دانلود کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۴۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ نوشته دیوید جوزف شُوارتز است. در این کتاب با راز واقعی موفقیت روبه‌رو می‌شوید، یاد می‌گیرید چطور می‌توانید درآمد بیشتری داشته باشید، بدون ترس و نگرانی پیش بروید و زندگی شادتری داشته باشید. این کتاب با ترجمه ژنا بخت‌آور و صدای گشتاسب امجدی منتشر شده است. 

درباره کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ اولین‌بار در سال ۱۹۵۹ منتشر شد. این کتاب آن‌چنان جهان شمول و تازه است که با گذشت این‌همه سال هم‌چنان تازه و کارآمد است. 

اصول و قواعدی که شالودهٔ کتاب جادوی فکر اندیشی را تشکیل می‌دهد، از منابع عالی و اصیل و نیز بهترین و بزرگ‌ترین مغزهای متفکری که تاکنون بر کرهٔ خاک زیسته‌اند برگرفته شده است. 

روش‌های ساده‌ای را که در این کتاب ارائه شده است، آراء و نظریات نسنجیده‌ای نیست که جنبهٔ شخصی و فردی داشته باشد. همهٔ اینها نقطه نظرات اثبات‌شده‌ای است که هماهنگ با مقتضیات زندگی تنظیم شده است. تمامی روش‌ها و راه‌حل‌های ارائه‌شده، برای عموم افراد قابل اجرا و نتیجه‌بخش است.

در تمام فصل‌های این کتاب، ده‌ها نظریهٔ علمی و عملی، تکنیک و قاعدهٔ کلی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد نیروی عظیم بزرگ‌اندیشی را در خود تقویت کنید. در سایهٔ چنین قدرتی، موفقیت، شادکامی و خشنودی را که همیشه در جستجوی آن بوده‌اید، به دست می‌آورید. سعی کرده‌ایم که هریک از تکنیک‌ها را با مددگیری از تجارب و شواهد زندگی افراد و ترسیم حالات واقعی آنها به‌گونه‌ای قابل‌فهم ارائه کنیم. خواننده نه‌تنها درمی‌یابد که چه باید بکند، بلکه از همه مهم‌تر کشف می‌کند که چگونه هر قاعدهٔ کلی را در موقعیت‌های عملی و در رویارویی با مشکلات به‌کار بندد. 

شنیدن کتاب جادوی فکر بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

ٰٰاگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید این کتاب را به پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جادوی فکر بزرگ

موفقیت به مفهوم برخورداری از بسیاری مواهب است؛ از جمله: رفاه در زندگی، خانهٔ مناسب، استفاده از تعطیلات، مسافرت، جدیدترین امکانات، امنیت مالی و بهره‌مند ساختن فرزندان از بیشترین امتیازها. موفقیت یعنی کسب احترام، بزرگی و عزت در محیط کار و در عرصهٔ اجتماع. موفقیت یعنی آزادی، رهایی از نگرانی، سرخوردگی و شکست. موفقیت یعنی احترام به خویش؛ دیدن آنکه زندگی پیوسته شادمانه‌تر و رضایت‌بخش‌تر می‌شود و می‌توان برای آنهایی که مسئولیت‌شان بر دوش ماست، کاری کرد.

موفقیت یعنی پیروزی.

موفقیت یا کامیابی هدف زندگی است.

هر انسانی خواهان موفقیت بوده و طالب بهترین چیزهایی است که روزگار می‌تواند به او بدهد. هیچ‌کس از حرکت لاک‌پشتی و زندگی متوسط خشنود نیست. هیچ‌کس دوست ندارد احساس حقارت کند. 

در این جملهٔ کتاب مقدس که می‌گوید «ایمان قادر است کوه را از جا برکند»، نشانه‌ای از یک حکمت عملی و زندگی‌ساز به چشم می‌خورد. اگر به‌راستی ایمان داشته باشید که می‌توانید کوهی را از جای خود حرکت دهید، در این کار موفق خواهید شد. بسیاری از مردم فاقد چنین اعتقادی هستند و در نتیجه، توان حرکت دادن کوه‌ها را ندارند.

شاید گاهی این جملات را شنیده باشید که «احمقانه است فکر کنیم کوهی را تنها با گفتن «ای کوه حرکت کن» می‌توان حرکت داد. این غیرممکن است».

کسانی که این‌گونه می‌اندیشند، ایمان را با آرزو اشتباه می‌گیرند. آنها درست می‌گویند؛ زیرا با آرزوکردن نمی‌توان کوهی را از جا حرکت داد. آرزوی صِرف، نمی‌تواند شما را در سوئیت مدیران شرکت‌های بزرگ، یا در یک خانهٔ پنج‌خوابه با سه حمام و یا در ردیف صاحبان درآمدهای کلان قرار دهد. نمی‌توانید به صرف آرزو به مقام رهبری دست یابید.

اما با ایمان می‌توانید کوهی را جابه‌جا کنید. اگر ایمان داشته باشید که موفق می‌شوید، حتماً موفق خواهید شد.

نظرات کاربران

امین
۱۴۰۰/۰۸/۲۹

طاقچه عزیز عجیبه که نسخه صوتی اصل متن رو هم نداره!! اگه میدونستم همون نسخه الکترونیکی رو میگرفتم...

Sedhamid Rajabi
۱۴۰۰/۰۹/۱۰

هر فصل این کتاب زندگی بخشه 👌👌👌

کاربر 3894967
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

این کتاب فوق العاده ست

کتاب_محمد
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

صدای گوینده اصلا خوب نیست.

مژگان
۱۴۰۱/۱۱/۰۹

توصیه میکنم حتما این کتاب رو بخونید

کاربر 3008255
۱۴۰۳/۰۱/۲۵

بسیارکاربردیست

fataneh
۱۴۰۱/۰۳/۰۵

خیلی دلم میخواد کتابشو بخونم. این کتاب صوتی رو هروقت گوش می کنم بعد از دو دقیقه خوابم می بره

زمان

۱۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۷۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۷۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۷,۰۰۰
۸۱,۹۰۰
۳۰%
تومان