دانلود کتاب صوتی کالیپسو با صدای احسان کرمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کالیپسو اثر دیوید سداریس

دانلود و خرید کتاب صوتی کالیپسو

گوینده:احسان کرمی
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۲.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کالیپسو

کتاب صوتی کالیپسو مجموعه داستان‌ دیوید سداریس، نویسنده مشهور آمریکایی است. سداریس در ایران نویسنده‌ای شناخته شده است و این کتاب با ترجمه فاطمه قربانپور و صدای احسان کرمی منتشر شده است. 

درباره کتاب کالیپسو

کالیپسو یکی از پرفروش‌ترین آثار طنز ۲۰۱۸ در آمریکا بوده است. این کتاب در سایت گودریدز با اختلاف اندکی در تعداد آرا، رتبه‌ی دوم بهترین اثر طنز سال ۲۰۱۸ را به انتخاب مخاطبان به دست آورده است. کالیپسو طنزی تلخ دارد،‌هم شما را می‌خنداند و هم شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این کتاب شما را وارد فضایی متفاوت می‌کند و تجربه‌های تازه‌ای برایتان می‌سازد. با شنیدن این کتاب حس می‌کنید نویسنده کنار شما نشسته است و از هر موضوعی سخن می‌گوید،‌گاهی گلایه می‌کند، گاهی شما را می‌خنداند و گاهی شما را به حیرت وامی‌دارد. 

شنیدن کتاب کالیپسو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام علاقه‌مندان به ادبیات طنز را به شنیدن این کتاب پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره دیوید سداریس

دیوید سداریس متولد ۱۹۵۶ نویسنده طنز‌پرداز و برنامه‌ساز مشهور رادیو در آمریکا است. سداریس شهرتش را مدیون داستان‌های کوتاه از زندگی شخصی خودش است که ماهیتی فکاهی و طعنه‌آمیز دارند و در آنها به تفسیر و طعنه به مسایل اجتماعی می‌پردازد.

از آثار دیگر سداریس می‌توان به تب بشکه، تعطیلات بی‌دغدغه، بلاخره یه روزی قشنگ حرف می‌زنم، مخمل و جین تن خانواده‌ات کن اشاره کرد.

درباره احسان کرمی

احسان کرمی ۲۰ تیر ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او بازیگر، خواننده، مجری و صداپيشه ایرانی است که فعالیتش را از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به عنوان نویسنده، گوینده و بازیگر آیتم‌ها در رادیو با رادیو ایران، صدای آشنا، رادیو تهران ، رادیو پیام و رادیو گوشه همکاری کرده است. علاوه بر این، در مقطعی از گویندگان برنامه جمعه ایرانی نیز بود.

احسان کرمی در زمینه تولید کتاب صوتی نیز فعالیت می‌کند و کتاب‌هایی را که با صدای او به صورت صوتی منتشر شده‌اند. 

نظرات کاربران

ضحی مختارزاده
۱۴۰۲/۰۴/۰۸

چرا باید صدای این آدم فراری را در طاقچه بشنویم؟ گوینده کم داریم؟

زمان

۶ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۳۴۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۳۴۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان