دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس به زبان ساده با صدای کمیل سلیمان پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعتماد به نفس به زبان ساده اثر برینلی پلتز

دانلود و خرید کتاب صوتی اعتماد به نفس به زبان ساده

معرفی کتاب صوتی اعتماد به نفس به زبان ساده

کتاب صوتی اعتماد به نفس به زبان ساده نوشته کیت بورتون و برینلی‌ان پلاتس به شما آموزش می‌دهد اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و به هدف‌هایتان برسید. این کتاب با ترجمه مهدی قراچه داغی و صدای کمیل سلیمان پور و سپیده سلیمیان منتشر شده است. 

درباره‌ کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده

اعتماد به نفس از جمله مقولاتی در زندگی است که از دیرباز مطرح بوده و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده یک کتاب عالی در زمینه تقویت اعتماد به نفس است.

در این کتاب، ابهامات موجود پیرامون اعتماد و اطمینان را از خود دور می‌کنید، و به خصوص در باره اعتماد به نفس به علم و اطلاع کافی می‌رسید. اعتماد به نفسی پیدا می‌کنید که زمانی فکر می‌کردید دستیابی به آن غیرممکن است.

این کتاب راهنمایی عملی است تا بر اعتماد و اطمینان خود بیفزایید. بدین منظور مطلب را به گونه‌ای نوشته‌ شده است که می‌توانید موضوع مورد نظر را درک کنید. بعضی از مطالب را هم برای افزودن بر اطلاعات شما نوشته‌ شده است. 

شنیدن کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده

اعتماد به نفس در عمل

اما اعتماد به نفس در زندگی روزانه چگونه خودش را نشان می‌دهد؟ بسیار خوب، آیا تاکنون کاری مثل ورزش کردن یا سخنرانی در محل کار را شروع کرده‌اید که در شروع حوصله آن را نداشتید، اما وقتی ادامه دادید از کارتان لذت بردید؟ اعتماد به نفس هم به همین گونه است. ممکن است در شروع کاری را که دوست ندارید، انجام دهید و در پایان به این نتیجه برسید که از آن خوشتان می‌آید.

آنیش حسابداری است که چندی پیش به مقام مشاور مدیریت رسیده است. او در مأموریتهای مختلف به اقصا نقاط جهان سفر کرده است. آنیش در حال حاضر برای خودش کار می‌کند، او پروژه‌های پیچیده‌ای را سرپرستی می‌کند و در جلسات حضور آرام و شایسته دارد. وقتی کارها فشار می‌آورند و کارکنان ابراز ناراحتی می‌کنند که کار در زمان تعیین شده به اتمام نخواهد رسید، او صبورانه به کارکنانش اعتماد به نفس می‌دهد که می‌توانند در زمان تعیین شده پروژه خود را تحویل دهند.

اما او چگونه تحت فشار کار می‌کند؟ آنیش می‌گوید: «گاه از سوی دو سه کار مختلف تحت فشار قرار می‌گیرم و در مواقعی نیز ممکن است بیست پروژه داشته باشم که باید انجام شوند. ممکن است در درون خود مشوش شوم، اما صبورانه کارها را یکی یکی انجام می‌دهیم. با انجام گرفتن هر پروژه، کارمان سبک‌تر و راحت‌تر می‌شود و سرانجام طبق قراری که گذاشته‌ایم کارها را تحویل می‌دهیم.»

برخورد با چالشها به شکلی که آنیش انجام می‌دهد، فواید فراوانی دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- شما معتقدید و باور دارید کارهایی را که دیگران مشکل می‌دانند، می‌توانید انجام دهید.

- به اطرافیان خود الهام می‌دهید و مانع از وحشت‌زدگی آنها می‌شوید.

- یک پروژه بزرگ را به اجزای کوچک‌تری تقسیم می‌کنید و بعد یکی یکی هر جزء را انجام می‌دهید.

نظرات کاربران

amir hosein
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

کتاب خوبی بود 💥ولی کتاب ((شجاعت)) نویسنده‌ : دبی فورد از این کتاب بهتر است.

زمان

۶ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۸۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۸۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان