دانلود و خرید کتاب گزارشی واقعی از مشاغل آینده کلاوس شواب ترجمه فریبا موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گزارشی واقعی از مشاغل آینده اثر کلاوس شواب

کتاب گزارشی واقعی از مشاغل آینده

معرفی کتاب گزارشی واقعی از مشاغل آینده

کتاب گزارشی واقعی از مشاغل آینده نوشتهٔ کلاوس شواب (رئیس هیئت‌مدیرهٔ مجمع جهانی اقتصاد) و سادیا زهیدی (از اعضای هیئت‌مدیره‌ٔ مجمع جهانی اقتصاد) و ترجمهٔ فریبا موسوی است. نشر کتاب کوچه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب گزارشی واقعی از مشاغل آینده

کتاب گزارشی واقعی از مشاغل آینده ارائه‌دهندهٔ دیدگاه‌هایی است که برای هدایت مشاغل و کارگران به‌سمت فرصت‌های شغلی حال و آینده موردنیاز است و همچنین این کتاب چشم‌انداز‌های موردانتظار مشاغل و مهارت‌های منطبق با تکنولوژی را تا سال ۲۰۲۵ برررسی کرده ‌است. در این کتاب باتوجه‌به محدودیت‌های اخیر بازار کار، راهکارهایی به بخش دولتی ارائه شده که با تقویت مهارت و مهارت‌افزایی کارکنان خود، با جدیت بیشتری آینده کارکنان در معرض خطر بیکاری را موردبررسی قرار دهد؛ در واقع این کتاب بر اساس آمار و داده‌های واقعی به ما کمک می‌کند که از امروز برای آیندهٔ خودمان برنامه‌ریزی کنیم. کتاب «گزارشی واقعی از مشاغل آینده» شامل ۳ فصل اصلی است. فصل اول ‌به چشم‌انداز بازار کار، در شرایط اقتصادی متأثر از همه‌گیری بیماری پرداخته است. فصل دوم تحول در بازار کار در سال‌های ۲۰۲۰ - ۲۰۲۵ را پیش‌بینی می‌کند و فصل سوم به راهبردهای بخش خصوصی و دولتی برای احیای بازار کار پرداخته است.

خواندن کتاب گزارشی واقعی از مشاغل آینده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب صوتی برای همهٔ افرادی که به بررسی و مطالعه دربارهٔ اقتصاد جهانی و آیندهٔ مشاغل علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب گزارشی واقعی از مشاغل آینده

«نگرانی‌ها درباره‌ی جابه‌جایی شغل‌ها به‌ دلیل پیشرفت تکنولوژی و افزایش اختلافات اجتماعی در سطح جهان، شوک‌های اقتصادی و سلامتی در سال ۲۰۲۰، همگی موجب سقوط اقتصاد و اختلال نیروی کار شده و ناکارآمدی قراردادهای اجتماعی ما را کامل آشکار کرده است. ما در دوران سرنوشت‌سازی هستیم. تصمیمات و انتخاب‌های امروز ما تعیین‌کننده‌ی مسیر حرکت زندگی و امرار معاش نسل‌های پس از ما خواهد بود. امکانات نوآورانه‌ی حاصل از پیشرفت تکنولوژی که تعریف‌کننده‌ی شرایط زمانی ماست، می‌تواند به آزاد شدن توان بالقوه‌ی انسان نیز کمک کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۱۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان