دانلود کتاب صوتی کشتن موش در یکشمبه با صدای اطهر کلانتری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کشتن موش در یکشمبه اثر امریک پرسبرگر

دانلود و خرید کتاب صوتی کشتن موش در یکشمبه

مترجم:آرش گنجی
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کشتن موش در یکشمبه

کتاب صوتی کشتن موش در یکشمبه اثری از آمریک پرسبرگر است که آرش گنجی به فارسی ترجمه کرده است و با صدای گرم اطهر کلانتری می‌شنویم. این داستان درباره یکی از مبارزان اسپانیایی در زمان حکومت دیکتاتوری ژنرال فرانکو است. 

در سال ۱۹۶۴ فرد زینمان فیلمی سیاه و سفید به نام اسب کهر را بنگر (Behold a Pale Horse) با اقباس از همین کتاب ساخت. هنرمندان مشهوری مانند گریگوری پک، آنتونی کوئین و عمر شریف در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

درباره کتاب صوتی کشتن موش در یکشمبه

کتاب صوتی کشتن موش در یکشمبه، داستانی از انتقام و خشونت است. این ماجرا قرار است گوشه‌ای از رنج حکومت دیکتاتوری ژنرال فرانکو را به مخاطبانش نشان دهد.

خوزه داگلاس در اسپانیا در پامپلونا کشته شده است و جرمش ارتباط با پناهنده‌ای اسپانیایی است که در فرانسه زندگ می‌کرده است. کاپیتان وینیولاس و دارودسته‌اش، او را به همین جرم دستگیر کردند و از بین بردند. پابلو داگلاس، پسر خوزه، با کمک‌های عمو لویز موفق می‌شود از مرز رد شود و به فرانسه برود. آنجا با کمک دوستان پدرش، به عمو آنتونیو بپیوندند. پابلو باید مانوئل آرتیگز، دوست پدرش را پیدا کند. او یکی از مبارزان مخالف حکومت اسپانیا است که بعد از به پایان رسیدن جنگ داخلی در فرانسه و در تبعید زندگی می‌کند. اگر پابلو بتواند او را پیدا کند، انتقام پدرش را هم از از کاپیتان وینیولاس و سربازان بی رحمش در گاردسویل بگیرد. اما ماموران فرانکو، دنبال مانوئل هم هستند...

کتاب صوتی کشتن موش در یکشمبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کشتن موش در یکشمبه، اثری است برای تمام علاقه‌مندان به رمان‌ها و ادبیات داستانی جهان.

درباره آمریک پرسبرگر 

امریک پرسبرگر (Emeric Press burger) پنجم دسامبر ۱۹۰۲ به دنیا آمد. او فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده انگلیسی است. از میان آثار او می‌توان به فیلم قلبم تو را می‌خواند اشاره کرد که سه نسخه انگلیسی فرانسوی و آلمانی دارد. او همچنین با همکاری مایکل پاول،  که همکاری مشترکشان با نام The Archers است، سری فیلم‌هایی را ساخته است. اقتباس مشهور دیگر از اثر او نیز، همین فیلم اسب کهر را بنگر است که با بازی آنتونی کوئین جاودانه شده است.

بخشی از کتاب صوتی کشتن موش در یکشمبه 

سعی کردم فلوت صدایش کنم اما پدرم آرام در گوشم گفت که «زشته یه بچه‌ سیزده ساله یه پیرمرد شصت و پنج ساله رو فلوت صدا کنه یا هرچی به غیر از عمو لویز.»

با سکوتی از کوه بالا می‌رفتیم. که اگرچه به حال من فرقی نداشت اما مطمئن بودم که برای عمو لویز که موقع کوهنوردی عاشق سوت زدن است، حسابی عذاب آور است. آخرین باری که به جنگل رسیدیم، بیشتر از یک ساعت خستگی در نکرده بودیم عمو لویز عین یک لوکوموتیو نفسش را از سینه‌اش فوت می‌کرد بیرون! منم نفسم دراومده بود. ازم پرسید که «میخوای استراحت کنی؟» اما من سرگرم بازی با واگن‌های قطار بودم. بهرحال چند لحظه‌ای از حرکت ایستاد اما از بس که خسته شده بود، دیگر حتی نفسش را هم نمی‌توانست فوت کند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۰۳۸۹۱
۱۴۰۰/۰۷/۲۸

از جذابیت های کتاب این است که چند راوی دارد و داستان را جلو می‌برند، صدای و اجرای گوینده عالی

محمد حسنی
۱۴۰۳/۰۱/۱۱

عالی بود صدای گوینده دو چندان کرد لذت کتاب رو ممنون

کاربر ۵۸۹۶۹۸
۱۴۰۲/۰۹/۲۵

کتاب در مورد یه مبارز پیر هست و از زبان مبارز، پلیسی که می خواد دستگیرش کنه، یه پسر بچه و یه کشیش که وارد داستانشون میشه روایت شده. اولش یکم کنده ولی اگر صبر کنید خیلی جذابتر میشه.

زمان

۷ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۶۲۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۶۲۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان