دانلود کتاب صوتی رهایی از افکار سمی با صدای سپیده مالمیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهایی از افکار سمی اثر زویی مک کی

دانلود و خرید کتاب صوتی رهایی از افکار سمی

معرفی کتاب صوتی رهایی از افکار سمی

کتاب صوتی رهایی از افکار سمی اثری نوشته زویی مک کی است. این کتاب صوتی با کمک چند راهکار ساده اما عملی به مخاطبانش کمک می‌کند تا بتوانند به افکار خود نظم دهند و تصمیم‌گیری‌هایی بهتر، دقیق‌تر، عملی‌تر و به دور از فکرهای منفی داشته باشند. نسخه صوتی این کتاب را می‌توانید با ترجمه‌ منصوره شریفی و حمید نمازی‌ها و صدای سپیده مالمیر بشنوید.

درباره کتاب صوتی رهایی از افکار سمی

کتاب صوتی رهایی از افکار سمی ((The Disciplined Mind کتابی است که برای تمام افراد، نکته‌ای دارد. احتمالا همه ما چنین شرایطی را تجربه کرده‌ایم. برای انجام کاری، برنامه‌ریزی می‌کنیم. اما در نهایت نمی‌توانیم به آنچه که خواسته‌ حقیقی‌مان بود، دست پیدا کنیم. بسیاری اوقات ما در تلاش هستیم تا با افکاری مبارزه کنیم که به ذهنمان خطور کرده‌اند و گویی تمام بار منفی دنیا را همراه دارند. افکاری که سبب می‌شوند تا انرژی و ظرفیت روانی‌مان تمام شود و در نهایت نیز ما را از قدم برداشتن در مسیرمان منصرف کنند. اما در چنین شرایطی چه می‌توانیم بکنیم؟

زویی مک کی (Zoe McKey) راه حل را در این کتاب صوتی به ما نشان داده است: نظم و سروسامان دادن به افکارمان. اما احتمالا نظم بخشیدن به فکرهایی که در سرمان داریم، چندان ساده نیست. پس چه باید بکنیم؟

اولین قدم برای رهایی از افکار سمی این است که بپذیریم ما به عنوان انسان‌های بزرگسال و بالغ، باید مسئولیت افکارمان را بپذیریم. در واقع هر اتفاقی که در زندگی ما رخ می‌دهد، محصول عادت‌هایمان، باورها، افکار و نگرش ما نسبت به جهان است. ما ممکن است چیزهایی را ببینیم و یا ماجراهایی را تجربه کنیم که دوست نداریم. اما می‌توانیم دریچه‌ نگاهمان را درباره‌ آن موضوع تغییر دهیم. بنابراین، اولین کسی که باید به ما کمک کند تا از شر اینگونه افکار خلاص شویم، خودمان هستیم. پذیرش، اولین قدم است و به ما کمک می‌کند در مسیر رهایی قرار بگیریم.

آنچه ما باید بدانیم این است که رویاپردازی، چیزی نیست که قرار است زندگی ما را شکل دهد. بلکه، اعمالی که انجام می‌دهیم در نهایت زندگی ما را می‌سازند و به آن شکلی می‌بخشند که همیشه در رویاهایمان تصورش کرده‌ایم. عمل کردن به یک برنامه‌ دقیق و منظم و رها شدن از شر فکرهای منفی، استعداد ذاتی نیست، بلکه می‌توان و باید آن را به دست آورد؛ برای این کار لازم است تمرکز داشته باشیم. اراده‌مان را بر انجام کاری که می‌خواهیم استوار کنیم و در نهایت، با برداشتن قدم‌های منظم و منضبط به سوی آن پیش برویم.

اما در ادامه مسیر چه باید بکنیم؟ راهکارهایی که زویی مک کی در کتاب صوتی رهایی از افکار سمی مطرح کرده است، ساده و عملی هستند. نویسنده در این کتاب به ما کمک می‌کند تا در مرحله‌ اول بیاموزیم چگونه ذهنمان را از افکار سمی و منفی رها کنیم و ذهنی منظم، خالی از استرس و متعادل داشته باشیم. در ادامه او ما را همراهی می‌کند تا خودگویی‌های منفی را کم کنیم. این نوع گفتگوهای درونی، به جز اهمال کاری، نتیجه‌ای دربر ندارند و ذهن و همچنین برنامه‌های انسان را خراب می‌کنند. در مرحله‌ آخر نیز با روشی برای برنامه‌ریزی آشنا می‌شویم که به ما کمک می‌کند با اولویت بندی کردن کارها و وظایفمان، نتایجی عالی به دست بیاوریم.

چرا باید این کتاب صوتی را بشنویم؟

زویی مک کی در کتاب صوتی رهایی از افکار سمی راهکارهایی ساده اما عملی بیان کرده است. او در این کتاب روش خداحافظی کردن و رهایی از افکار سمی را به ما نشان می‌دهد. به ما کمک می‌کند تا با استفاده از تکنیک‌هایی ساده، ذهنمان را منظم کنیم و پس از نظم دادن به ذهنمان، اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ها و فعالیت‌ها را آغاز کنیم. این مراحل، یعنی داشتن ذهن منظم، اراده و اقدامات منضبطانه در مسیر خواسته‌هایمان، به ما کمک می‌کند تا به تمام آنچه که می‌خواهیم، جامه‌ عمل بپوشانیم.

شنیدن کتاب صوتی رهایی از افکار سمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی رهایی از افکار سمی کتابی است برای تمام افرادی که در طول روز با فکرهای منفی سروکله می‌زنند و راه نجات از آن را نمی‌دانند. این کتاب برای تمام کسانی است که دوست دارند زندگی خودشان را از چرخه‌ باطل رویاپردازی، هجوم افکار منفی و ناتوانی در تصمیم‌گیری خارج کنند.

درباره زویی مک کی

زویی مک کی (Zoe McKey) یکی از نویسندگان پرفروش در زمینه کتاب‌های‌ موفقیت و خودیاری است. او در رشته‌ مطالعات بین‌الملل تحصیل کرده است. از او کتاب دیگری به نام زندگی زیبا پیش روی شماست نیز به فارسی ترجمه شده است.

زویی مک کی به کارهایی مانند طراحی کردن با مداد، نواختن پیانو و ساختن دکورهای فصلی برای خانه‌اش علاقه دارد و در برنامه‌ هفتگی‌اش، مطالعه‌ی حداقل یک کتاب در هفته دیده می‌شود. او در وبسایتی که دارد مخاطبانش را از برنامه‌ها و کتاب‌های منتشرشده‌اش باخبر می‌کند.

بخشی از کتاب رهایی از افکار سمی

نخست محرک‌هایی را که موجب می‌شود به‌طور ناگهانی بی‌تاب شوید پیدا کنید. آیا این محرک‌ها افراد هستند یا کلمات یا رفتارهای خاص دیگران؟ آیا ساعت پنج، ساعت عجله کردن است؟ اگر در تمرین پیشین عوامل استرس‌زا را شناسایی کرده باشید، حالا راحت‌تر می‌توانید از بین آنها، عواملی که موجب بی‌صبری‌تان می‌شود را بشناسید. اگر آن تمرین را فراموش کرده‌اید، هنوز هم این شانس برایتان وجود دارد. عوامل استرس‌زای اصلیِ شما کدامند؟ کدام‌یک از آنها شما را بی‌تاب می‌کند؟

آگاهی از چیزهایی که موجب بی‌صبری شما می‌شود، شروع بسیار خوبی برای تغییر کردن است. آوردن هر چیز از بخش ناخودآگاه به ذهن خودآگاه، کمک می‌کند که کنترل آن را به‌دست گیرید.

روی یک برگهٔ کاغذ دو ستون رسم کنید. داخل ستون اول چیزهایی را که امروز اتفاق افتاده و بی‌تابتان کرده است، را بنویسید. مثلاً: «همسرم یک موضوع را خیلی کُند و آهسته بیان کرد.» و یا «پیشخدمت برای گرفتن سفارش من با تأخیر زیاد آمد.» هنگامی‌که دلخوری‌های روزانه‌تان را می‌نویسید، بکوشید به‌طور واضح شرح دهید که چرا در هر موقعیت صبر خودتان را از دست داده‌اید. صادق باشید. برای نمونه: «من صبرم را به خاطر همسرم از دست دادم چون عجله داشتم که بیرون بروم و او قصد داشت برای من موضوعی را تعریف کند.» یا «من صبرم را از دست دادم چون پیشخدمت مدام از کسانی که پس از من به رستوران آمده بودند سفارش می‌گرفت.»

هرگاه صبرمان را از دست می‌دهیم، یک نیاز تحقق نیافته در پشت آن نهفته است. مردم و رخدادها تنها محرک بی‌صبری ما هستند و نه دلیل آن. هیچ‌چیز نمی‌تواند ما را بی‌تاب کند مگر اینکه ما به آن واکنش نشان دهیم. همواره یک فاصلهٔ کوچک بین محرک و عکس‌العمل شما وجود دارد که طی آن می‌توانید انتخاب کنید که چگونه واکنش نشان دهید.

نظرات کاربران

کاربر 4238753
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

من این کتابو یکبار خریده بودم ولی الان از دسترسم خارج شده اکانتم کلا از دسترس خارج شده بود حالا چیکار باید بکنم که اکانت قبلم برگرده کتابایی که خریدم بیاد برام؟

کاربر 8572066
۱۴۰۳/۰۱/۳۰

این کتاب در مورد بخشهایی از وجودم که تا حالا بهش توجه نکرده بودم و باعث استرس میشد اشاره می‌کنه ، بعد شنید کتاب به این بخش آگاه شدم دارم با هاشون مبارزه میکنم ، این کتاب رو پیشنهاد میکنم

زمان

۲ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان