دانلود و خرید کتاب آموزش سئو به زبان ساده جینین براون ترجمه موسسه ترجمیک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش سئو به زبان ساده اثر جینین براون

کتاب آموزش سئو به زبان ساده

معرفی کتاب آموزش سئو به زبان ساده

کتاب آموزش سئو به زبان ساده نوشته جینین براون، از کتاب‌های مجموعه نیترو است. در این کتاب بهینه‌سازی موتور جستجو را به روشی آسان یاد می‌گیریم.

درباره کتاب آموزش سئو به زبان ساده

احتمالاً قبلاً درباره بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو) شنیده‌اید. در حقیقت سئو در حال حاضر برای کسب و کارهایی که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند، بسیار مهم است و پیشرفتشان را سبب می‌شود. سئو می‌تواند در جذب ترافیک ارگانیک (رایگان) برای وب‌سایتتان به شما کمک کند. 

اما در سئو چه چیز‌هایی مهم است؟ احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد، یادگیری درباره کلیدواژه‌هایی است که به کار می‌برید. اما آیا تنها همین است که اهمیت دارد؟

به‌جز یادگیری کلیدواژه، چیزهای خیلی زیادی درباره یادگیری سئو وجود دارد. جینین براون در کتاب آموزش سئو به زبان ساده درباره اجزای اصلی سئو، انواع سئو، عملکرد آن، و نحوه انجام آن، در کمترین زمان شما را آگاه می‌کند.

کتاب آموزش سئو به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر قصد دارید درباره سئو و بهینه‌سازی موتور جستجو بیشتر بدانید و یا در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنید، کتاب آموزش سئو به زبان ساده به شما کمک می‌کند. 

بخشی از کتاب آموزش سئو به زبان ساده

برای موفقیت هیچ چیز مهم‌تر از اعتماد نیست. اگر اعتماد مخاطبانتان را از دست بدهید، بازار فروش و هرگونه سابقه اطمینان و خوشنامی را نیز از دست می‌دهید. اما اگر سخن و عملتان یکی باشد و برای مدت‌زمان طولانی غیبت نداشته باشید، می‌توانید اعتماد را بسازید.

- آیا اشتراک‌ها/پیوندها موثق هستند؟ - وقتی چیزی را به اشتراک می‌گذارید، اگر منبع آن خودتان نیستید، اطمینان حاصل کنید که از منبع قابل‌اطمینانی است. اگر منبع آن خودتان هستید، اطلاعاتتان را دوباره چک کنید تا مطمئن شوید درست هستند.

- با مخاطبان تعامل دارید؟ - وقتی چیزی را در جایی به اشتراک می‌گذارید، پاسخگوی سؤالات هستید؟ چیزهای دیگری که از مخاطبانتان دریافت می‌کنید را به اشتراک می‌گذارید؟ و در جریان امور هستید؟ فراموش نکنید که تعامل به ایجاد اعتماد کمک می‌کند.

- سن سایت – یکی از چیزهایی که موتورهای جستجو مانند گوگل برای رتبه‌بندی یک وب‌سایت از آن استفاده می‌کنند، سن قلمرو است. جستوگرها این را در نظر می‌گیرند که اگر این وب‌سایت مدت‌زمان طولانی است که پابرجاست پس حتماً سایتی مهم، واقعی، قابل‌اطمینان، و قابل استناد است. می‌توانید یک قلمرو قدیمی بخرید اما آن‌ها را امتحان کنید. ممکن است به صورت اتفاقی یک قلمرو قدیمی بخرید که کسی را ناامید یا قانون‌شکنی کرده است.

- تبلیغات را دوباره بازبینی کنید – با در نظر گرفتن نوع سایتی که دارید، به این مسئله که چگونه تبلیغات را در معرض دید مخاطب بگذارید توجه کنید. اغلب افراد به سایت‌هایی که تعداد زیادی تبلیغ دارند مجدداً سر نمی‌زنند زیرا باعث خرابی کامپیوتر می‌شوند. مخاطب شما چه چیزی می‌خواهد؟

می‌توانید اعتماد را از طریق محتوای موثق و درست که خودتان یا دیگران تولید کرده‌اید به دست آورید. فقط اطمینان داشته باشید که هر مستندی را دو بار چک می‌کنید، آمادگی پاسخ دادن به سؤالات را دارید، و این که قبل از زدن حرفی می‌توانید از آن حمایت کنید.

یکی از راه‌های افزایش ترافیک سایت از طریق پیوند دادن است. به این معنی که پیوندهایی وجود دارند که از یک سایت دیگر وارد سایت شما می‌شوند. برای مثال، پروفایل LinkedIn.com شما پیوندی به وب‌سایتتان دارد. چند معیار وجود دارد که قبل از شروع به ساخت پیوندها باید آن‌ها را بررسی کنید.

- چه کسی به شما پیوند می‌زند؟ - در ابتدا به این توجه کنید که چه کسی به شما پیوند می‌زند. باید مطمئن شوید هر کسی که به سایت شما پیوند می‌زند، سایتی معتبر و قانونی است و دلایل معتبر و قانونی برای حضورش دارد.

- کیفیت بالایی دارند؟ - اگر پیوندها کیفیت بالایی دارند فوق‌العاده است. بهترین پیوندها از سایت‌های کاملاً قانونی و معتبر، مخصوصاً سایت‌های مرتبط با تحصیل یا خبر می‌آیند. سایت‌هایی که سن و مخاطبان زیادی دارند نیز کارآمد هستند.

- آیا پیوندها و لنگرهای متنی کلیدواژه‌های متفکرانه‌ای هستند؟ زمانی که کسی به شما پیوند می‌زند، مثلاً از طریق یک یادداشت مهمان، یا با استفاده از روش‌های دیگر، مطمئن شوید که از کلیدواژه مناسبی استفاده شده است تا خاطر جمع باشید که افراد بیشتری بر روی آن کلیک می‌کنند.

نظرات کاربران

محمد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳

هیچ چیز مفید و خوبی نداره!!

Faeze
۱۴۰۱/۱۰/۳۰

به صورت خیلی خلاصه اجزای سئو رو توضیح داده و برای آشنایی ابتدایی با اون خوبه با اینکه خلاصه‌اس هم به نکات خوبی هم اشاره کرده

m.yoosef
۱۴۰۰/۱۰/۰۵

اصلا کتاب نیست جمعاً 15-20 صفحه مطلب داره!

کاربر 8068168
۱۴۰۲/۱۱/۲۵

برای من که دفعه اولم بود خوب بود

Hossein jafari
۱۴۰۲/۰۴/۰۵

توصیه های کلی که میشه با یه سرچ ساده توی گوگل بهش رسید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

حجم

۱۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان