دانلود کتاب صوتی زبان گلها با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زبان گلها اثر ونسا دیفن باخ

دانلود و خرید کتاب صوتی زبان گلها

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زبان گلها

کتاب صوتی زبان گلها نوشته ونسا دیفن باخ است. کتاب زبان گلها با ترجمه فیروزه مهرزاد منتشر شده است. این کتاب با صدای مریم پاک‌ذات صوتی شده است و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

درباره کتاب زبان گلها

کتاب داستان دختری به نام ویکتوریا جونز است. دختر جوان و ۱۸ ساله‌ای است که ۳۲ بار به فرزند خواندگی گرفته شده اما نتوانسته زندگی‌ آرامش‌بخشی پیدا کند. او سرکش و عصیانگر است و می‌فهمد باید با زندگی حقیقی و خارج از خانه گروهی روبه‌رو شود. او باید زندگی خودش را پیدا کند اما این چطور ممکن است. ویکتوریا در پارک می‌خوابد او خانه‌ای ندارد و اطرافش پر از گل‌های زیبا است. او با گل‌ها ارتباط خوبی دارد و با گل‌ها به مردم کمک می‌کند. گل فروش محل کم‌کم متوجه استعداد ویکتوریا می‌شود و از او می‌خواهد برایش کار کند. ویکتوریا می‌تواند با گگل‌ها به احساسات مردم کمک کند و این توانایی بی نظیری است. اما یک فروشنده مروموز رازهایی درباره ویکتوریا می‌داند.  این کتاب زبانی پر از احساسات دارد و نویسنده توانسته ارتباط زیبایی بین طبیعت و انسان برقرار کند. 

شنیدن کتاب زبان گلها رابه چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ونسا دیفن باخ

ونسا دیفن باخ، در سال ۱۹۷۸ در سان‌فرانسیسکو متولد شد. او در چیکوی کالیفرنیا بزرگ شد، پس از اتمام تحصیل در رشته نویسندگی خلاق و حضور در استنفورد، به تدریس هنر و نویسندگی به افرادی از خانواد‌ه‌های کم درآمد پرداخت. دیفن باخ در حال حاضر در مانتری کالیفرنیا زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب زبان گلها

هنگامی که به چشم‌های الیزابت نگاه کردم صورتش پر از احساس بود. نمی‌توانستم بگویم می‌خندد یا گریه می‌کند. مرا به سمت خودش کشید،ساعدش در زیر بغلم و دست‌هایش روی سینه‌ام قرار داشت و به دنده‌هایم فشار وارد می‌کرد. گفت: عزیزم نگاه کن. کلماتش درآن لحظه حقیقت را بیان می‌کردند حس مبهمی از نوجوان بودن داشتم، حتی حس یک بچه تازه متولد شده،محکم بغلش کردم و درآغوشش آرام گرفتم. گویی سال‌هایی که تا آن روز زندگی کرده بودم متعلق به شخص دیگری بود، دختری ک پیش از این وجود نداشت. دختر در آیینه جایگزین آن دختر شده بود.

نظرات کاربران

farez
۱۴۰۰/۰۸/۲۹

ونسا دیفن باخ، نویسنده ای که بطرز غریبی اونقدر خوب گلها رو میشناسه و با اون داستان پردازی کرده که دلم میخواد کتابهای دیگری ازش بخونم‌. داستان دختری بی سرپرست و انسان گریز و منزوی که توسط یک باغبان و

- بیشتر
moOna Ü
۱۴۰۰/۰۵/۲۴

من نسخه ی چاپی این کتاب رو خوندم خیلی داستانش جدید ، جذاب و شیرینه در مورد دختری هست که خیلی درونگراست و نمیتونه خوب احساساتشو بروز بده یه دفتری داره که توی اون نوشته شده وقتی هر نوع گلی

- بیشتر
s.h
۱۴۰۰/۰۴/۲۲

این کتاب عالیه

ضحی مختارزاده
۱۴۰۱/۰۴/۱۶

کتاب، داستان یک دختر یتیم و مسائل روزمره و حالت های روحی است که فرد رها شده در سنین کودکی تا بزرگسالی با آن ها دست به گریبان است. در بعضی قسمت ها واقعاً گریه کردم. صدای راوی(خانم پاک ذات)

- بیشتر
Mo
۱۴۰۰/۰۶/۱۴

می تونم بگم جزء غم انگیزترین و دردناک ترین کتاب هایی بود که تو زندگیم خوندم اما این موضوع چیزی از ارزش کتاب کم نمی کنه. از بابت ترجمه مطمئن نیستم. نمی تونم بگم خوب بود

کاربر ۱۶۱۷۵۴۱
۱۴۰۲/۰۲/۰۲

کتاب خوبی بود . درک خوبی هم از بچه های بی سرپرست داشت.

aysan
۱۴۰۱/۰۱/۳۱

کتاب خوبی بود و پیشنهاد می شه.

نازیلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

یکی از زیباترین کتابهایی که‌گوش دادم با صدای خانم پاکذات ،❤️

کتاب خوان
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

داستان در مورد کودک یتیمی است که هر خانواده ای او را به سرپرستی می گیرد ننی تواند نگهداری کند ، کودکی که بخاطر بی مهری و شاید بیماری روحی دچار ترس از لمس شدن و ارتباط عاطفی دارد و

- بیشتر
z.zamani
۱۴۰۲/۰۸/۱۶

به طرز عجیبی، احساس خوبی بهم میده گوش دادن این کتاب:) هم راوی خیلی خوب از پس اجرای کار براومده. متن کتاب شیوا و گیراست. در کل پیشنهاد میشه.

زمان

۱۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان