دانلود کتاب صوتی منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی با صدای فریاد موسویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی اثر جولین جینز

دانلود و خرید کتاب صوتی منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی

نویسنده:جولین جینز
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۰از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی

کتاب صوتی منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی نوشته جولین جینز است با ترجمه سعید همایونی و صدای فریاد موسویان در انتشارات آوانامه منتشر شده است.

درباره کتاب منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی

کتاب صوتی منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی، برگرفته از پایان‌نامه بحث‌برانگیز جولین جینز است که معتقد است، آگاهی انسان از زمان تکامل حیوانات شروع نشده بلکه در روندی بر مبنای یادگیری است که در حدود سه هزار سال پیش به وجود آمده و هنوز در حال پیشرفت و رشد است.

این کتاب از سه بخش اساسی تشکیل شده است. جولین جینز بیان می‌کند که انسان های دوران باستان صداهایی می‌شنیدند که آن‌ها را به وحی خدایان نسبت می‌دادند و به بررسی این ساختار ذهنی می پردازد. 

پیامدهای این پارادایم علمی تحول آفرین، تقریبا به تمام جنبه های مختلف نظیر روان‌شناسی، تاریخ، فرهنگ، دین و آینده ما ورود می‌کند.

 ذهن دو ساحتی یک فرضیه در روان‌شناسی است که طبق استدلال آن ذهن انسان در وضعیتی دوگانه عمل می‌کند. او در این کتاب این مسئله را تشریح می‌کند که حالت طبیعی ذهن انسان براساس یک ذهنیت دوقلو فعالیت می‌کند.

جولین جینز ذهنیت دو قلو را وضعیت روانی می‌داند، که در آن تجربیات و خاطرات نیمکره راست مغز از طریق توهم شنیداری به نیمکره چپ منتقل می‌شوند و این مسئله یکی از عملکردهای جانبی مغز است؛ با این حال هر نیمه از مغز نرمال انسان به طور مداوم از طریق مجموعه گسترده‌ای از عصب‌هایی که بین دو نیمکره مغز با دیگران ارتباط برقرار می‌کند. این کتاب با نگاهی متفاوت به بررسی تاریخ بشری رفته است. 

جولین جینز روان‌شناس آمریکایی است که در سال ۱۹۲۰ متولد شد. او با انتشار کتاب منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی، سروصدای زیادی در دنیای روان‌شناسی، انسان‌شناسی و فرقه‌های مذهبی ایجاد کرد.

شنیدن کتاب منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فلسفه پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

arastou1981@
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

با این قیمت ارزش،این کتاب در حوزه نوروساینتیسم و awarenessو consciousness درخشان و منصفانه و این اثر شاهکار ترجمه ابتدایی حاصل ترجمه و همکاری ۱۶دانشمند نوروساینتیسم است،هیچگاه حرف استاد سعید امیدوار ،استاد فلسفه غرب ،وفلسفه تحلیلی،واز صاحبان انتشار لحظه، همیشه

- بیشتر
Amir
۱۴۰۱/۰۹/۲۹

باید دقت کنیم که برخی بخش‌های کتاب بویژه فرضیه منشاء آگاهی مطرح شده از نظر علمی مورد تایید جامعه علمی نیست. اینکه زبان بر آگاهی موثر است کاملا مورد تاییده ولی بحث دوساحتی بودن صرفا فرضیه ای هست که برخی

- بیشتر

زمان

۲۰ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان