دانلود کتاب صوتی برج عاج با صدای اطهر کلانتری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برج عاج اثر جان فالز

دانلود و خرید کتاب صوتی برج عاج

نویسنده:جان فالز
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی برج عاج

کتاب صوتی «برج عاج» نوشتهٔ جان فالز با ترجمهٔ شهریار بهترین و گویندگی اطهر کلانتری در رادیو گوشه منتشر شده است. بسیاری از داستان‌های جان فالز مبنای یک فیلم سینمایی بوده است. از آن جمله « کلکسیونر» ، « ساحر» ،« معشوقه ستوان فرانسوی » و همین کتاب یعنی « برج عاج » را می‌توان نام برد.

درباره کتاب صوتی برج عاج

«جان فالز» نویسنده انگلیسی معاصر در کشور خود و در اروپا و آمریکا بسیار شناخته شده است. جان فاولز، زادهٔ ۳۱ مارس ۱۹۲۶ و درگذشتهٔ ۵ نوامبر ۲۰۰۵ است. فاولز پس از پایان خدمت سربازی در سال ۱۹۴۷، به نیوکالج آکسفورد رفت و در رشته‌های زبان فرانسوی و آلمانی به تحصیل پرداخت. او در همین زمان و در آکسفورد برای اولین بار، نویسندگی را به شکلی جدی به‌عنوان حرفه ی اصلی خود در نظر گرفت. آثار فاولز به زبان‌های متعددی ترجمه شده‌اند و اقتباس‌های گوناگونی از داستان‌های او انجام شده است.

داستان “برج عاج” در یک ویلای دور افتاده‌ فرانسوی به نام “کوئت مینه” رخ می‌دهد. جایی که “هنری بریزلی”، نقاش پیر و سرشناس و گوشه‌گیر با دو دختر ندیمه‌اش زندگی می‌کند و دنیای خاص اسرارآمیز خود را دارد تا این که “دیوید” منتقد جوان و معروف هنری برای گفت وگو با نقاش قدم به زندگی او می‌گذارد.

کتاب صوتی برج عاج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به رمان‌های انگلیسی پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

شادی داودی
۱۴۰۳/۰۲/۰۳

داستان در یک ویلای دورافتاده در فرانسه به نام کوئت‌مینه اتفاق می‌افتد زمانی که صاحب آن یعنی هنری بریزلی که یک نقاش پیر و سرشناس است از دیوید دعوت می‌کند به ویلایش بیاید. دیوید یک منتقد معروف هنری و متاهل

- بیشتر
Ghazaleh abedini
۱۴۰۱/۰۹/۲۳

همه داستان ها قشنگ بودن و عالی قسمت پای من نیست.....

negara
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

اگر به هنر و نقاشی علاقه دارید گوش. بدین

زمان

۶ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۸۶۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۸۶۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان