دانلود و خرید کتاب پیشگیری از جرایم سایبری از طریق کیفرهای حمایتی نسیم زاده‌عطار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشگیری از جرایم سایبری از طریق کیفرهای حمایتی اثر نسیم زاده‌عطار

کتاب پیشگیری از جرایم سایبری از طریق کیفرهای حمایتی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پیشگیری از جرایم سایبری از طریق کیفرهای حمایتی

کتاب پیشگیری از جرایم سایبری از طریق کیفرهای حمایتی نوشته نسیم زاده‌عطار است. کتاب پیشگیری از جرایم سایبری از طریق کیفرهای حمایتی یکی از کتاب‌های تخصصی حقوق است که متناسب با شرایط امروز جامعه نوشته شده است.

درباره کتاب پیشگیری از جرایم سایبری از طریق کیفرهای حمایتی

از آنجایی که با گسترش فضاهای مجازی و انواع نرم افزارهای مختلف برای سرقت اطلاعات در فضای سایبری، نفوذ به زندگی‌های فردی و گاه سامانه‌های دولتی بیشتر شده و چنین وضعیتی امنیت اطلاعاتی را به خطر می‎‌اندازد، آموزش راه و روش‎‌هایی که بتوان مانع از این سرقت‌ها شده یا اطلاعات را به دست افراد مطمئنی سپرد، ضروری است. هر چند که استفاده نکردن از فضای سایبری در فضای مدیریتی و فرهنگی کشور غیرممکن شده است و باید با این تکنولوژی نوین که همواره در حال گسترش و پیچیدگی بیشتر است، کنار آمد، اما با توجه به آسیب‎‌های جدی آن که در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و حفاظتی در این راستا تبدیل به تهدیدی جدی می‌‎شود، دقت در استفاده از این فناوری باید به حداکثر خود برسد. در این راستا کتاب حاضر به بررسی جنبه‌های مختلف جرائم سایبری، راه‌های مقابله با آن و پیشگیری از این جرائم که در عصر حاضر از معضلات بسیار مهم در عرصه کلان به شمار می‌رود پرداخته است.

خواندن کتاب پیشگیری از جرایم سایبری از طریق کیفرهای حمایتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان و فعالان حوزه حقوق پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب پیشگیری از جرایم سایبری از طریق کیفرهای حمایتی

امروز بحث فناورى اطلاعات و ارتباطات نوین، که تجلى روشن آن فضاى تبادل اطلاعات (فضاىسایبر) است. مسئله جدیدى را با عنوان پاسخگویى به سوء استفاده‌هایى که از فضاى تبادل اطلاعات به عمل مى‌آید پیش روى دانشمندان علوم جنایى قرار داده است. بشر در طول حیات خود اعصارگوناگونى را پشت سرگذاشته و هریک از آنها را با الهام از تحول عظیمى که در آن عصر پدید آمده و گامى از رشد و تكامل بشرى را رقم زده نام‌گذارى کرده است، مانند: عصر آتش، عصر آهن و عصر حاضرکه عصر فناورى اطلاعات و ارتباطات نام گرفته است. هنوز نیم قرن از اختراع اولین رایانه نمي‌گذرد، آن هم رایانه‌های ۳۰ تنى که البته سرعت عمل آن از ابتدایى‌ترین ماشین حساب‌هاى دیجیتال امروزى نیز کمتر بود، اما به هرحال تحولى شگرف در دنیاى علم و فناورى محسوب مى‌شد و از همین رو رایانه‌ها در این مدت کم به خوبى توانستند جاى خود را در تمامى شئون زندگى انسان باز کنند و به نوعى خود را در تمامى پیشرفت‌ها سهیم سازند. این اقبایل عمومى بهره‌بردارى روز افزون از سیستم‌هاى رایانه‌اى زمانى شتاب بیشترى به خود گرفت که در ابتداى دهه‌ی نود میلادى امكان متصل شدن آنها به یكدیگر در سراسر جهان فراهم شد. در این زمان بود که مشاهده شد مرزها و موانع فیزیكى بى‌اثر شده و به نوعى رؤیاهاى جهانى بشر واقعیت یافته است. اما از آنجا که این پدیده‌ی شگفت انگیز از همان بدو تولد در دسترس همگان قرار گرفت، هرکس مطابق اغراض و مقاصد خود از آن سود مى‌جست و نتیجه آن شد که بعضى از این بهره‌بردارى‌ها جنبه سوء استفاده به خود گرفت و سیاست گذاران خرد و کلان را مجبور کرد که تدبیرى بیاندیشند. این سوء استفاده‌ها که در مجموع جرائم رایانه‌اى نام گرفته‌اند، طیف جدیدى از جرائم هستند که به سبب ویژگى‌هاى متمایزى که با جرائم سنتى دارند، تصمیم‌گیران جامعه را بر آن داشته‌اند تا در ابعاد مختلف اقدامات متمایزى را طرح‌ریزى کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان