دانلود و خرید کتاب آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت شیوا باباگپ‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت اثر شیوا باباگپ‌پور

کتاب آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت

معرفی کتاب آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت

آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت اثر شیوا باباگپ‌پور، علی باباگپ‌پور و سیدعلی موسوی برای کسانی نوشته شده که قصد راه اندازی یک کسب و کار خانگی و فروش اینترنتی محصولات خود را دارند.

هدف از نگارش این کتاب، کمک به حل مشکل اشتغال و بیکاری جوانان است و نویسندگانش سعی دارند که به شما راهنمایی های لازم جهت ایجاد کسب و کار خانگی را ارائه دهند، تا بیاموزید هر کس با استعدادی که در وجود خود دارد می‌تواند کارفرمای خویش باشد.

خواندن کتاب آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کسانی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی را دارند، می‌توانند از راهنمایی‌های این کتاب استفاده کنند.

بخشی از کتاب آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت

سایت اصطلاحاً به جایی در اینترنت گفته می‌شود که یک صفحه یا تعداد بیشتری از صفحات را در خود جا داده است. هریک از صفحات آن نیز دارای محتوا و اطلاعات مختلفی اعم از متن، تصویر، فیلم، فایل‌های صوتی یا پادکست و… وجود دارد. هر سایتی در دنیای وب، دارای یک آدرس یا URL است که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.

وب سایت‌ها نیز به مانند ما انسان‌ها دارای اسمی منحصر به فرد هستند که در دنیای وب به آن‌ها دامنه یا دامین گفته می‌شود. هر سایتی دارای یک دامین و یک شماره شناسایی منحصر بفرد یا IP می‌باشد تا از باقی صفحات متمایز شود. همچنین پس از هر دامنه‌ی منحصر به فرد، آدرس سایت دارای یک پسوند می‌باشد که با آن به اتمام می‌رسد. در ایران رایج‌ترین این پسوندها com، ir، org و… می‌باشند.

تفاوت وب سایت با وبلاگ

بسیاری از افراد این دو را باهم اشتباه می‌گیرند یا آن‌ها را به جای هم به کار می‌برند. اما این یک تصور غلط است. درست است که هردو شباهت‌هایی به یکدیگر دارند اما چگونگی ساخت، مدیریت و حوزه استفاده آن‌ها باهم فرسنگ‌ها تفاوت دارند.

وبلاگ‌ها عموماً رایگان‌اند، نیازی به طراحی ندارند و برای راه‌اندازی آن‌ها نیاز به دانش فنی خاصی نداریم. همچنین امکان آرشیو مطالب و اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی و تصویری وجود دارد. اما برای ایجاد یک وب سایت، نیاز به صرف هزینه برای خرید دامنه، هاست، طراحی و همچنین دانش مدیریت آن می‌باشیم. همچنین وبلاگ‌ها اکثراً کاربرد شخصی دارند اما حوزه‌ کاربردی وب سایت‌ها متفاوت است.

انواع وب سایت

به طورکلی شما می‌توانید در هر زمینه‌ای که بخواهید یک وب سایت داشته باشید. در حقیقت سایت‌ها از انعطاف‌پذیری بالایی برای کاربردهای مختلفی بهره می‌برند. می‌توان از آن‌ها در زمینه‌هایی اعم از خبری، شخصی، شرکتی، فروشگاهی، علمی، آموزشی و… استفاده کرد.

۱.‌ اقدامات اولیه برای فروش کالا و راه اندازی وب سایت:

برای آغاز فروش کالای خود، ابتدا لازم است موارد زیر را بهصورتی دقیق برای خود تعریف کنید. در این کتاب به مراحل ساخت و طراحی یک وب سایت جهت فروش مواد خوراکی پرداخته شده است.

۱-۱. گروهبندی مشتریان

به گروه سنی مخاطبان خود، تحصیلات، وضعیت تأهل، شغل، محل اقامت مشتریان، عادات خرید، انگیزه‌ها و درآمد سالانه آن‌ها توجه کنید.

در دنیای امروز توجه نداشتن به مخاطبان در بازاریابی کالا یا خدمات خود، سبب شکست‌خوردن کسب و کار می‌شود. همه افراد شخصیت یکسانی ندارند. به‌دلیل تفاوت‌هایی که افراد در شخصیت، جنسیت و … دارند و البته برای هماهنگی بین افراد و کالا یا خدمات ارائه شده خود، نیاز هست تا از راه‌کارهایی برای ایجاد هماهنگی کمک گرفته شود تا این افراد به مشتریان بالقوه کسب و کار ما تبدیل شوند. یکی از این راه‌کارها، گروه‌بندی مشتریان به گروه‌های کوچکتر است. برای این گروه‌بندی باید از خودمان سوالاتی بپرسیم تا این گروه‌ها تشکیل شوند و هماهنگی بین کالا یا خدمات و مشتریان ایجاد شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

قیمت:
۳۴,۷۶۲
تومان