دانلود خلاصه کتاب صوتی کیمیاگر پائولو کوئیلو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب کیمیاگر

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب کیمیاگر

کتاب صوتی خلاصه کتاب کیمیاگر مشهورترین کتاب پائولو کوئلیو است که شهرزاد رحیمی بازنویسی و خلاصه کرده و آن را با صدای هوتن شاطری پور می‌شنوید. این داستان، ماجرای جوانی به نام سانتیاگو است که زادگاهش را ترک می‌کند تا در جستجوی گنجی برآید که در یک رویا دیده است. 

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب کیمیاگر

کیمیاگر، مشهورترین اثر پائولو کوئلیو است که برای نوشتن آن یازده سال روی کیمیاگری تحقیق کرد. داستان از زندگی جوانی به نام سانتیاگو می‌گوید که زادگاهش را در اندلس ترک می‌کند و به شمال آفریقا می‌رود. او در جستجوی گنجی است که در حوالی اهرام مصر مدفون شده و او در رویاهایش آن را دیده است. سانتیاگو در مسیرش با آدم‌های زیادی ملاقات می‌کند. زنی کولی، مردی که خودش را پادشاه می‌داند و یک کیمیاگر. او همچنین به دختر صحرا، فاطمه دل می‌بندد. هرکدام از آن‌ها به نحوی سانتیاگو را در مسیر جستجویش راهنمایی می‌کنند اما هیچ کس نمی‌داند این گنج چیست. باید دید که آیا سانتیاگو موفق می‌شود بر موانعی که در صحرا بر سر راهش قرار دارد، غلبه کند؟ 

چیزی که در آغاز ماجراجویی کودکانه به نظر می‌رسید، سرانجام به جست وجوی گنجی مبدل می‌شود که فقط در درون می‌توان آن را یافت. در کتاب کیمیاگر، نویسنده می‌خواهد به مخاطبان این مفهوم را برساند که اگر هدفی را در زندگی برای خود پررنگ دیدید هیچ‌گاه آن را غیرقابل‌دسترس ندانید بلکه برای آن تلاش کنید. هر چه بیشتر ادامه دهید، بیشتر شایسته نتیجه‌ای والا خواهید بود. بسیاری از منتقدان معتقدند که پائولو کوئلیو این اثرا را با الهام از مثنوی معنوی مولوی نوشته است؛ کیمیاگر، انسان اجتماعی را برای گریز از زخم‌‌ها و دردهای گریزناپذیر جهان مدرن به دنیای درون فرا می‌‌خواند و در استعاره‌‌ای شبیه مثنوی مولانا سفر به درون و رسیدن به روشنایی را پیش‌روی خواننده قرار می‌‌دهد.

کتاب صوتی خلاصه کتاب کیمیاگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب کیمیاگر را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند از یک داستان جذاب و متفاوت لذت ببرندو 

درباره پائولو کوئلیو

پائولو کوئلیو ۲۴ اوت سال ۱۹۴۷ در ریودوژانیرو برزیل متولد شد. زندگی پرفرازو  نشیبی داشت و آغاز ماجراهای زندگی‌اش زمانی بود که به پدر و مادرش گفت می‌خواهد نویسنده شود و آن‌ها با او مخالفت کردند و او را به مدرسه حقوق فرستادند. یک سال بعد مدرسه حقوق را ترک کرد. مدتی مانند هیپی‌ها زندگی کرد. در یک آسایشگاه روانی بستری شد، اعتیاد پیدا کرد. به دست حکومت دستگیر شد و ازدواجش بر سر همین موضوع از دست رفت. 

مدتی به عنوان ترانه‌سرا مشغول کار بود و درآمد خوبی نیز داشت، اما دوباره رویای نویسنده شدن به سرش زد و شروع به نوشتن کرد. او امروزه پرفروش‌ترین نویسنده‌ پرتغالی است. کتاب کیمیاگر که مشهورترین کتابش است، به ۷۰ زبان ترجمه شده و همین باعث ثبت اسم او در کتاب رکوردهای گینس است. او و همسرش در حال حاضر در اروپا و ریودوژانیرو زندگی می‌کنند. از آثار مشهور او می‌توان به ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، الف، زهیر، کنار رودخانه‌ پیدرا نشستم و گریستم و مکتوب اشاره کرد.

درباره هوتن شاطری پور

هوتن شاطری پور یکی از گویندگان توانای ایرانی است. صدای او را در کتاب‌های صوتی بسیاری می‌توانید بشنوید که بازه وسیعی از کتاب‌های حوزه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و داستانی را شامل می‌شوند. هوتن شاطری پور همچنین در سال ۱۳۹۵ در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به ایفای نقش پرداخت.

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

کاربر ۶۷۱۷۱۸۷
۱۴۰۲/۰۴/۱۳

خیلی خوب همه چیز رو توصیف میکنه و ادم به راحتی میتونه مجسم کنه متن نویسنده رو انگار میشه به چشم دید نوشته ها رو من لذت بردم

کاربر 6963436
۱۴۰۲/۰۹/۰۵

سلام پخش صوتی داستانهای شما یک ایراد نسبتا بزرگ داره، مثلا کتاب کوری را گوش میدادم در هر قسمتش دو دقیقه بطور تکراری مقدمه کتاب و اجرا کنندگانشو معرفی میکنه که بنظر من حوصله سر بره

کاربر 7564881
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

این کتاب خیلی خوب است

کاربر 7447269
۱۴۰۲/۰۹/۰۴

یک داستان آموزنده جذاب و قلم قدرتمند و ترجمه روان وعالی

aaaa2020202020
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

فوق العاده بود 🥲

کاربر ۶۴۷۱۸۶۷
۱۴۰۲/۱۰/۰۱

مفید بود ولی کتاب کاملش نبود

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان