دانلود کتاب صوتی شیوه ارسطو با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شیوه ارسطو اثر ایدیت هال

دانلود و خرید کتاب صوتی شیوه ارسطو

معرفی کتاب صوتی شیوه ارسطو

کتاب صوتی شیوه ارسطو اثری از ایدیت هال با ترجمه حسین کاظمی یزدی است که با صدای دادبه دادمهر می‌شنوید. این اثر درباره حکمت کهن ارسطویی صحبت می‌کند و اینکه چطور می‌تواند زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده و تغییرش دهد.

درباره کتاب صوتی شیوه ارسطو

اَرِسطو یا اَرِسطاطالیس زادهٔ ۳۸۴ ق.م و درگذشتهٔ ۳۲۲ ق.م است. او از فیلسوفان یونان باستان و یکی از مهمترین فیلسوفان غربی بود. همچنین او را به عنوان اولین زیست شناس بزرگ اروپایی نیز می‌شناسند. او در خانواده ثروتمندی به دنیا آمده بود. در سن هجده سالگی به آکادمی افلاطون رفت و نزدیک به بیست سال در مکتب افلاطون، دانش آموخت. او در مدت زمانی کم از خود پیشرفت بسیاری نشان داد و همین موضوع سبب شد تا لقب علم را از افلاطون بگیرد. او همچنین چهار سال معلم اسکندر مقدونی بود. 

ارسطو در زمینه‌های مختلف فیزیک، متافیزیک، شعر، ادبیات، زیست‌شناسی، منطق، علم بیان، سیاست، دولت و اخلاق قلم زده است. او را همراه با سقراط و افلاطون از اثرگذارترین و بزرگ‌ترین فیلسوفان یونان باستان می‌دانند که لقب معلم اول را هم داراست. دیدگاه ارسطو به فلسفه، دیدگاهی است که آن را دانش هستی بیان می‌‌کند. یکی از مشهورترین کتاب‌های او، کتاب بوطیقا یا فن شعر است که در آن درباره فنون شعر سرودن سخن گفته است. 

شیوه ارسطو قرار است به این پرسش پاسخ دهد: چطور حکمتی کهن می‌تواند زندگی‌مان را تغییر دهد. این کتاب یک راهنمای شخصی عالی برای خوب بودن از دیدگاه و منظر ارسطو است. زمان که این کتاب را تمام کردید، خودتان متوجه تغییراتی می‌شوید که در وجودتان رخ داده است. سارا بک‌ول می‌گوید: هرجا که اراده باشد، شیوه‌ای هم هست و این همان چیزی است که در کتاب شیوه ارسطو می‌شنوید. شیوه‌ای که بزرگ‌ترین و عمیق‌ترین حکمت‌های هستی را در اختیارتان قرار می‌دهد. به نحوی که به شما کمک می‌کند تا خوب زندگی کنید و همچنین خوب از دنیا بروید. 

ایدیت هال در این کتاب، هم این شیوه را به ما توضیح می‌دهد و هم به نقد و تحلیل این شیوه و آفریننده آن، این فیلسوف و دانشمند بزرگ، می‌پردازد. دانشمندی که به گفته کارل مارکس، غولی در دنیای حکمت و فلسفه است. 

کتاب صوتی شیوه ارسطو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی شیوه ارسطو را به تمام علاقه‌مندان به مباحث فلسفی و حکمت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ایدیت هال 

ایدیت هال در سال ۱۹۵۹ به دنیا آمد. او دانشمند انگلیسی است که در زمینه‌های ادبیات یونان باستان و تاریخ فرهنگی تخصص دارد و به عنوان و استاد گروه کلاسیک و مرکز مطالعات یونانی در کالج کینگ، لندن فعالیت می‌کند. او همچنین به مدت پنج سال در Royal Holloway، دانشگاه لندن کسری استادی داشت و سپس مرکز پذیرش یونان و رم را تاسیس کرد. او در دانشگاه آکسفورد با بخش بایگانی نمایش‌های درام یونان و روم در سمت مدیر همکاری کرد. 

ایدیت هال جایزه تحقیقات هومبولت برای تحصیل در تئاتر یونان باستان را از آن خود کرد. او در حال حاضر در کمبریج شایر زندگی می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۲۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۲۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
تومان