دانلود کتاب صوتی فرصت آفرینان ۲ با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرصت آفرینان ۲ اثر کر اندرسون

دانلود و خرید کتاب صوتی فرصت آفرینان ۲

معرفی کتاب صوتی فرصت آفرینان ۲

کتاب صوتی فرصت آفرینان ۲ نوشته کر اندرسون است که با ترجمه رضا غیابی و صدای شهره روحی و رضا غیابی منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید.

درباره کتاب صوتی فرصت آفرینان ۲

این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه در تعامل با دیگران روابطی اثرگذار پرمعنا و لذت بخش داشته باشیم. کتاب فرصت آفرینان ۲ یک کتاب روان‌شناسی و موفقیت نیست بلکه مبین یک سبک زندگی است که می‌تواند فرصت‌های بی‌شماری برایتان پدید بیاورد. این کتاب می‌تواند زندگی خواننده و اطرافیانشان را تغییر دهد. کتاب بدون زیاده گویی به ایده‌های ارزشمندی پرداخته است که نویسنده در سخنرانی تد خود آن‌ها را ارائه کرده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد موفقیت شما نیازمند کلیدی است که دست دیگران است، به نوعی موفقیت شما پازلی است که بخشی از آن در دست دیگران است. نسخه اصلی کتاب یک جلد است اما در فارسی به چهار جلد تقسیم شده است تا مخاطب ایرانی از آن بیشتر لذت ببرد.

این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور فرصت‌های بیشماری بسازید آن هم همکاری و همراهی دیگران. این کتاب درباره درک کردن دیگران است، شما یاد می‌گیرید که دیگران را درک کنید و بتوانید و با کمک به دیگران خودتان موفق شوید. شما یاد می‌گیرید با کمک به دیگران پازل موفقیت خودتان را کامل می‌کنید. 

شنیدن کتاب فرصت آفرینان ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان