دانلود کتاب صوتی غذایی که می‌خوریم چه مشکلی دارد؟ با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غذایی که می‌خوریم چه مشکلی دارد؟ اثر مارک بیتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی غذایی که می‌خوریم چه مشکلی دارد؟

معرفی کتاب صوتی غذایی که می‌خوریم چه مشکلی دارد؟

کتاب صوتی غذایی که می‌خوریم چه مشکلی دارد؟ نوشته مارک بیتمن است که با ترجمه سپهر عماد حقی و صدای رضا خاکی زمانی منتشر شده است. کتاب غذایی که می‌خوریم چه مشکلی دارد؟ درباره غذا نیست درباره مراحل تولید مواد اولیه غذایی است که مصرف می‌کنیم.

درباره کتاب غذایی که می‌خوریم چه مشکلی دارد؟ 

نویسنده در مقدمه کتاب می‌گوید او درباره غذا می‌نویسد. او درباره آشپزی نمی‌نویسد. هرچند آشپزی برایش موضوعی جدی است، اما در کتاب غذایی که می‌خوریم چه مشکلی دارد؟ می‌خواهد راجع به چیزی صحبت کند که در یکی دو سال اخیر برایش خیلی مهم شده است. راجع به غذا، ولی نه دقیقا راجع به آشپزی. می‌خواهد از یک گاو زیبا شروع کند. نویسنده توضیح می دهد که گیاهخوار نیست، ولی با این حال فکر می‌کند که این گاو زیبا، ممکن است نسخه امروزی یک بمب اتم باشد.

 این موضوع خیلی هم اغراق آمیز نیست. چرا این حرف رو می‌زند؟ چون که تا به حال در طول تاریخ فقط یک بار دیگه سرنوشت هر فرد به سرنوشت کل بشریت گره خورده بود. زمانی که این بمب منفجر شد، و الآن. و مسیری که از اینجا به بعد طی می‌کنیم، نه تنها کیفیت و طول زندگی تک‌تک ما رو مشخص می‌کند، بلکه معلوم می‌کند، اگر می‌شد یک قرن بعد به زمین نگاه کنیم، هنوز هم می‌توانیم آن رو بشناسیم یا نه. این هولوکاستی از نوعی دیگر است و پنهان شدن زیر میز هیچ کمکی نمی‌کند. اول از همه در نظر داشته باشید که مشکل گرمایش زمین نه تنها واقعیت است، بلکه خطرناک هم هست. از آنجایی که امروزه همه‌ دانشمندان دنیا به این قضیه باور دارند، می‌توانیم ببینیم که این داستان کاملا حقیقت دارد.

برای درک بهتر موقعیت جهان این کتاب را گوش دهید. این کتاب به شما کمک می‌کند خطراتی که دنیای ما را تهدید می‌کند بهتر بشناسیم.

شنیدن کتاب غذایی که می‌خوریم چه مشکلی دارد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به سلامت جهان فکر می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب غذایی که می‌خوریم چه مشکلی دارد؟

 بعد از تولید انرژی، دامداری دومین عامل موثر در تولید گازهایی است که اتمسفر رو دگرگون می‌کنند. نزدیک یک پنجم از کل گازهای گلخانه‌ای از تولیدات دامداری به وجود می‌آید، حتی بیشتر از حمل و نقل. حالا، می‌توانید هرچقدر می‌خواهید راجع به باد معده گاو شوخی کنید، ولی متان ۲۰ برابر کربن دی اکسید سمی است، و این فقط محدود به متان نمی‌شود. دامداری یکی از بزرگ‌ترین عوامل فرسایش خاک، آلودگی آب و هوا، کمبود آب و از بین رفتن تنوع زیستی است. داستان اینجا تمام نمی‌شود! مثلا نیمی از آنتی بیوتیک مصرفی در این کشور برای مردم نیست، بلکه برای حیوانات است. ولی این چنین لیست‌هایی یک جورایی کرخت‌کننده می‌شوند، پس بگذارید فقط این را بگم: اگر ماشینی که شما می‌رانید ماشین برقی تویوتا پریوس است، اگر در مغازه به دنبال خرید سبزیجات یا غذاهای ارگانیک هستید، احتمالا شما یک نیمه-گیاهخوار به حساب می‌آیید. حالا، من همان‌طوری که ضد اتم نیستم، ضد گوساله هم نیستم! ولی همه‌اش بستگی به روشی دارد که از آن استفاده می‌کنیم. تکه‌ دیگر از پازل هم هست که ان کوپر، نویسنده‌ کتاب‌های آشپزی، به زیبایی درباره‌اش صحبت کرده و شما خودتان از قبل می‌دانستید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان