دانلود و خرید کتاب عشق مراقبت می خواهد نجمه‌سادات مشهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق مراقبت می خواهد اثر نجمه‌سادات مشهدی

کتاب عشق مراقبت می خواهد

معرفی کتاب عشق مراقبت می خواهد

کتاب عشق مراقبت می خواهد اثری از نجمه سادات مشهدی است که در شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده است. در این کتاب با تکنیک‌های چگونگی تامین نیازهای اساسی مرد در یک رابطه عاشقانه آشنا می‌شویم. 

درباره کتاب عشق مراقبت می خواهد

نجمه سادات مشهدی در کتاب عشق مراقبت می‌خواهد به سراغ تکنیک‌هایی رفته است که چگونگی تامین نیازهای اساسی مردان را به زنان آموزش می‌دهد. اما به طور کلی چرا دانستن چنین تکنیک‌هایی لازم است؟

ازدواج و تشکیل یک خانواده موفق، یکی از راهایی است که خداوند برای پیشرفت بندگانش، پیش پای آن‌ها قرار داده است. می‌توان اینطور بیان کرد که از دیدگاه دیانت اسلام برای پیمودن نردبان صعود و رسیدن به کمال انسانی، ازدواج و تشکیل خانواده جایگاه ویژه‌ای دارد. 

زنان و مردان، مکمل وجود یکدیگر هستند و بودنشان در کنار یکدیگر، برای خود و برای دیگری، آرامش و آسایش به ارمغان می‌آورد. خداوند در نهاد زن و مرد تمایلی نسبت به یکدیگر قرار داده است که مبتنی است بر انس و الفتی که با یکدیگر دارند. 

خانواده دارای دو رکن اساسی است: زن و شوهر. هدف زن و مرد در تشکیل خانواده چیزی جز آرامش نیست و آرامش یعنی خوشبختی. اما در یک خانواده هم مشکلات بسیاری پیش می‌آید. مشکلاتی که می‌تواند سبب از بین رفتن آرامش شود و کانون گرم خانواده را سرد کند. شاید بتوان ریشه برخی از مشکلات زناشویی را در این موارد جستجو کرد: مرد یا زن، انتظار دارد همسرش مانند او بیندیشد و همان علائم و حساسیت های خاص او را داشته باشد. اما آیا راه چاره‌ای برای جلوگیری از چنین مسئله‌ای وجود دارد؟ اگر زن و مرد از خصوصیات جسمی، روانی، عاطفی و معنوی یکدیگر آگاهی داشته باشند، می‌توان جلوی بسیاری از مشکلات را گرفت. 

نجمه سادات مشهدی در کتاب عشق مراقبت می خواهد، مهارت های ارتباطی و عاطفی صحیح بین همسران را آموزش داده است. این کتاب و تمام مواردی که در آن‌ها ذکر شده است، حاصل تجارب مشاوره ای چند ساله نویسنده است که با مطالب سودمند علمی که توسط متخصصین امر نگاشته شده و روایات حضرات معصومین(ع) که بزرگ مشاوران و روان شناسان انسان هستند، ترکیب شده است.

کتاب عشق مراقبت می خواهد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب عشق مراقبت می خواهد را به تمام زوج‌هایی که دوست دارند زندگی خوبی کنار یکدیگر داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب عشق مراقبت می خواهد

زن و مرد آرامشگر، تنپوش روانی و جسمی یکدیگرند و زیباترین کلام، مهربانترین نگاه، بهترین رفتار و لذت‌بخش‌ترین رابطە جنسی را به یکدیگر تقدیم میکنند. زن و مردی که در لحظه لحظە زندگی در پی تأمین آرامش یکدیگرند، فرزندانی پرورش میدهند که با بهره‌گیری از چنین الگوی صحیحی، وارد اجتماع خواهند شد و خانواده‌ای سالم و آرام تشکیل خواهند داد. زیرا آموخته‌اند چطور همسر خوبی باشند و چگونه همسرداری کند. 

زن و مرد از نظر سرشت انسانی مساوی هستند، اما وجود برخی تفاوتها میان زن و مرد آشکار و روشن است. روانشناسی جدید این امر را تأیید میکند. تجربیات روزمره نیز تردید در این حقیقت باقی نمیگذارد. بسیاری از دانشمندان و روانشناسان فهرست‌هایی از این تفاوتها را ارائه داده‌اند. پروفسور ریک (روانشناس آمریکایی) در جمله‌ای کوتاه، موضوع را به اینصورت خلاصه میکندکه دنیای زن با دنیای مرد، به کلی متفاوت است. 

این تفاوتهای ظریف و شگرف، هرگز سبب برتری یکی بر دیگری نمیشود؛ به دست خالق توانا در وجود زن و مرد نهاده شده است تا نقش هر یک، مکمل نقش دیگری باشد. این، یکی از اسرارآمیزترین جنبههای آفرینش است که حکایت از اراده‌ای مدبرانه در اداره جهان دارد و نشان میدهد که مجموعە دستگاه آفرینش، مجموعه‌ای هدفدار است. به هر حال، زن ویژگیهایی دارد که او را از مرد متمایز میسازد، مرد نیز به سبب خصوصیاتی، از زن متمایز میشود. آشنایی هر یک از دو طرف، با خصوصیات طرف مقابل، برای برقراری روابطی سالم و همراه با تفاهم، لازم و ضروری است. 

نظرات کاربران

•| زِیْنْ‌أَبْ |•
۱۴۰۲/۰۶/۱۹

کتابی کوتاه و مختصر و جامع درباره ارتباط موثر و درست با همسر. من واقعا لذت بردم… بنظرم هر خانوم متاهلی که دوست دار زندگی سالم و عاشقانه در مسیر قرب به خدای سبحان هست، این کتاب رو بخونه من تقریبا یک

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان