دانلود کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم

معرفی کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم

کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه مریم قمیشی و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه یک فروشنده خبره شویم

بدون وجود فروش هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. باور کنید یا نه، شما یک فروشنده‌اید- حالا فروشندگی شما می‌تواند در مورد متقاعد کردن فرزندتان برای انجام دادن تکالیفش باشد، می‌تواند زمانی باشد که برای یک مصاحبه شغلی پا جلو گذاشته‌اید، یا زمانی باشد که کسب و کار خودتان را راه انداخته‌اید. در این مقاله ما توصیه‌های این غول‌های فروش را گردآوری کرده‌ایم تا با استفاده از آنها بتوانید بهترین فروشنده زمان خودتان شوید.

شنیدن کتاب چگونه یک فروشنده خبره شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب رابه تمام صاحبان کسب و کار که پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب چگونه یک فروشنده خبره شویم

دن لاک (Dan Lok) کارآفرین میلیونر، سخنران، مشاور، نویسنده کتاب و یکی از کارشناسان برجسته جهان در بازاریابی اینترنتی است. او به عنوان «پادشاه فروش کالای لاکچری و گران قیمت» شناخته شده است، او یک شبکه از شرکت های چند میلیون دلاری ایجاد کرده است و یکی از پرطرفدارترین مشاوران در این زمینه است و به مردم سراسر جهان آموزش میدهد که چگونه یک امپراطوری تجاری برای خود بنا کنند .همچنین او نویسنده ۱۵ عنوان کتاب پرفروش آمازون نیز هست که برخی از آنها به ۹ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند. او می‌گوید:

“اولین اشتباهی که فروشندگان مرتکب می‌شوند چیست؟ زیادی صحبت می‌کنند: با دهانتان نفروشید، با گوش‌هایتان بفروشید. موضوع گوش دادن است نه شنیدن. هر چه کمتر حرف بزنید بیشتر عایدتان می‌شود. مکالمه‌تان را با سوال پرسیدن شروع کنید تا به شما کمک کند نیازهای مشتری احتمالی‌تان را بشناسید. انگیزه‌ها و نقاط ضعفشان چیست؟

بسیاری از فروشندگان چیزها را به سمت شما فشار می‌دهند اما یک فروشنده حرفه‌ای فشار نمی‌آورد، مشتریان را به سمت کالا می‌کشد و فروش، نتیجه طبیعی و قابل انتظار این فرایند است. در پایان مکالمه، مشتری احتمالی‌تان باید از شما تشکر کند.

نظرات کاربران

Mostafa
۱۴۰۰/۱۱/۲۴

مفتش گرونه

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان