دانلود کتاب صوتی دلشکستگی با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دلشکستگی اثر محمدهادی حاجی‌بیگلو

دانلود و خرید کتاب صوتی دلشکستگی

معرفی کتاب صوتی دلشکستگی

کتاب صوتی دلشکستگی نوشته آلن دوباتن است که با ترجمه محمدهادی حاجی‌بیگلو و صدای فریبا فصیحی منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند غم ناشی از دلشکستگی را التیام ببخشید.

درباره کتاب دلشکستگی

گاهی احساس می‌کنیم بخش اساسی از وجودمان درهم شکسته است. نمی‌توانیم راحت توضیح دهیم که چه می‌کِشیم. گاهی، برای چند ساعت، به نظر می‌رسد که انگار با این موضوع کنار آمده‌ایم. بعد ناگهان یادمان می‌آید که چه چیزی را از دست داده‌ایم و دنیا بر سرمان خراب می‌شود. بیش از همه‌چیز، احساس خشم و سردرگمی می‌کنیم، غمگینیم و نمی‌فهمیم چه شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند در قدم اول این احساس را درک کنید، بعد برای حل آن تلاش کنید. کتاب صوتی دلشکستگی یکی از کتاب‌های مدرسه زندگی آلن دوباتن است. 

شنیدن کتاب دلشکستگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی آرام پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره آلن دوباتن

آلن دو باتن، نویسنده، فیلسوف و مجری تلویزیونِ ساکن بریتانیا، که دغدغه‌اش نوشتن درباره زندگی روزمره به شیوه‌ای فلسفی است. او در تمام نوشته‌هایش می‌کوشد فلسفه را وارد زندگی عادی انسان کند.

آلن دوباتن نویسنده‌ی فلسفی در سال ۱۹۶۹ در شهر زوریخ سوئیس به دنیا آمده است. او اکنون در لندن زندگی می‌کند و مشغول مدیریت در موسسه‌ی خود یعنی مدرسه‌ی زندگی است. این نویسنده اکنون به‌عنوان نویسنده‌ی فلسفه‌ی روزانه شناخته می‌شود. او درباره‌ی موضوعاتی می‌نویسد که هرروزه همه‌ی انسان‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. موضوعاتی مانند عشق، سفر، هنر، معماری و ادبیات. کتاب‌های آلن دوباتن تاکنون به بیشتر از سی زبان دنیا ازجمله فارسی ترجمه‌شده‌اند.

دوباتن دوره دکتری فلسفه را در دانشگاهِ هاروارد آغاز کرد ولی برای نوشتن کتب فلسفی به زبان ساده، آن را نیمه‌کاره رها کرد. مهم‌ترین کتاب‌های الن دوباتن، تسلی بخشی‌های فلسفه و هنر سیر و سفرنام دارند.

اولین کتاب آلن دوباتن به نام جستارهایی در باب عشق، در سال ۱۹۹۳ زمانی که او ۲۴ سال داشت، منتشر شد. کتابی که خیلی زود در لیست کتاب‌های پر فروش قرار گرفت و بیش از دو میلیون نسخه از آن به فروش رفت.

آلن دوباتن مؤسس مدرسه‌ای به نام مدرسه‌ی زندگی است. او با این باور که فرزندان ما در مدرسه راه و روش زندگی کردن را نمی‌آموزند مدرسه زندگی را تأسیس کرد. دوباتن معتقد است این فقدان دانش باعث می‌شود کودکان در زندگی بالغانه‌شان با مشکلات زیادی مواجه شوند.

موضوعاتی که در مدرسه زندگی تدریس می‌شوند متنوع‌اند. اما همه‌ی این آموزش‌ها در راستای افزایش خودشناسی هستند. زیرا گردانندگان این مدرسه معتقدند تنها با خودشناسی است که می‌توانیم زندگی برتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشیم. مجموعه‌ی آموزش‌های این مدرسه در شش دسته‌ی کلی تقسیم‌بندی می‌شود. خودشناسی، ارتباطات (Relationships)، کار، آرامش، رفتار‌های اجتماعی و فرهنگ و فراغت.

نویسندگان و فیلسوفان باتجربه‌ای هم در این موسسه کار می‌کنند. نکته‌ی جالب این است که با توجه به تفاوتِ روش‌های یادگیری، مدرسه‌ی زندگی آلن دوباتن، آموزه‌ها یا محصولاتش را به روش‌های مختلفی، مانند کتاب، کارگاه، ویدیو، جلسه‌ی روانکاوی و ... ارائه می‌کند.

آلن دوباتن تاکنون شانزده کتاب شبه داستانی منتشر کرده است. از میان این آثار، کتاب‌های جستارهایی در باب عشق، تسلی ‌بخشی‌های فلسفه، هنر سیر و سفر، اضطراب منزلت، دین برای خداناباوران، سیر عشق، هنر همچون درمان و تعدادی از کتاب‌های مدرسه‌ی زندگی به فارسی ترجمه‌شده‌اند و همه‌ی آن‌ها در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار قرارگرفته‌اند.

نظرات کاربران

محسن کسائی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷

این کتاب فقط برای زمان دل شکستگی نیست ، در زمان وجود ارتباط و برای تقویت رابطه ها هم مناسب است. بینهایت به افزایش عزت نفس و احساس ارزشمندی مان کمک میکند.

Amir G
۱۴۰۱/۱۱/۰۱

این کتاب حرف هایی که شاید با خودتون میزدید و نمیدونستید چه طور باید بیان کنید کاملا شفاف براتون توضیح میده و قلبتون رو التیام میده، گوینده هم خیلی خوب بودن و آهنگ های به کار گرفته شده هم حس

- بیشتر
کاربر 5306746
۱۴۰۱/۰۸/۰۶

این کتاب کمک خواهد کرده به همه ما ، عشق یک مسیر برای تکامل ماست پر از تلخی ها و شیرینی های خودش، عشق خودشناسیت

مریم رمضانی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶

کمکتان می‌کند خود را بیشتر درک کنید و بهتر با اندوه کنار بیایید.

کاربر 7732618
۱۴۰۲/۱۰/۰۱

کتاب مفیدی هست برای همه مخصوصا افرادی که میخوان از یک رابطه بیرون بیان. یا از یک رابطه بیرون اومدن. یا شریط عاطفیشون خواسته رابطه تمام بشه. و یا بهشون خیانت شده در رابطه. و در نهایت افرادی که دلشون

- بیشتر
roksana
۱۴۰۰/۰۹/۲۱

واقعا کتاب خیلی قشنگی بود

Alireza Sadeghi
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

اسم این‌کتاب به انگلیسی چی هست ؟

Saeed Shakib
۱۴۰۰/۰۷/۱۹

مباحث کتاب مفید اما پیش پا افتاده است. تصور کنید که در دوره نوجوانی هستید، تا حدی با قوانین رانندگی آشنا هستید و قرار است کتاب آیین نامه رانندگی را مطالعه کنید. حسی فراتر از این بعد از مطالعه به

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۹۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۹۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان