دانلود و خرید کتاب ترجمه المراجعات؛ رهبری امام علی در قرآن و عترت سیدعبدالحسین شرف‌الدین موسوی عاملی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترجمه المراجعات؛ رهبری امام علی در قرآن و عترت اثر سیدعبدالحسین شرف‌الدین موسوی عاملی

کتاب ترجمه المراجعات؛ رهبری امام علی در قرآن و عترت

معرفی کتاب ترجمه المراجعات؛ رهبری امام علی در قرآن و عترت

کتاب ترجمه المراجعات؛ رهبری امام علی در قرآن و عترت نوشته سیدعبدالحسین شرف‌الدین موسوی عاملی است. کتاب ترجمه المراجعات؛ رهبری امام علی در قرآن و عترت را انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل منتشر کرده است. 

شركت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامیاست. این موسسه از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و اتتشار آثار دینی پرداخته است و علاوه بر آن به چاپ آثارارزشمند به زبان‌های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر نیز اهتمام داشته است. این انتشارات برای علاقه‌مندان و پژوهشگران جهان قرآن كریم را به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی نیز ترجمه کرده است.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل كتاب‌های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر كرده. همچنین فروشگاه كتاب این شركت به عنوان بزرگترین مركز عرضه و توزیع كتب دینی در تهران فعالیت دارد

درباره کتاب ترجمه المراجعات؛ رهبری امام علی در قرآن و عترت

علامه سید عبدالحسین موسوی شرف الدین در شهر کاظمین در سال ۱۲۹۰ متولد شد. در نجف از حضور علمای بزرگ و پهلوانان فقه، اصول و علوم اسلامی همچون مرحوم سید کاظم طباطبایی، آخوند خراسانی، فتح الله اصفهانی، شیخ محمد طه نجف و شیخ حسن کربلایی بهره کامل برد. بر اثر توجه به مسائل جامعۀ اسلامی، پس از فراگیری مسائل اجتماعی، به جبل عامل، وطن اصلی خاندانش، در جنوب لبنان مسافرت کرد.

سوالات مهمی که در بحث امامت و خلافت پیش می‌آید، در این کتاب، مطرح و پاسخ داده شده است. بحث های این کتاب به صورت پرسش و پاسخ، در طی صد و دوازده نامه، آغاز و پایان گرفته است. معمولاً هر سؤال با پاسخ قبلی در ارتباط است و زنجیروار، از آغاز تا انجام، پیش می‌رود. آغاز بحث از نقطۀ روشن و لازمی شروع شده و سپس پرسش‌ها و پاسخ‌های بعدی سلسله‌وار در پیوندی صحیح با هم ادامه یافته است.

خواندن کتاب ترجمه المراجعات؛ رهبری امام علی در قرآن و عترت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و پژوهشگران علوم دینی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

عبد الحیدر
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

کتاب بسیار مفیدیه دارای ادبیات قابل فهم و قابل درک،طرفین در نهایت ادب به نامه نگاری پرداختن،کتاب از جذابیت نسبتا خوبی برخوردار بود

seymosa
۱۴۰۱/۰۸/۱۴

کتابی ناب در شناخت مولا علی . من که بهتر از این و عمیق تر از این ندیدم جامعه باید چنین متونی رو بشناسه و بخونه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۵۷۴ صفحه

حجم

۲۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۵۷۴ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان