دانلود کتاب صوتی مرگ ایوان ایلیچ با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرگ ایوان ایلیچ اثر لئو تولستوی

دانلود و خرید کتاب صوتی مرگ ایوان ایلیچ

نویسنده:لئو تولستوی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مرگ ایوان ایلیچ

کتاب صوتی مرگ ایوان ایلیچ نوشته لئو تولستوی است که با ترجمه یوسف قنبر و صدای مهیار ستاری منتشر شده است. کتاب مرگ ایوان ایلیچ داستان بلندی از این نویسنده مشهور روسیه است که با رمان‌های جنگ و صلح و آناکارنینا مشهور است.

درباره کتاب مرگ ایوان ایلیچ

ایوان ایلیچ کارمند دادگستری است و همه‌چیز درباره مرگ او نوشته شده است. ایوان ایلیچ کارمند دادگستری است، کم‌کم در زندگی پیشرفت کرده است و زمانی که منتظر یک اتفاق بزرگ در زندگی‌اش است شخص دیگری جای او را می‌گیرد، او به شن‌پترزبورگ می‌رود تا بدون خانواده‌اش بتواند راهی برای بالا بردن حقوقش پیدا کند. برحسب تصادف آشنایی را می‌بیند و همین موضوع زندگی‌اش را تغییر می‌دهد، او شغل نان و آب داری پیدا می‌کند و به شهر دیگری می‌رود و خانواده‌اش را هم به آنجا می‌برد. زمانی که درحال آماده کردن خانه‌اش است از روی نردبان سقوط می کند و دستگیره پنجره به پهلویش برخورد می‌کند. درد او روز‌ به روز بدتر می‌شود و همین موضوع او را بداخلاق‌تر می‌کند به حدی که همسرش آرزوی مرگش را می‌کند و از طرفی پزشکان هم راهی برایش پیدا نمی‌کنند و حتی جوابش را هم درست نمی‌دهد، تا کم‌کم آن چیزی که فکرش را نمی‌کرده سراغش می‌آید.

داستان درباره مرگ است و مفهوم تمام شدن زندگی، حس واماندگی انسان و تنهایی. این کتاب یکی از تاثیرگذارترین آثار تولستوی است. 

شنیدن کتاب مرگ ایوان ایلیچ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات روسیه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ لئو تولستوی

لئو نیکلایِ ویچ تولستوی ۹ سپتامبر ۱۸۲۸ در یاسنایا پالیانا متولد شد.او فعال سیاسی-اجتماعی و نویسنده روسی بود. لئو تولستوی از نویسندگان نامی تاریخ معاصر روسیه به‌شمار می‌آید. رمان‌های جنگ و صلح و آنا کارنینا تولستوی از بهترین‌های ادبیات داستانی جهان هستند که بارها مورد اقتباس‌های سینمایی قرار گرفته‌اند. تولستوی در روسیه بسیار محبوب است و سکه طلای یادبود به احترام وی ضرب شده‌است. او در زمان زنده بودنش شهرت و محبوبیتی جهانی داشت اما به سادگی زندگی می‌کرد. یکی از فعالیت‌های مهم تولستوی اهمیت بسیار زیاد او به تعلیم و تربیت کودکان و ساختن مدارس در روستاها است.

لئو تولستوی در روز ۲۰ نوامبر ۱۹۱۰ درگذشت و در زادگاه خویش به خاک سپرده شد.

معرفی نویسنده
عکس لئو تولستوی
لئو تولستوی
روس | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۱۰

لئو تولستوی نویسنده و فعال اجتماعی-سیاسی روسی است که از طلایه‌داران ادبیات جهان نیز به شمار می‌رود. بسیاری از مورخان ادبی معتقدند تولستوی را می‌توان در کنار «هومر»، «دانته»، «شکسپیر» و «گوته»، ستون‌های ادبیات غرب دانست و به جرأت می‌توان گفت که آثار هیچ نویسنده‌ای در جهان به اندازه‌ی او، در فهرست «کتاب‌هایی که باید پیش از مرگ خواند» قرار نگرفته است.

نظرات کاربران

سارا خانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

خوب من متنش رو خوندم . تحت تاثیر قرار گرفتم چون به تازگی عزیزی رو از دست دادم . نوشته ها رو با آه میخوندم و بهشون فکر. میکردم . تو متن ، غرق میشدم . یک روزه خوندمش .

- بیشتر
من
۱۴۰۱/۰۲/۱۵

خیلی زیبا لحظات پایانی عمر و تنهایی و کلنجارهای ذهنی انسان در حال جان دادن توصیف شد. قسمت آخر کتاب صوتی را چندین بار گوش دادم. عالی بود.

كيميا
۱۴۰۰/۱۰/۱۴

صدا، بیان و درونمایه داشتان عالی بود، ولی اینقدر که تعریفش رو شنیده بودم گیرا نبود.

Hrezapour.ir
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

بی نهایت عالی . کتاب رو از معرفی کتابگرد شروع کردم و به شباهت توصیف حالات درونی انسان از نویسنده آگاه بودم . اما اینهمه شگفتی در توصیف حالات درونی و احساسات نظیر نداشت. در بخش هایی کتاب واقعیاتی از احساس دیگران بیان میکنه

- بیشتر
کاربر 7859168
۱۴۰۳/۰۱/۱۹

جدا از جذاب بودن خود کتاب ، گوینده چه صدای دلنشینی داره

عباس
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

شاید این کتاب در زمان خودش،،،، عالی بوده، اما بنظرم موضوع خوبی برای امروز ما نیست

کاربر ۶۲۶۹۳۳۳
۱۴۰۲/۰۲/۳۰

گویندگی - ترجمه و محتوای کتاب عالی بود ارزش زندگی با وجود مرگ مشخص میشه

زمان

۲ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان