دانلود کتاب صوتی پیر مرد و دریا با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیر مرد و دریا اثر ارنست همینگوی

دانلود و خرید کتاب صوتی پیر مرد و دریا

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پیر مرد و دریا

کتاب صوتی «پیر مرد و دریا» نوشتهٔ ارنست همینگوی با ترجمهٔ جلال شیرمرد و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم در شنیدار منتشر شده است. کتاب صوتی پیرمرد و دریا نوشته ارنست همینگوی، شرح تلاش‌های یک ماهیگیر پیر کوبایی است که طی ۸۴ روز گذشته، حتی یک ماهی هم صید نکرده‌ است و در دل دریاهای دور برای به دام انداختن یک نیزه ماهی بسیار بزرگ با آن وارد مبارزهٔ مرگ و زندگی می‌شود. این کتاب در سال ۱۹۵۳ جایزه پولتیز و در سال ۱۹۵۴ جایزه ادبی نوبل را از آن خود کرده است.

درباره کتاب پیر مرد و دریا

ارنست همینگوی در فاصله میان جنگ‌ها و نگارش کتاب‌هایش سفر می‌کرد و به شکار و ورزش‌ها‌ی دیگر مشغول می‌شد. ورزش گاوبازی بسیار مورد توجه او واقع شد و همین امر به داستان «مرگ در بعد از ظهر» انجامید. سفر اکتشافی او در ۱۹۳۴ به آفریقا، مضمون داستان‌های «برف‌های کلیمانجارو» و «تپه‌های سبز آفریقا» را فراهم ساخت. سبک ویژه‌ی او در نوشتن، او را نویسنده‌ای بی‌همتا و بسیار تأثیرگذار کرده بود. در سال ۱۹۲۵ نخستین رشته داستان‌های کوتاهش، منتشر شد که به خوبی گویای سبک خاص او بود.

پیرمرد و دریا از مهم‌ترین رمان‌های همینگوی، است که با آفرینش سانتیاگو قهرمان پیرمرد و دریا، همینگوی به مرتبه تازه‌ای از آگاهی می‌رسد. پیش از این او از ضعف و زخم‌پذیری آدم‌های سرسخت سخن می‌گفت اما اکنون از سرسختی یک پیرمرد ضعیف سخن می‌گوید.

کتاب صوتی پیر مرد و دریا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به علاقه‌مندان به رمان‌های معروف جهان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی پیرمرد و دریا

پس از روشن شدن هوا با خود گفت: من روی این طعمه‌ی چهل پایی کار می‌کنم. اونو می‌برم و به طناب‌های ذخیره‌‌ام اضافه‌اش می‌کنم. دویست متر طناب و دام و قلاب و طعمه رو از دست خواهم داد. اونو میشه جایگزین کرد اما اگه من چند تا ماهی بگیرم و ماهی بزرگ خودشو خلاص کنه کی میتونه جایگزینش کنه؟ نمی‌دونم این ماهی که همین الان قلابو گرفت چیه! میتونه یه نیزه ماهی، لاک پشت بزرگ یا کوسه باشه. تا حالا حسش نکردم. باید هر چه زودتر از شرش خلاص بشم.

معرفی نویسنده
عکس ارنست همینگوی
ارنست همینگوی
آمریکایی | تولد ۱۸۹۹ - درگذشت ۱۹۶۱

ارنست میلر همینگوی، نویسنده امریکایی برنده نوبل ادبیات است. وی از پایه‌گذاران یکی از تأثیرگذارترین انواع ادبی، موسوم به «وقایع‌نگاری ادبی»، شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

alefzed
۱۴۰۲/۰۲/۱۵

همیشه نباید کتاب قطور و چند صد صفحه ای باشه تا بتونه مفهومی رو به بهترین شکل خودش انتقال بده،گاهی ی جمله،یه اهنگ،ی حرف،ی بیت شعر،ی پیرمرد و دریا می‌تونه زندگی (فکری) یه انسانو زیر و رو کنه با فرو رفتن

- بیشتر
moham_ziba
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

پدر من چندبار کتاب چاپی پیرمرد و دریا رو خوانده و بسیار دوستش داشته من هم صوتی اش را گوش کرده و بسیار دوست دارم. داستان خیلی جالبی دارد. فوق العاده است

رضا
۱۴۰۱/۱۱/۱۸

عالی توصیه می کنم بخونید

زمان

۳ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۸۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۸۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان