دانلود کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم اثر ملیسا گارِن

دانلود و خرید کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم

معرفی کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم

دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم یک سخنرانی تد از ملیسا گارن است که با صدای رضا خاکی زمانی می‌شنوید. گارن در این سخنرانی با شما اکسیژنی که نفس می‌کشیم سخن می‌گوید. 

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات حوزه طبیعت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم

وقتی به یه اقیانوسِ آبیِ روشن و بزرگ نگاه می‌کنین، درواقع دارین به یه سوپِ میکروبی که پر از زندگی و جنب و جوشه نگاه می‌کنین. اون چیزی که توی سوپ می‌بینین باکتری‌های دریایی‌ان که دارن می‌جنبن و تو شبکه‌ی غذاییِ اعضایِ دیگه‌ی دریا جست‌وجو و تفحص می‌کنن. واسه اینکه تأکید کنم و به همه نشون بدم که چقدر این دنیا کوچیکه، همیشه یه خطِ سفید به همه‌ی اسلایدام اضافه می‌کنم که ضخامتِ یه رشته از موهای آدم رو نشون بدم، یه رشته‌ی خیلی باریک. در کل به طور متوسط یه قاشق آبِ دریا حاویِ ۵ میلیون باکتری و ۵۰ میلیون ویروسه. اگه قرار بود دو گالن آب دریا رو جمع کنم و ببینم چه چیزایی توشه، اون موقع تعدادِ باکتری‌های این دو گالن از تعدادِ آدم‌های روی کره‌ی زمین بیشتر می‌شد. یه لحظه به این فکر کنین که چند گالن آب توی اقیانوس هست. الان شاید یادِ تمومِ آب‌هایی افتادین که خیلی تصادفی تو دریا بلعیدین و از فکرشم کلی حالتون به‌هم خورده. اما خوشبختانه خیلی به‌ندرت ممکنه از آبِ دریا مریض بشیم، چون بیشترِ میکروب‌های دریایی به سودِ ما هستن، نه ضررمون.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۳۰%
تومان