دانلود کتاب صوتی رمزهای موفقیت در یادگیری زبانی تازه با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رمزهای موفقیت در یادگیری زبانی تازه اثر لیدیا ماکوا

دانلود و خرید کتاب صوتی رمزهای موفقیت در یادگیری زبانی تازه

معرفی کتاب صوتی رمزهای موفقیت در یادگیری زبانی تازه

کتاب صوتی رمزهای موفقیت در یادگیری زبانی تازه یک سخنرانی تد از لیدیا ماکوا است که با صدای رضا خاکی زمانی می‌شنوید. او در این اثر، به مخاطبان اطمینان می‌دهد که یادگیری زبان‌های دیگر، بسیار راحت است، به شرطی که روش مخصوص به خود را پیدا کنید. 

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

کتاب صوتی رمزهای موفقیت در یادگیری زبانی تازه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی رمزهای موفقیت در یادگیری زبانی تازه را به تمام کسانی که می‌خواهند آموزش زبان دوم را آغاز کنند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب صوتی رمزهای موفقیت در یادگیری زبانی تازه

من یادگرفتنِ زبان‌های خارجی رو دوست دارم. در اصل انقدر به یادگیری علاقه‌مندم که دلم می‌خواد هر دوسال یه بار یه زبانِ جدید یاد بگیرم. به تازگی دارم روی هشتمین زبانم کار می‌کنم. وقتی بقیه خبردار می‌شن که من اینکارو می‌کنم همیشه ازم می‌پرسن: "چجوری این کارو می‌کنی؟ رمز موفقیتت درین باره چیه؟ " خیلی صادقانه بهتون بگم که تا چندین سال من بهشون می‌گفتم: "نمی‌دونم، من فقط یادگیریِ زبان‌های دیگه رو دوست دارم". اما بقیه هیچوقت از جوابم راضی نمی‌شدن. اونا دوست داشتن بدونن که چرا دارن سال‌های عمرشون رو صرف یادگیریِ تنها یه زبان می‌کنن و حتی به همون زبان هم مسلط نمی‌شن. و حالا منو می‌دیدن که یکی یکی دارم زبان‌ها رو یاد می‌گیرم و همینطور پیش میرم. همه دوست داشتن رمز موفقیتِ افرادِ چندزبانه‌ یعنی اونایی که به چند زبان حرف می‌زنن رو بدونن. و این موضوع منو به فکر واداشت که بقیه‌ی چندزبانه‌ها چطور چند تا زبان رو یاد می‌گیرن. ماها چه اشتراکاتی با هم داریم؟ چی باعث میشه که ما چندزبانه‌ها خیلی سریع‌تر از مردمِ عادی زبان‌ها رو یاد بگیریم؟ برای جواب دادن به این سؤال‌ها تصمیم گرفتم با افراد چندزبانه‌‌ی دیگه‌ای که مثل خودم هستن صحبت کنم. بهترین جایی که میشه چندزبانه‌ها رو توش پیدا کرد، همایشیه که صدها نفر از عاشقانِ یادگیریِ زبان، دور هم جمع می‌شن تا روی زبان‌هاشون کار کنن. از این همایش‌های ویژه‌ی چندزبانه‌ها به دفعات در سراسرِ جهان برگزار می‌شه، بنابراین برای دیدن و صحبت کردن با افرادِ چندزبانه تصمیم گرفتم در این مراسم شرکت کنم.

با بِنی که اهلِ ایرلند بود آشنا شدم، اون راجع به روشی باهام حرف زد که در اون شیوه باید از روز اول مهارتِ "صحبت کردن"رو جدی گرفت. بنی هر روز عبارت‌های کمی رو از کتابچه‌های راهنمای سفر یاد می‌گیره و بعد میره با بومی‌های اون زبان، مکالمه و گفتگو می‌کنه. اصلاً براش مهم نیست در روز ممکنه 200 تا اشتباه توی حرف زدنش پیدا بشه، چون تو این شیوه‌ می‌خواد بر اساسِ بازخوردهایی که در روز می‌گیره زبان رو یاد بگیره. جالبش اینجاست که این روزا حتی دیگه لازم نیست به جاهای دیگه سفر کنین، چون این روزا خیلی راحت میشه از طریقِ وب‌سایت‌ها توی اتاقِ گرم و نرمتون با بومی‌های هر زبان صحبت کنین.

با لوکاس که اهل برزیل بود آشنا شدم. اون شیوه‌ی خیلی جالبی برای یادگیریِ زبانِ روسی داشت. لوکاس به طور تصادفی صد تا گویشورِ روسی رو به فهرست دوستای اسکایپش اضافه می‌کرد و بعد یه پنجره‌ی چت رو باز می‌کرد و برای یکیشون به روسی می‌نوشت :"سلام". بعد اون فرد در جوابش به روسی می‌گفت:"سلام، حالت چطوره؟" لوکاس این خط رو برمی‌داشت و کپی می‌کرد و برای یه نفر دیگه تو چت می‌فرستاد و اون فرد هم به روسی جواب می‌داد:"ممنون. من خوبم، تو چطوری؟". لوکاس این خط رو هم کپی می‌کرد و اون رو برای نفرِ اول می‌فرستاد. و به این ترتیب، لوکاس باعث شده بود که دو نفر غریبه بدون اینکه از وجودِ هم باخبر باشن باهم حرف بزنن. بعدش خیلی زود شروع کرد به تایپ کردن، چون حالا دیگه کلی از این مکالمات داشت تا یاد بگیره معمولاً روس‌ها چطور یه مکالمه رو شروع می‌کنن. شیوه‌ی خیلی هوشمندانه‌ایه، اینطور نیست؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان