دانلود کتاب صوتی از راهزنان زمان بپرهیزید با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از راهزنان زمان بپرهیزید اثر مارک مک کورمک

دانلود و خرید کتاب صوتی از راهزنان زمان بپرهیزید

معرفی کتاب صوتی از راهزنان زمان بپرهیزید

کتاب صوتی از راهزنان زمان بپرهیزید اثر مارک مک کورمک  یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه مدیریت زمان است. این کتاب با ترجمه سعید خاموش و صدای سحر بیرانوند منتشر شده است. 

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند. 

درباره کتاب از راهزنان زمان بپرهیزید

این کتاب به ما توضیح می‌دهد راهزنان زمان را نمی‌شود راحت پیدا کرد، اگر هم پیدایشان کنید باز هم نمی‌توانید به راحتی از آن‌ها فاصله بگیرید. زیرا این افراد می‌خواهند زمانتان را بدزدند، راهزن زمان می‌تواند دوست، همکار، مشتری، رئیس یا هرکس دیگری باشد، این کتاب صوتی به شما معرفی‌شان می‌کند و کمک می‌کند از آنها فاصله بگیرید.

شنیدن کتاب از راهزنان زمان بپرهیزید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی با برنامه و موفقی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

زیاد کاربردی نیست

vincenzo
۱۴۰۰/۰۸/۰۲

کتاب کوچیکه اما اول درباره افرادی که زمانتون رو میدزدن بهتون میگه بعد در آخر کتاب میگه چگونه باهاشون برخورد کنید

mizo
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

کاملا بی‌محتوا

کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
۱۴۰۰/۱۲/۲۹

سه بار گوش دادم تا نکاتی جا نندازم. تو ایران که بخصوص بدقولی یه امر رایجه و تو اداراتم شما هیچ کاری نمیتونین انجام بدین هیچ کاربردی نداره این کتاب. راهکارهاش هم خیلی عمیق و کاربردی نیست . میگه اگه

- بیشتر

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان