دانلود کتاب صوتی به خودت اعتماد کن با صدای سپیده مالمیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به خودت اعتماد کن اثر هیدر موناهان

دانلود و خرید کتاب صوتی به خودت اعتماد کن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی به خودت اعتماد کن

به خودت اعتماد کن کتاب از هیدر موناهان برای زنان است. زنانی که خودشان را کمتر باور دارند و همیشه احساس ضعف می‌کنند.

 درباره کتاب به خودت اعتماد کن

خیلی از خانم‌ها تمام وقت به این فکر می‌کنند که باید از هر نظر بی‌نقص باشند. کارشان را درست انجام دهند، ظاهرشان مرتب باشد. اندامشان متناسب باشد، همه را تحت تاثیر قرار دهند و.... آنها برای انی که بی‌عیب و نقص باشند مدام به خودشان فشار می‌آورند و سخت‌گیری می‌کنند و در نهایت هم راضی نیستند.

هیدر موناهان در این کتاب چشم ما را روی این واقعیت می‌گشاید که ممکن است برخی افراد از بیرون همیشه بی‌عیب و نقص به نظر برسند ولی هرکس مشکلات، عادات بد و درگیری های خودش را دارد. همه ما روزهای خوب و بد را باهم داریم و قرار نیست تحت هر شرایطی بهترین باشیم. درست‌ترین کاری که همیشه می‌توانیم انجام دهیم این است که اشتباهاتمان را پذیرا باشیم و از آنها درس بگیریم و برای پیشرفت از آنها استفاده کنیم و مهم تر از همه، همیشه متوجه این موضوع باشیم که شاید چیزهایی که این‌قدر برای ما مهم هستند در نظر دیگران بی‌اهمیت باشند. 

 شنیدن کتاب به خودت اعتماد کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید بیش از پیش از خود احساس رضایت داشته‌باشید حتما این کتاب را گوش کنید.

 درباره هیدر موناهان

هیدر موناهان دختری بود که با سه برادر و خواهر دیگرش در یک تریلر بزرگ شده بود و اعتمادبه‌نفس نداشت. هیدر عزت نفس نداشت و همان کسی نبود که آرزو داشت باشد. به‌مرورِزمان همه‌چیز تغییر کرد و او با کارهایی که انجام داد ثابت کرد اعتمادبه‌نفس یک ویژگی ذاتی نیست بلکه اکتسابی‌ است.

از آن زمان به بعد هیدر با کنارزدن پرده‌ها و آشکارکردن مسائلی که در طول مسیر موفقیت در کار و زندگی شخصی‌اش پشت‌سر گذاشته تمام زندگی خود را وقف کمک به دیگران کرده است.

هیدر انجمن Boss In Heels را راه‌اندازی کرد. این انجمن یک انجمن جهانی و یک برندِ سبک زندگی‌ست که به‌منظور کمک به دیگران برای دستیابی به اعتمادبه‌نفس و زندگی‌کردن به‌گونه‌ای که دلشان می‌خواهد زندگی کنند ایجاد شده است.

بخشی از کتاب صوتی به خودت اعتماد داشته باش

ورزش‌کردن همیشه برای من راهی برای فرار از دغدغه‌هایم بوده. این کار باعث می‌شد احساس آرامش کنم و کمک می‌کرد از تشویش و نگرانی‌هایم کاسته شود. وقتی در شرایط سختی قرار می‌گرفتم بیرون می‌رفتم و می‌دویدم. وقتی اوضاع روبه‌راه نبود برای رسیدن زمان ورزش روزانه‌ام لحظه‌شماری می‌کردم.

وقتی به میامی نقل مکان کردم برای ورزش‌کردن به باشگاه بری بوت‌کمپ ۱۰رفتم ولی خیلی زود فهمیدم باشگاه میامی کاملاً با باشگاه‌هایی که می‌شناختم فرق دارد. مسئلهٔ اصلی در میامی بیچ این است که همهٔ زنان در سن بیست‌سالگی شبیه سوپرمدل‌ها هستند. اگر تابه‌حال به آنجا رفته باشید می‌دانید که اصلاً اغراق نمی‌کنم. اگر از آن دسته افرادی باشید که خودتان را با دیگران مقایسه می‌کنید زندگی‌کردن در میامی می‌تواند برایتان کار سختی باشد. من اوایل جزو همان دسته از افراد بودم. سن من نسبت به اکثر خانم‌هایی که در باشگاه بودند بالاتر بود و به‌همین‌خاطر هم دلایل زیادی وجود داشت که به‌خاطرشان اعتمادبه‌نفسم را از دست بدهم. خیلی وحشتناک بود و همین مسئله به پیشرفت و عزت نفس من لطمه وارد کرد. ناگهان تنها چیزی که عاشقش بودم دیگر برایم جذابیتی نداشت.

با گذشت زمان با تعدادی از آن خانم‌ها آشنا شدم. می‌دانستم که شبیه ژیزلی۱۲ نیستم ولی خیلی زود فهمیدم نسبت به زنان دیگری که آنها را برای خودم بزرگ کرده بودم شخصیت بهتر و دل‌وجرئت بیشتری دارم. کم‌کم متوجه شدم همین چیزی که هستم خیلی هم عالی‌ست. من نمی‌خواستم اجازه دهم چیزی مرا دچار دلهره کند و نگرانی‌هایم باعث شوند چیزی که همیشه عاشقش بودم را از دست بدهم.

«سرت به کار خودت باشد...» این جمله‌ای بود که تبدیل شد به شعار من. ما هر روز تمرین خود را با دویدن روی تردمیل شروع می‌کردیم. تمام دیوارهای باشگاه با آینه پوشانده شده بودند، به‌همین‌خاطر سعی می‌کردم اصلاً به آن خانم‌های جذاب نگاه نکنم. مستقیم به آینه نگاه می‌کردم و سعی می‌کردم حس خوبی به خودم داشته باشم. عاشقت هستم! برای اینکه اینجا هستی و از پس این تمرین‌ها برمی‌آیی عاشقت هستم. خودم را تصور می‌کردم که آن‌قدر قوی شده‌ام که می‌توانم به آسمان بروم. خودم را آن‌قدر رشد دادم تا به جایی رسیدم که تمام تمرکزم روی خودم بود و در ذهنم جایی را تصور می‌کردم که قرار بود با تمارین سختی که انجام می‌دادم به آنجا برسم. تمام افرادی که در اطراف من روی تردمیل‌هایشان بودند کم‌کم محو شدند. این تجربه آن‌قدر عالی بود که هر روز از شوق انجام آن نمی‌توانستم صبر کنم تا به باشگاه برسم.

روی تردمیل خودتان بمانید. بقیهٔ تردمیل‌ها را افراد دیگری گرفته‌اند و ما هیچ اطلاعاتی درمورد اینکه این افراد ازلحاظ ژنتیکی چگونه هستند و چه تمرین‌هایی انجام می‌دهند نداریم، پس بهتر است خودمان را با کسی مقایسه نکنیم. مقایسه‌کردن بزرگ‌ترین دزدِ تمامِ شادی‌هاست. اگر فقط روی خودتان تمرکز کنید تصویری که می‌بینید خیلی بهتر خواهد بود!



نظرات کاربران

laleh
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

نکات مفیدی در این کتاب گفته شده.

زمان

۷ ساعت

حجم

۴۰۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت

حجم

۴۰۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان