دانلود کتاب صوتی نیچه با صدای احسان چریکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیچه اثر ژیل دلوز

دانلود و خرید کتاب صوتی نیچه

نویسنده:ژیل دلوز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۶از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نیچه

کتاب صوتی نیچه نوشته ژیل دلوز است که با ترجمه پرویز همایون‌پور و صدای احسان چریکی منتشر شده است. این کتاب به آثار و زندگی نیچه می‌پردازد.

درباره کتاب نیچه

ژیل دلوز فیلسوف و نیچه‌شناس مشهور اهل فرانسه است، کتاب صوتی نیچه به مهم‌ترین تفکرات و رویکردهای نیچه‌ می‌پردازد. هدف اصلی نیچه رفع کژفهمی‌ها و تعابیر نادرست درباره‌ تفکرات و زندگی نیچه است.

فردریش ویلهلم نیچه (۱۹۰۰-۱۸۴۴) فیلسوف، فیلولوژیست کلاسیک، شاعر و آهنگ‌ساز آلمانی است. او در ۱۵ اکتبر در لایپزیک به دنیا آمد و پدرش معلم چند تن از اعضای خاندان سلطنت بود و چون در روز تولد فردریش ویلهلم چهارم پادشاه وقت پروس به دنیا آمد، پدرش او را فردریش ویلهلم نام گذاشت.

پدر او کشیش بود و در ۵ سالگی پدرش فوت کرد و او به همراه مادر، خواهر، مادر بزرگ و عمه‌هایش در محیطی مذهبی بزرگ شد.

او که در رشته الهیات تحصیل می‌کرد در سال ۱۸۶۵ با از دست دادن ایمانش تحصیل در الهیات را رها کرد و به لایپزیس رفت تا به تحصیل فلسفه و فیلولوژی بپردازد. در ۲۳ سالگی به خدمت برای جنگ فرانسه و پروس فراخوانده شد و در سرباز خانه به عنوان یک سوارکار ماهر شناخته می‌شد اما به دلیل جراحت خیلی زود از خدمت برکنار شد.

در ۲۴ سالگی از دانشگاه بازل سوئیس به او کرسی استادی فیلولوژی کلاسیک پیشنهاد شد و به تدریس در این دانشگاه پرداخت در حالیکه هنوز تحصیلش را به پایان نرسانده بود. او در همین زمان از دانشگاه لایپزیک دکتری افتخاری دریافت کرد. نیچه در سال ۱۸۶۹ تابعیت پروسی خود را ملغی کرد و تا پایان عمرش بی‌سرزمین ماند اما بیشتر عمر را در سوئیس و ایتالیا گذراند.

نیچه در سال ۱۸۸۹ دچار فروپاشی ذهنی شد و به دلیل سردردهای شدیدش از کرسی استادی دانشگاه استعفا کرد و نهایتا در ۲۵ آگوست ۱۹۹۰ به دلیل سرطان مغز از دنیا رفت. آن‌چه زندگی این فیلسوف را خاص کرده است نظرات و ویژگی‌های شخصیتی متفاوتش است که نظرات متناقضی درباره او به‌وجود آورده است. نویسنده در این کتاب سعی کرده است تمام گره‌های ذهنی مخاطب را باز کند. 

خواندن کتاب نیچه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به نیچه پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

بهزاد اشرف گنجوی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴

برای مخاطب عام که دنبال یافتن یک کتاب خلاصه و مختصر و مفید به زبان آدمیزاد هست که بدونه نیچه که بود و چه گفت، این کتاب به هیچ وجه توصیه نمیشه. متن ثقیل و مفاهیم شعرگونه و غامض و

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان