دنزیل با ترجمهٔ مهرزاد جعفری و گویندگی پروین دشتی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. کودک خاموش، رمانی معمایی است که اولین بار در سال ۲۰۱۷ انتشار یافت. 

درباره کتاب کودک خاموش

 اِما پرایس در تابستان سال ۲۰۰۶، با اندوهی فراوان شاهد بیرون کشیده شدن کت قرمز پسر شش ساله اش از رودخانه بود. اِیدن، پسر کوچکی بود که هنگام سیلی شدید از مدرسه بیرون رفت و در رودخانه افتاد و غرق شد. جسد اِیدن هیچ وقت پیدا نشد.

ده‌سال بعد، اِما دوباره لذت و آرامش زندگی‌اش را بازیافته است. او دوباره ازدواج کرده، حامله است و کنترل همه‌چیز را در دست دارد…

تا زمانی که ایدن بازمی‌گردد. آن‌قدر آسیب روحی دیده که نمی‌تواند حرف بزند، سؤالات زیادی را برمی‌انگیزد و هیچ سؤالی را پاسخ نمی‌دهد.

فقط بدنش است که می‌تواند ناپدید شدن ده‌ساله‌اش را بازگو کند. استخوان‌های شکسته و زخم‌هایی که روی بدنش دارد، فقط نشانه‌های کوچکی از وحشتی است که آن‌ها را تجربه کرده بود. ایدن اصلاً غرق نشد. ربوده شده بود. درحالی‌که اما تلاش می‌کند با پسرش که حالا یک نوجوان شده است دوباره ارتباط برقرار کند، باید نقاب از چهره‌ی هیولایی که او را از اما ربوده بود بردارد، ولی در دهکده‌ٔ کوچک‌شان، چه کسی قابلیت انجام چنین جرمی را دارد؟

جواب تمام سؤال‌ها پیش ایدن است، ولی او نمی‌تواند آنچه ناگفتنی است را بازگو کند.

کتاب صوتی کودک خاموش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به داستان‌های معمایی و جنایی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب کودک خاموش

همان طور كه داشتم از روي تپهٔ با شيب زياد بيشاپ تاون پايين می‌راندم، در آينهٔ وسط نگاه كردم و متوجه يك ون پشت سرم شدم. بعد از آنكه به سمت راست پيچيدم تا از پل عبور كنم، دوباره آينه را نگاه كردم و باز هم آنجا بود: همان ون سياه رنگ. حتي وقتي به سمت چپ و خيابان اصلي فروشگاه هاي بيشاپ تاون پيچيدم، هنوز هم آن ون پشت سرم بود. اخم كردم، با خودم فكر مي كردم كه خبرنگار است يا نه. بيشاپ تاون جاي كوچكي بود. منطقی بود كه يك ماشين دنبال ماشين ديگر در جاده ای كه از دهكده مي گذشت حركت كند.

وقتي ماشين را جلوي داروخانه پارك كردم، ون مشكي قبل از آنكه راهش را در خيابان ادامه دهد، سرعتش را كم كرد. شك‌ام بيشتر شد؛ اما امكان داشت كه راننده اش دنبال جاي پارك مي گشته و پيدا نكرده است.

...

در زمان تحقیقات، کارشناسان تیم امداد می‌گفتند غیرعادی است که جسد برنگردد روی سطح آب. در دریا، انتظار ناپدید شدن جسد بود، ولی در رودخانه معمولاً پیدا می‌شد. به همین دلیل بازرس استیونسون مأمور تحقیقات شده بود. وقتی لباسش را پیدا کردند، احتمال آدم‌ربایی به صفر رسید. سیلی اتفاق افتاده و همزمان با سیل، ایدن از مدرسه بیرون رفته بود. احتمالاً به‌سمت رودخانه. و چند وقت بعد لباسش در آب پیدا شده بود. پایان داستان. منطقی بود، نه؟

ولی حالا این پسر من بود که با قیافهٔ بچه‌هایی که از زیر آوار بیرون کشیده می‌شوند یا از یک کشور جنگ‌زده فرار می‌کنند، روی تخت بیمارستان نشسته است. می‌دانستم که کابوس‌هایم احتمالاً برمی‌گردند، و می‌دانستم این بار موضوعشان چیست.

نظرات کاربران

الهه »»عشق کتاب
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

کتاب قشنگی بود تا اخرش نمیفهی کار کیع و این جالبه من که خوشم اومد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۷۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۷۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان