دانلود کتاب صوتی صدای درون با صدای راضیه حاجی‌امینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صدای درون اثر فیلیپ یکل

دانلود و خرید کتاب صوتی صدای درون

معرفی کتاب صوتی صدای درون

در فایل صوتی صدای درون، فیلیپ یکل درباره خود انسان و صدایی درونی صحبت می‌کند که از کودکی با ما شکل می‌گیرد و خود حقیقی ما را تشکیل می‌دهد. این صدا با ما رشد می‌کند و وجود نگفته‌های حقیقی ما است. 

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

شنیدن صدای درون، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌ها، سخن‌رانی‌ها و موضوعات حوزه مطالعات روان‌شناسی

بخشی از صدای درون

«من فکر می‌کنم، پس هستم»؛ این گفته‌ی رنه دکارت، فیلسوف قرن هفدهم است، که آن را به عنوان حقیقت آغازین اعلامش کرد. هلن کلر، دختری نابینا و ناشنوا، در سال ۱۸۸۷ زمانی که هفت سال بیشتر نداشت، این حقیقت را دوباره کشف کرد. « نمی‌دانستم که هستم، در دنیایی می‌زیستم که دنیا نبود، وقتی به معنی من و خودم پی بردم، فهمیدم که چیزی هستم» بعدها توضیح داد که: «فکر کردن را شروع کردم. سپس آگاهی در من پدیدار شد». همانطور که هر دوی پیشگامان، دکارت و کلر، می‌دانستند، بخش بنیادینِ تجربه‌ی آگاهانه، گفتار درونی است، تجربه‌ی کلامیِ تفکر که با صدای درون هر فرد ابراز می‌شود. صدای درونتان همان خود شماست.

آن صدا صدای هیچ چیز دیگری نیست. حتی ماهیت فیزیکی ندارد؛ به طور مستقیم نمی‌توان آن را مشاهده کرد و اندازه گرفت. اگر ماهیت فیزیکی ندارد، پس تنها راهِ بررسی آن از طریق تفکر یا تأمل است. ره‌جویانِ صدای درون، در حالِ تفکر درباره‌ی تفکرند، که عملی مبهم به نظر می‌آید. ویلیام جیمز، فیلسوف قرن نوزدهم، که به قولی بنیان‌گذار روان‌شناسی آمریکایی است، گفتار درونی را "تلاشی برای روشن کردن سریع چراغی برای دیدن تاریکی" می‌دانست.

طی چند دهه‌ی اخیر به کمک روش‌های تازه‌ی آزمایشگاهی، طبیعت گفتار درونی بالأخره در حال آشکار شدن است. در بخشی از مطالعاتِ صورت‌گرفته، تصاویر اسکن‌شده به محققان این امکان را می‌دهند، نواحی مغز را که در ارتباط با گفتار درونی‌اند، بررسی کنند. در مطالعات دیگر، محققان در حال بررسی ارتباط بین گفتار درونی و بیرونی _ آن صدایی که بلند بلند ادا می‌کنیم_ هستند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان