دانلود کتاب صوتی زارع و اژدها با صدای مهدیه پور یادگار + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زارع و اژدها اثر جی. آر. آر. تالکین

دانلود و خرید کتاب صوتی زارع و اژدها

معرفی کتاب صوتی زارع و اژدها

خالق ارباب حلقه‌ها، جی. آر. آر تالکین در کتاب زارع و اژدها داستان اساطیری دیگری را برای علاقه‌مندان به این ژانر روایت می‌کند.

درباره کتاب صوتی زارع و اژدها

در این داستان یک زارع برای به دام انداختن یک اژدها به پا می‌خیزد و به سبک افسانه‌های تالکین به پیش می‌رود. این داستان جذاب و افسانه‌ای که یکی از داستان‌های کتاب درخت و برگ (Tree And Leaf) است، شما را به سرزمین و اسرارآمیز تالکین می‌برد.

این اثر سه داستان در یک داستان است که هرکدامشان بیانگر حماسه و اسطوره‌ای هستند. تالکین در این داستان‌ها با قدرت مخالف است و سعی می‌کند آن را نفی و طرد کند. قهرمان داستان نیز نه با تکیه بر قدرتش بلکه با اتکا به سادگی و عشقش نسبت به زندگی عمل می‌کند.

 اژدها که نماد اهریمن است در این داستان به دست یک مرد ضعیف اما خوش‌دل و خوش‌نیت از بین می‌رود و دلیل این پیروزی هم این است که اژدها فاقد قدرت تخیل است و نمی‌تواند دیگرگونه به جهان بنگرد.

 شنیدن کتاب زارع و اژدها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به داستان‌های تالکین علاقه‌ دارید و از خواندن ارباب حلقه‌ها لذت برده‌اید این کتاب برای شماست.

درباره‌ جی. آر. آر. تالکین

جان رونالد روئل تالکین نویسنده و محقق انگلیسی در سال ۱۸۹۲ به دنیا آمد و در سال ۱۹۷۳ درگذشت. او با سه‌گانهٔ حماسی و بدیعش ، ارباب حلقه‌ها به محبوبیت رسید. تا میانه دههٔ ۱۹۶۰ این اثر شاخص تالکین به عنوان پدیده‌ه‌ای فرهنگی- اجتماعی نسل جوان را جذب می‌کرد.

تالکین در دانشگاه آکسفورد درس خواند و در جنگ جهانی اول حضور داشت. او استاد رشتهٔ ادبیات و زبان انگلیسی و انگلوساکسون  دانشگاه آکسفورد شد. آثار دانشگاهی تالکین عبارتند از: سِر گَوین و شوالیهٔ سبز (۱۹۲۵)  با کمک یی. وی. گوردون و بیووُلف: هیولاها و منتقدان (۱۹۳۶).

تالکین نگارش سه‌گانهٔ ارباب حلقه‌هایش را زمانی شروع کرد که هنوز دانشجو بود. در همان دوران کتاب هابیت (۱۹۳۷) را هم  نوشت که  مقدمه‌ای برای ارباب حلقه‌ها بود. 

اتفاقات هابیت و ارباب حلقه‌ها در گذشته‌های دور و دوران افسانه‌ها و اساطیر می‌افتند. ارباب حلقه‌ها سه کتاب است، یاران حلقه، دو برج و بازگشت پادشاه که مقابله و جنگ میان نیروهای خیر و شر را برای تصاحب حلقه‌ای جادویی که می‌تواند موازنهٔ قدرت را در جهان بهم بزند، روایت می‌کند. منتقدان و صاحب‌نظران این سه‌گانه را به خاطر دقتش در به تصویر کشیدن گونه‌ها و مخلوقات فانتزی (اِلف‌ها، دوارف‌ها، هابیت‌ها و...) و نیز روایت  خلاقانه آن تحسین کرده‌اند.

معرفی نویسنده
عکس جی. آر. آر. تالکین
جی. آر. آر. تالکین

جی آر آر تالکین نویسنده‌، شاعر، لغت‌شناس و پژوهشگر انگلیسی است. تالکین خالق مجموعه‌ای از مهم‌ترین رمان‌های فانتزی قرن بیستم، «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» است. آثار فانتزی او نقشی اساسی در اقبال به خواندن و نوشتن در این ژانر ادبی داشت. تالکین در جنگ جهانی اول حضور داشت و با درجه ستوان دوم به ارتش بریتانیا خدمت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۲۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۲۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان