دانلود کتاب صوتی عروج با صدای ریحانه مودت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عروج اثر استیون کینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی عروج

نویسنده:استیون کینگ
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عروج

کتاب صوتی عروج، جدیدترین رمان نویسنده مشهور استیون کینگ است که او را با آثارش در ژانر وحشت و فیلم‌نامه‌های درخشش، مسیر سبز و رستگاری از شائوشنگ می‌شناسند. این کتاب با ترجمه محمد غفوری و صدای ریحانه مودت منتشر شده است. 

درباره‌ی کتاب صوتی عروج

داستان عروج درباره‌ بیماری عجیب و غریب مردی به نام اسکات است. اسکات وزن کم می‌کند، او غذا می‌خورد اما وزنش کم می‌شود و ترازو چیزی نشان نمی‌دهد اما خودش متوجه این موضوع می‌شود در همین زمان او با دو زن که همسایه‌اش هستند درگیر می‌شود و آن دو زن در کار و تاسیس رستورانشان دچار مشکل می‌شوند، مردم با آن‌ها مخالفند و زمین‌شان را از دست می‌دهند اما ناگهان اسکات تصمیم می‌گیرد از آن‌ها حمایت کند. این کتاب سرشار از احساس است و روایت جذابی دارد. 

کتاب صوتی عروج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی عروج را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ استیون کینگ

استیونن کینگ یا استفن کینگ با نام کامل استیون ادوین کینگ متولد ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ است. او نویسنده آمریکایی خالق بیش از ۲۰۰ اثر در ژانر وحشت است. کارگردانان مشهوری مانند استنلی کوبریک و فرانک دارابونت، کتاب‌های او را به فیلم تبدیل کردند که با موفقیت چشمگیری رو به رو شدند. درخشش (shining) به کارگردانی استنلی کوبریک، مسیر سبز و رستگاری در شائوشنگ به کارگردانی فرانک دارابونت از آن جمله‌اند. استفن کینگ برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی ارواح که استن وینستون کارگردانش بود، با مایکل جکسون همکاری کرد.

معرفی نویسنده
عکس استیون کینگ
استیون کینگ
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

استیون کینگ در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در پورتلند واقع در ایالات متحده‌ی آمریکا متولد شد. او فرزند دوم «نلی روث و دونالد پیتزبری کینگ» بود و یک برادر بزرگ‌تر از خودش داشت. زمانی که استیون خردسال بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند. استیون و برادر بزرگ‌ترش که دیوید نام داشت در خانه‌ی مادرشان بزرگ شدند.

نظرات کاربران

وحیده
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

عروج در واقع همان کتاب ارتفاع است

kiarasch47
۱۴۰۲/۱۱/۱۷

استیون کینگ رو خیلی ها با آثار وحشتش می شناسن ولی به عنوان کسی که آثار زیادی ازش مطالعه کرده باید بگم آثار غیر وحشتش معمولا قشنگ تر و با احساس تر نوشته شدن. عروج با بهترین های این نویسنده

- بیشتر
شادی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

من کتاب بیماری به نام ان رو از استیون کینگ گوش دادم و خوشم اومد.ولی این کتاب رو راستش توصیه نمیکنم.چون اصلا ماجرای جالب و جذابی نداشت

کاربر ۳۶۴۰۶۶۳
۱۴۰۰/۰۷/۲۵

عروج عالیییییی هستش

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۵۰۰
تومان