دانلود کتاب صوتی دنیای سوفی جلد دوم با صدای حسین سامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دنیای سوفی جلد دوم اثر یوستاین گاآردر

دانلود و خرید کتاب صوتی دنیای سوفی جلد دوم

معرفی کتاب صوتی دنیای سوفی جلد دوم

اثر حاضر بخش دوم از کتاب دنیای سوفی نوشته یوستاین گاردر (گاآردر) است که با ترجمه کوروش صفوی و گویندگی حسین سامی می‌شنوید.

یوستاین گاآدر در دنیای سوفی شما را به سیر و سیاحت در تاریخ فلسفه می‌برد. این اثر رمانی برای فلسفه‌دوستان و کسانی است که می‌خواهند مطالعه فلسفه را آغاز کنند. گاآردر که استاد ساده نویسی است در این رمان جذاب درباره هستی، فلسفه، فلسفیدن و بزرگان این حوزه داستانی دلنشین تعریف می‌کند و سه هزار سال تفکر را در چندصد صفحه خلاصه می‌گوید. این اثر کتاب خوبی برای مطالعه راحت مباحث پیچیده فلسفه غرب است که تا به حال به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده و توجه سنین مختلف را به خود جلب کرده است.

درباره کتاب صوتی دنیای سوفی

سوفی در آغاز پانزده سالگی است که نامه‌هایی از مردی به اسم آلبرتو تاکس دریافت می‌کند که در آنها از سوفی پرسیده شده: تو کیستی؟

آلبرتو در این نامه‌ها سوالات جالب دیگری هم درباره جهان و هستی مطرح کرده است . سوالاتی که آغاز راه تاریخ فلسفه است. سوفی در این نامه‌ها مطالب جالبی درباره فیلسوفان و سوالات اساسی و بنیادی زندگی انسان می‌خواند و به فکر فرو می‌رود. نامه‌ها ادامه‌دار می‌شوند و سوالات پیچیده‌تر. سوالاتی که درباره فلسفه پیدایش و وجود هستی هستند.

در ادامه داستان، سوفی با آلبرتو ملاقات می‌کند و مرد دانا به سوالات او پاسخ می‌دهد. او سوفی را به سفری می‌برد که از آغاز پیدایش فلسفه تا زمان حاضر ادامه پیدا می‌کند. سوفی به تدریج با بخش‌های مختلف دنیای فلسفه آشنا می‌شود.

یوستاین گاآردر با مهارت و هنرمندی تمام تاریخ فلسفه را در قالب یک داستان پرکشش گنجانده است تا آن را آموزش دهد. شما در این داستان همه‌جا غافلگیر می‌شوید و این غافلگیری نمک داستان است.

کتاب دنیای سوفی جوایزی مانند جایزه ادبیات نسل جوان آلمان و همچنین یک جایزه ایتالیایی را برای ترجمه ایتالیایی این اثر به دست آورده است.

شنیدن کتاب صوتی دنیای سوفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر عاشق فلسفه شده‌اید یا دوست دارید خواندن آن را آغاز کنید. کتاب دنیای سوفی بهترین انتخاب برای شما است.

درباره یوستاین گاآردر

یوستاین در هشتم آگوست سال ۱۹۵۲ در نروژ زاده شد و در رشته فلسفه، ادبیات و الهیات دانشگاه اسلو درس خواند. ده سال در دبیرستان تدریس کرد سپس به نویسندگی روی آورد.

یوستاین همیشه دوست داشت متنی ساده درباره تاریخ فلسفه در اختیار داشته باشد تا به شاگردانش درس دهد اما چون چیزی نیافت خودش دست به کار شد و دنیای سوفی را در سال ۱۹۹۱ منتشر کرد. این اثر در بسیاری از دانشگاه‌ها به عنوان یک منبع معتبر علمی برای دانشجویان فلسفه معرفی می‌شود. در سال ۱۹۹۹ اریک گوستاوسون فیلمی از روی این کتاب ساخت.

یوستاین گاآردر آثار دیگری هم نوشته است که عموما درون‌مایه فلسفی دارند. او هنرمندی توانا است که قادر است با جزئیات، داستانی خلاقانه را بپروراند و دنیای جذاب و متفاوتی خلق کند. از میان آثار او می‌توان به کتاب‌های راز فال ورق، دختر پرتقالی، آریل، مرد داستان فروش، که با نام دختر مدیر سیرک هم ترجمه شده است، دنیای نورا، کتابخانه اسرارآمیز بی‌بی بوکن اشاره کرد.

یوستاین گاآردر همراه همسرش، سارا دانویگ، در سال ۱۹۹۷ جایزه سوفی را بنیان گذاشت. این جایزه که نامش را از همین رمان دنی

معرفی نویسنده
عکس یوستاین گاآردر
یوستاین گاآردر
نروژیی | تولد ۱۹۵۲

یوستین گردر و کتاب دنیای سوفی برای اغلب کتاب‌خوان‌ها در دنیا به هم گره خورده‌اند، به شکلی که چندین و چند جلد کتاب داستانی و فلسفی دیگر این نویسنده زیر سایه‌ی جذابیت همین کتاب قرار می‌گیرد. او در داستان‌هایش به موضوعات فلسفی می‌پردازد و اغلب آثارش در جهان پرفروش و محبوب هستند. مثلا کتاب دنیای سوفی او به پنجاه و سه زبان دنیا ترجمه و سی میلیون نسخه از آن فقط در یک کشور فروخته شده است. دختر پرتقالی و راز فال ورق از دیگر آثار این نویسنده هستند.

نظرات کاربران

ن. عادل
۱۴۰۰/۰۴/۱۰

کتابای صوتی واسه موقع کار کردن خوبن... اگه مشغول نیستین کتابو بخونین

fateme6876
۱۴۰۰/۰۵/۱۷

هرچی میره جلوتر جذاب تر میشه.

کاربر ۷۱۶۵۹۰
۱۴۰۱/۰۴/۲۴

من این کتاب رو خوندم ولی صوتیش رو هنوز گوش ندادم چون متوجه نشدم هزینه خرید کل کتاب ۲۰ هزار تومان است یا هرجلد؟؟؟ از دوستان اگر کسی کتاب رو خریده لطفا به من بگه ممنونم.

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۳۵۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۳۵۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۲۲,۴۰۰
۳۰%
تومان