دانلود و خرید کتاب فرصت آفرینان ۲ کر اندرسون ترجمه رضا غیابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرصت آفرینان ۲ اثر کر اندرسون

کتاب فرصت آفرینان ۲

معرفی کتاب فرصت آفرینان ۲

کتاب فرصت آفرینان ۲ نوشته کر اندرسون و ترجمه رضا غیابی است. این کتاب را انتشارات پندار تابان منتشر کرده است.

درباره کتاب فرصت آفرینان ۲

کتاب فرصت‌آفرینان ۲ کتاب انگیزشی، مدیریتی، روان‌شناسی و ازاین‌قبیل نیست. این کتاب مبین یک سبک زندگی تمام‌عیار است که به‌کاربستن آن می‌تواند پدیدآورنده فرصت‌های بی‌شمار برای شما و اطرافیانتان باشد. در دستان افراد درست، این کتاب می‌تواند تاروپود شخصیت خواننده و اطرافیانش، بلکه جهانی را تغییر دهد.

از چشمان مخاطب آگاه که اهل تحقیق است، پوشیده نیست که ترجمه نه کار این حقیر است و نه با هیچ‌یک از رشته‌های مرتبط با نوآوری و کسب‌وکار که در آنها فعالیت می‌کنم، سنخیت ظاهری دارد که لااقل بتوانم در این مورد ادعایی بکنم! اما دلیل این ترجمه آن است که سبک زندگی فرصت‌آفرینی را خود زیسته‌ام و از آن به همراه یاران ثمره‌های بسیار برده‌ایم.

خواندن کتاب فرصت آفرینان ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی مناسب است که می‌خواهند به موفقیت برسند و ارتباط بهتری با اطرافیان خود داشته باشند.

درباره کر اندرسون

کر اندرسون نویسنده و سخنران برجسته پیش از این گزارشگر بوده است. او حالا به‌عنوان سخنران رفتارهای ارتباطی با مشتریانی متفاوت فعالیت خود را ادامه داده است. کر اندرسون در تدتاک سخنرانی داشت که تابه‌حال بیش از ۲.۳ میلیون بازدیدکننده داشته است.

کر اندرسون عضو هیئت مؤسس Annie's Homegrown و از بنیان‌گذاران PAC است و در هیئت مشاوران کارخانه نوآوری تجاری، TEDxMarin و شورای امور جهانی مارین فعالیت می‌کند.

بخشی از کتاب فرصت آفرینان ۲

«قدرت و مهارت خود را برای گفتن یک چیز خاص تقویت کنید

هنگامی‌که کلاه به سر داریم یا ژست آدم‌های متخصص را به خود می‌گیریم، معمولاً سخن خود را با مقدمه‌چینی و کلی‌گویی شروع می‌کنیم و قبل از آنکه بتوانیم شنوندگان را از لحاظ احساسی به نکته موردنظر خود علاقه‌مند کنیم آن‌ها خسته و کسل می‌شوند. اما اگر بتوانیم یک مثال خوب و مربوط به موضوع بزنیم، آن‌گاه حکم کلی خود را به اثبات رسانده‌ایم. گفتن یک داستان کوتاه و چند نمونه خاص، خیلی بیشتر از آمار و ارقام و کلی‌گویی، متقاعدکننده است.

مردم معمولاً بدون تلاش زیادی جذب یک داستان یا ماجرای خاص می‌شوند، و به آن واکنش احساسی نشان می‌دهند، و خیلی بیشتر از کلی‌گویی‌ها در بحر آن فرو می‌روند. برای مثال، «ما به مشتری‌های خود اهمیت می‌دهیم»، یا «برای ما مشتری‌هایمان در اولویت قرار دارند» جملاتی هستند که همه‌جا به کار می‌روند و عادی شده‌اند. چندان جالب و به‌یادماندنی نیستند، اما هنوز هم در آگهی‌ها همین جملات به کار می‌روند. حال اگر به‌جای آن، مثلاً یک درمانگاه پزشکی اعلام کند «ما برای خدمت‌کردن به بیماران خود، حتی روزهای تعطیل هم باز هستیم»، آنگاه این جمله خاص ثابت می‌کند آن حرف کلی که «ما به مشتری‌های خود اهمیت می‌دهیم» حقیقت دارد. ما به موردهای مشخص واکنش بیشتری نشان می‌دهیم، چون تجربه‌های شخصی مشابه خود را به یاد می‌آوریم که در شرایطی مشابه رخ داده‌اند.

ابتدا جلوتر اعلام کنید که راه‌حلی برای یک نیاز دارید، بعد راه‌حل را مطرح کنید. در اینجا دو مثال ارائه داده‌ام که نحوه عمل را به شما نشان می‌دهد:

میگان دی و بهاسکر سانکارا، در مقاله‌ای که در مجله «ژاکوبین» چاپ شد نوشتند: مهم‌ترین روش برای کاهش هزینه‌های بهداشت کشور این نیست که هزینه‌های دولتی را کاهش دهیم، بلکه آن است که مثل سایر کشورهای جهان از قدرت دولت استفاده کنیم و با شرکت‌های دارویی و ارائه‌دهندگان خدمات پزشکی مذاکره کنیم و با آن‌ها بر سر نرخ دارو و غیره چانه بزنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۱۱۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان