دانلود کتاب صوتی شلوارهای وصله‌دار با صدای مهدی پاکدل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شلوارهای وصله‌دار اثر رسول پرویزی

دانلود و خرید کتاب صوتی شلوارهای وصله‌دار

نویسنده:رسول پرویزی
گوینده:مهدی پاکدل
امتیاز:
۳.۸از ۶۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شلوارهای وصله‌دار

کتاب صوتی شلوارهای وصله‌دار نوشته رسول پرویزی است که با صدای مهدی پاکدل منتشر شده است. کتاب صوتی شلوارهای وصله‌دار، مجموعه‌‌ای از داستان‌های جذابی است که شما را با خود در تجربه‌های متفاوت همراه می‌کند.

درباره کتاب شلوارهای وصله‌دار

داستان‌های کتاب شلوارهای وصله‌دار طی ۱۰ سال کم‌کم در مجلۀ سخن منتشر شده بود و اولین بار سال به‌صورت یکجا در ۱۳۳۶ منتشر شد. یکی از مشهورترین داستان‌های این کتاب، قصهٔ عینکم است. این داستان در کتاب زبان و ادبیات فارسی پایه یازدهم آمده است. نام دیگر داستان‌های کتاب عبارت‌اند از: زار صفر، پالتو حنائیم، شیرمحمد، ابراهیم، زبان کوچک پدرم، گرگعلی خان، زنگ انشا، شلوارهای وصله دار، من به دنیا آمدم، ای واویلا، تقویم عوضی، سه یار دبستانی، عوضی نگیرید، مرگ رسول شله، درویش باباکوهی آرام مرد، زرگر مظلوم، بوالفضول، در هفت روز هفته و دوپشته بر الاغ.

کتاب شلوارهای وصله‌دار دربردارندهٔ روایت‌های متفاوتی است که در آن نویسنده سراغ مردم ساده می‌رود و در لایهٔ دوم داستانی از زندگی و تجربه‌های آن‌ها می‌گوید، مسائل اجتماعی را تحلیل می‌کند و داستان‌های بی‌نظیری خلق می‌کند. 

شنیدن کتاب شلوارهای وصله‌دار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رسول پرویزی

رسول پرویزی متولد سال ۱۲۹۸ شمسی است و در آبان ۱۳۵۶ درگذشته است. او در تنگستان استان بوشهر به دنیا آمد. پرویزی سال‌ها در مجله‌های مختلف نوشته بود و به عنوان یکی از ادامه‌دهندگان راه داستانی جمالزاده شناخته می‌شد. 

معروف‌ترین مجموعه داستان او، شلوارهای وصله‌دار است. دومین کتاب او، «لولی سرمست»، در سال ۱۳۴۶ منتشر شد. بعدها به علت تصدی مناصب حکومتی نوشتن را ادامه نداد. او در دوره‌های بیست و یکم، بیست و دوم و بیست و سوم و نمایندگی دوره هفتم مجلس سنای ایران بود و شغل معاونت نخست‌وزیر (اسدالله علم) را در کارنامه سیاسی خود دارد.

نظرات کاربران

جانان
۱۴۰۱/۰۷/۲۶

عالی بود دست آقای پاکدل درد نکنه با زیبایی صدایش این رو خوانده 🥰🌹

کاربر 4867150
۱۴۰۲/۰۲/۰۱

کتاب مروری است بر خاطرات کودکی واتفاقات بیاد ماندنی وجذاب

fatima6087
۱۴۰۱/۱۱/۰۲

یکی از مجموعه داستانهای روان و ساده که واقعا به دل میشینه مخصوصا با گویندگی آقای پاکدل. احساس خوبی داشتم از گوش دادن به این داستان

مریم
۱۴۰۲/۰۱/۱۲

چقدر قشنگ بود واقعاً لذت بردم، هم متن روان و عالیه هم صدای آقای پاکدل گرم و خوب. منو برد به دوران مدرسه و خاطرات کودکی...

PARINAZ IZADYAR
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

ممنون آقای پاکدل صدای شما خیلی بهترش کرده این داستانو

کاربر 3823637
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

بسیار عالی صدای گوینده خوبه و داستان کتاب جذاب وشیرین هست 💎💎💎

Azadeh Mz
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

قصه های روان و گیرا با صدای جذاب آقای پاکدل... من شبها قبل خواب گوش میدم، قصه اول زار صفر رو که گوش کردم کلا خوابم پرید،اون انفاق با جزئیات تو ذهنم مجسم شد و دیگه نتونستم بخوابم 😨

کاربر ۶۹۳۲۰۸۹
۱۴۰۲/۰۴/۲۹

من عاشق نوشته های رسول پرویزی و محمدعلی جمالزاده هستم.

فهیمه یعقوبی
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

کتاب شلوارهای وصله دار کتاب به شدت عالیست و خیلی طنز هم هست. اما به شرطی که صوتی نباشه و نسخه متنیش رو خودتون بخونید و در جاهایی که لازمه تامل کنین و تصویر سازی.

Reza
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

عالی بود. لذت بردم.

زمان

۵ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۳۳,۶۰۰
۳۰%
تومان