دانلود کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال اثر راس هنبری

دانلود و خرید کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال

معرفی کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال

کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال اثر راس هنبری و رایان دیس یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه بازاریابی است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب حاضر خلاصه کتاب ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال اثر رایان دیس و راس هنبری است. 

این خلاصه کتاب صوتی به این موضوع که چرا ترافیک سایت آخرین چیزی است که باید نگرانش باشیم، راه و روش درست و غلط شرح پیشنهادتان، دو معیاری که هر کسب‌وکاری باید دنبال کند و شیوه تمرکز بر آن چیزی که واقعا در بازاریابی دیجیتال اهمیت دارد می‌پردازد.

بازاریابی دیجیتال به‌سرعت در حال تحول است. گاهی ممکن است ما خود را در حال یادگیری ابزار و تکنیک‌های جدید بیابیم. هنگامی که پیوسته در حال ریسک کردن برای ورود به مناطق ناشناخته‌ایم، احتمال ایجاد مشکل یا ارتکاب اشتباه را افزایش می‌دهیم. 

 اشتباه‌کردن راهی برای یادگیری است. با این کتاب همراه شوید تا ده اشتباه رایج در بازاریابی را بشناسید و از آنها دوری کنید.

شنیدن کتاب ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار مخاطبان این کتاب‌اند

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۱۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۱۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان