دانلود کتاب صوتی مانیتیسم شخصی با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مانیتیسم شخصی اثر پل ژاگو

دانلود و خرید کتاب صوتی مانیتیسم شخصی

معرفی کتاب صوتی مانیتیسم شخصی

کتاب صوتی مانیتیسم شخصی اثری از پل ژاگو و یکی از کتاب‌های عالی در زمینه افزایش نفوذ و نیروی نامرئی وجود انسان است. همان نیرویی که به ما کمک می‌کند تا بهترین ارتباطات را برقرار کنیم و بر دایره دوستان، آشنایان و همکارانمان، تاثیر بگذاریم. 

نشر صوتی ماه آوا این اثر را با ترجمه سهیلا زمانی و صدای تایماز رضوانی منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مانیتیسم شخصی

همه ما نیرویی در وجودمان داریم که گاه آگاهانه و گاه بدون آگاهی از آن استفاده می‌کنیم. این نیروی نامرئی وجود ما، بر تمام افراد بشر از جمله خودمان تاثیر می‌گذارد و ارتباطی را که با دیگران برقرار می‌کنیم، تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. اما این نیرو چیست و چگونه کار می‌کند؟

پل ژاگو در کتاب صوتی مانیتیسم شخصی، ما را از این نیرو آگاه می‌کند و از ساز و کاری می‌گوید که این نیرو را به وجود آورده است. بخش اول کتاب ما را با سرمنشا این‌ نیروی‌ شخصی‌ آشنا می‌کند و نکاتی را بیان می‌کند که هم به‌ صورت‌ تجربی‌ و هم با روش‌های‌ ساده‌ تکنیکی‌ بلافاصله‌ قابل‌ استفاده‌ و اجرا است‌. به این ترتیب ما یاد می‌گیریم که چگونه‌ بر محیط‌ اطراف‌ خود در حدی‌ معقول‌ و شایسته‌ اثر بگذاریم و این تاثیرگذاری را به نحو قابل ملاحظه‌ای افزایش دهیم. 

بخش دوم کتاب به چگونگی‌ عینیت‌ بخشیدن‌ به‌ این‌ نیروی‌ مانیتیسم‌ شخصی‌، در زندگی‌ شخصی‌ و اجتماعی‌ یا حرفه‌ای‌ اختصاص دارد. روش‌هایی که در این بخش بازگو می‌شوند به ما کمک می‌کنند تا اعتماد به‌ نفس‌، قدرت‌ و جذابیتی‌ را در وجود خود ایجاد کنیم و تاثیر مثبتی بر افرادی بگذاریم که پیرامون ما هستند و با آن‌ها ارتباط داریم. 

در بخش سوم، پل ژاگو، هنر نفوذ روانی‌ را به‌ روشی‌ اسرارآمیز و در نهایت‌ آرامش‌ و سکوت‌ به ما می‌آموزد. این نفوذ می‌تواند بر روی یک شخص یا جمع باشد و این بسته به ارتباطی است که ما با دیگران برقرار می‌کنیم. در نهایت تمام آنچه که در این کتاب می‌خوانیم قرار است برای ما به عنوان چراغ راهنمایی عمل کند که یاری‌مان دهد در ارتباط‌ خودمان با دیگران‌، آنچه‌ را که آرزو داریم، به‌ دست‌ بیاوریم. 

کتاب صوتی مانیتیسم شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب مانیتیسم شخصی برای هرکسی که دغدغه حفظ و بهبود ارتباطش با اطرافیانش را دارد، مفید است. این کتاب را گوش کنید و راهکارهای آن را به کار بندید تا بتوانید در آینده نه چندان دور، تمام نیازهایتان را از یک ارتباط سالم و سازنده به دست آورید. 

درباره پل ژاگو 

پاول کلنت جگووت (پل ژاگو) در هفدهم ژوئیه سال ۱۸۸۹ در فرانسه به دنیا آمد. او نویسنده و یکی از انسان‌های پیشرو در زمینه تفکر مثبت است و کتاب‌ها و آثاری که از او به جا مانده است درباره توسعه شخصی، بهداشت، باطن، روانشناسی کاربردی و هیپنوتیزم استِ ژاگو در دوران جوانی با شخصی به نام دکتر دورویل که متخصص هیپنوتیزم بود، آشنا شد و به عنوان دستیار شروع به کار کرد. او تحصیلات دانشگاهی‌ را ادامه نداد و در کنار استادش دورویل به عنوان همکار فعالیت کرد. او همچنین در زمینه شناخت و بهره برداری از پتانسیل متافیزیک انسانی مطالبی نوشته است. 

از میان کتاب‌های او می‌توان به قدرت اراده، تاثیر از فاصله، روش‌های عملی مانیتیسم، هیپنوتیزم و تلقین، قدرت خودتلقینی و آموزش گفتار اشاره کرد. پل ژاگو ۲۴ ژانویه ۱۹۶۲ از دنیا رفت. 

درباره تایماز رضوانی 

تایماز رضوانی در سال ۱۳۵۸ چشم به جهان گشود. او در رشته مکانیک سیالات تا مقطع کارشناسی تحصیل کرد و در حال حاضر به عنوان گوینده و نمایشنامه نویس فعالیت می‌کند. از میان آثار نمایشی او می‌توان به «ضالین»، «پوست»، «استخوان» و... اشاره کرد. همچنین کتاب‌های صوتی بسیاری با صدای او منتشر شده‌اند که آن‌ها را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید و لذت ببرید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۴۹۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۴۹۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان