دانلود کتاب صوتی دیوار نامرئی با صدای پدرام شهرابادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دیوار نامرئی اثر امیلی رودا

دانلود و خرید کتاب صوتی دیوار نامرئی

معرفی کتاب صوتی دیوار نامرئی

کتاب صوتی «دیوار نامرئی» نوشته "امیلی رودا" و ترجمهٔ محبوبه نجف‌خانی و گویندگی پدرام شهرابادی توسط انتشارات سوره مهر و ناشر صوتی سماوا منتشر شد. این کتاب با ساختاری فانتزی به بحران‌های دوران بلوغ می‌پردازد. مخاطب با خواندن داستانی هیجان‌­انگیز و پُراوج و فرود، با شخصیت اصلی داستان همراه می‌­شود، به جهان موازی سفر می‌­کند، با معماها دست و پنجه نرم می‌­کند و به این وسیله مراحل گذشتن از دوران بلوغ را پشت سر می‌گذارد. کتاب دیوار نامرئی در سال 1991 برنده جایزه شورای کتاب کودکان استرالیا شد

درباه کتاب دیوار نامرئی

داستان «دیوار نامرئی» درباره پسری به نام پاتریک است که احساس تنهایی می‌کند. او که خواهری بزرگ­تر و برادری کوچک­تر از خود دارد و مثل همهٔ بچه وسطی‌­ها، احساس می­‌کند خانواده به اندازه‌­ٔ فرزندان دیگر به او توجه نمی‌کند. پاتریک عاشق هیجان بازی‌­های کامپیوتری است. یک روز هنگام بازی کردن، سیستم ناگهان خاموش می‌شود و شخصی او را به یک مسابقه عجیب و معمایی دعوت می‌کند که جایزه‌ای یک میلیون دلاری دارد و می‌­گوید که مسابقه هر شنبه، ساعت 10، در کانال هشت تلویزیون برگزار می‌­شود. قانون بازی این است که شرکت‌کننده باید سه چیز گمشده را پیدا کند. او برای برنده شدن در این مسابقه باید معماهای شعرگونه را حل کند و همزمان به دنبال اشیای گمشده برود. عجیب این­که، در شهر آن­ها چنین کانال و مسابقه‌­ای وجود ندارد. تا این که روز شنبه پاتریک با مادرش به مرکز خرید دهکده می‌­رود. توی یکی از فروشگاه­‌ها، یک تلویزیون روشن می‌­بیند. کانال هشت را می­زند و یک­دفعه، همان مجری روی صفحه ظاهر می‌­شود و پاتریک را به مسابقه دعوت می­‌کند. پاتریک می‌پذیرد و یک‌باره همه جا تاریک می‌­شود و پس از چند ثانیه، خود را داخل سالن مسابقه می‌­بیند. پاتریک نمی‌­‌داند که چطوری از آنجا سر­در­آورده است، تا اینکه مدیر برنامه، رازی را برایش فاش می‌­کند: "دیواری نامرئی بین دنیای ما و شما وجود دارد، اما شما از وجود این دیوار خبر ندارید!"

درباره امیلی رودا

این نویسنده استرالیایی در سال 1973 و در سیدنی به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه سیدنی دریافت کرد. امیلی رودا  با نام اصلی جنیفر روو، شروع فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه نوشتن کتاب را ابتدا به عنوان ویراستار و در نهایت به عنوان ناشر در Angus & Robertson ادامه داد. وی اولین کتاب خود را در سال 1984 به انتشار رساند.

بسیاری از کتاب‌های او در حال حاضر جزو فهرست پرفروش‌ترین کتابهای کودکان استرالیا هستند. این نویسنده پرطرفدار در آثاری که برای مخاطب کودک می‌نویسد از نام مستعار امیلی رودا استفاده می‌کند. اما در باقی کتاب‌هایش نام واقعی خود را به کار می‌برد.

از آثار دیگر جنیفر روو می‌توان به «در جست و جوی دلتورا 5 کوهستان وحشت»، «مجموعه ستاره دلتورا»، «جزیره تشنه»، «برج‌های ایلیکا» و «ماه و ماه ورا» اشاره کرد.

کتاب صوتی دیوار نامرئی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

کودکان و نوجوانانی که به شنیدن داستان‌های فانتزی و تخیلی علاقه دارند، از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب دیوار نامرئی

کسی انگشت پای پاتریک را محکم لگد کرد. پاتریک چشم‌هایش را باز کرد. او دوباره به فروشگاه برگشته بود. پسر نوجوانی وحشت‌زده به او خیره شده بود. پسرک من‌من کرد: «معذرت می‌خوام. ندیدمت.» پاتریک گفت: «اشکالی نداره.» پسرک با حیرت به او نگاه کرد و بعد شانه‌هایش را بالا انداخت و به راه افتاد و از کنار ردیف تلویزیون‌ها و ویدیوها گذشت. پاتریک انگشت ضرب‌دیده‌اش را آرام به پشت پایش مالید.

پس موفق شده بود و وقتی این فکر در ذهنش شکل گرفت، فهمید که هنوز هم می‌تواند صدای ضربهٔ آهنگر ساعت فروشگاه را که بر سندان می‌کوبد، بشنود. دست کم در این مورد «بوبی کوپید» درست گفته بود. زمان واقعا ایستاده بود. پاتریک که به سختی می‌توانست تعادلش را حفظ کند، به طرف در خروجی به راه افتاد.

زانوهایش می‌لرزیدند. دستش را توی جیبش کرد و معمای کلاید اوبران را بیرون آورد. همراه با کاغذ یک پر نیز بیرون افتاد. این پر فقط می‌توانست از لباس بوپی کنده شده باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۶۶۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۶۶۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰
۳۰%
تومان