دانلود و خرید کتاب قدرت و بدنسازی تاکتیکال برنت آ. آلوار ترجمه محمود احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت و بدنسازی تاکتیکال

کتاب قدرت و بدنسازی تاکتیکال نوشتهٔ برنت آ. آلوار و کتی سل و پاتریکیا آ. دئوستره و ترجمهٔ محمود احمدی و ویراستهٔ مرتضی بهرامی نژاد و سیدحسین نجفی و معصومه مهدوی پور است و انتشارات پشتیبان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قدرت و بدنسازی تاکتیکال

کتاب حاضر به عنوان جامع‌ترین کتاب عملکردی با یک رویکرد نظری و کاربردی در فاکتور قدرت و ویژه آماده‌سازی ورزشکاران تاکتیکی (حرفه ای) است. ورزشکاران تاکتیکی به شاغلین در نیروهای مسلح، نیروهای ویژه و امنیتی، پلیس، آتش‌نشانی و امداد و نجات اطلاق می‌گردد. این کتاب توسط انجمن «TSAC» انجمن بدنسازی آمریکا تالیف گردیده و اهم وظیفه انجمن مذکور پرورش مربیان بدنسازی تاکتیکی است و در کنار آن صدور تایید صلاحیت حرفه‌ای برای مربیان بدنسازی تاکتیکی‌ نیز بر عهده این انجمن است.

در نهایت، کتاب حاضر به عنوان منبع آزمون جامع برای علاقه‌‌مندان به دریافت گواهینامه مربیگری بدنسازی تاکتیکال معرفی می‌گردد.

نویسندگان این کتاب شامل اساتید مطرح دانشگاهی، فیزیوتراپیست‌های مطرح امریکا و متخصصانی هستند که در عرصه‌های تاکتیکال خدمت کرده یا در حال خدمت و فعالیت هستند، همچنین مربیان قدرتی، آماده‌سازی، متخصصین و روانشناسان نیز در گردآوری این کتاب مشارکت داشته‌اند.

در حال حاضر این کتاب برنامه‌های آماده‌سازی برای ورزشکاران تاکتیکی را ارائه می‌دهد که در ۲۲ فصل به ارائه مطالب و نیازهای مربوط به مربیان بدنسازی تاکتیکال می‌پردازد.

با مطالعهٔ این کتاب جریانی صحیح و علمی در حوزه آموزش، تربیت و پرورش مربیان بدنسازی تاکتیکال در ایران جاری می‌شود.

خواندن کتاب قدرت و بدنسازی تاکتیکال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ تربیت بدنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲۷ صفحه

حجم

۴۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲۷ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان