دانلود و خرید کتاب خلوت شیطانی علی سهراب‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلوت شیطانی اثر علی سهراب‌پور

کتاب خلوت شیطانی

انتشارات:نشر معارف
امتیاز:
۴.۳از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خلوت شیطانی

کتاب خلوت شیطانی نوشته علی سهراب‌پور است. این کتاب به خودارضایی و راه‌های درمان آن می‌پردازد و به جوانان کمک می‌کند زندگی اسلامی سالمی داشته باشند.

درباره کتاب خلوت شیطانی

غریزهٔ جنسی یکی از غرایزی است که خداوند حکیم برای رشد جسم و روح و نیز دوام نسل‌ها، در وجود انسان قرار داده است.

این غریزه همانند غرایز دیگر اگر در مسیر اصلی خود حرکت کند؛ ثمرات و فواید بسیاری دارد اما اگر در مسیری غیر از مسیر صحیح و طبیعی خود قرار گیرد می‌تواند انسان را به طور کلی از انسانیت ساقط و او را به مراتب از حیوانات پست‌تر کند. از این رو شناخت راه‌های کنترل و تعدیل غریزهٔ جنسی و نیز آگاهی از راه‌های انحرافی آن مهم و اساسی می‌باشد.

خودارضایی و استمناء یکی از ثمره های منحرف شدن این غریزه از مسیر صحیح خویش است که متاسفانه عده‌ای از نوجوانان و جوانان به علت آگاهی نداشتن از عواقب و مضرّات این عمل به آن گرفتار شده‌اند. گسترش این عمل در میان قشر نوجوان و جوانِ ما از یک سو و آگاهی ندادن و یا اشتباه و ناقص مطرح کردن این مسئله از سوی دیگر؛ عاملی شد تا نگارنده، به تحقیق درباره این موضوع بپردازد و ثمرهٔ این تحقیق، کتابی است که اکنون پیش روی شماست.

متأسفانه افراد و ارگان‌هایی که وظیفه آنان آگاه نمودن نوجوانان و جوانان نسبت به این امور هست هر کدام به دلیلی از این وظیفه شانه خالی می‌کنند و کتاب‌هایی هم که مستقلاً در این موضوع نوشته شده است بسیار کم و معدود می‌باشد، و علی رغم مزیت‌هایی که هر کدام دارد؛ هیچ کدام جامع و کامل نبوده به طوری که بتواند به تمام سؤالات و دغدغه‌های موجود پاسخ دهد.

ما در این کتاب سعی کرده‌ایم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و به سؤالاتی که در ذهن خوانندگان ممکن است پیش بیاید پاسخی منطقی و مستدل بدهیم. از این رو تلاش زیادی در به دست آوردن منابع اصلی و رجوع به نظرات متخصصان به عمل آمد.

خواندن کتاب خلوت شیطانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام جوانانی که به نبال زندگی اسلامی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خلوت شیطانی

در هیچ کدام از ادیان آسمانی؛ خودارضایی و استمناء جایز شمرده نشده است، دین مبین اسلام نیز، همانند سایر ادیان این عمل زشت و عادت شوم را حرام و ممنوع می‌داند و آن را جزء گناهان کبیره بر می‌شمرد و تمام فقهاء و مراجع هم، فتوا به حرمت آن داده و آن را جزء مبطلات روزه برشمرده‌اند و احکام خاصی را برای آن ذکر نموده‌اند.

ما در این قسمت سعی می‌کنیم به طور اختصار این عمل را از منظر قرآن کریم و سخنان معصومین (علیهم السلام) بررسی کنیم: 

قرآن کریم در سورهٔ مؤمنون آیهٔ هفت می‌فرماید:

«... فَمَنِ ابتَغَی وَرَاءَ ذَلِک فَأُؤلَئِک هُمُ الْعَادُونَ؛

هر کس راهی، غیر از همسر و کنیزش (جهت بهره‌گیری جنسی) طلب کند، از تجاوزکاران است».

این آیه بدون شک بر این مسئله دلالت می‌کند که اگر شخصی بخواهد راهی غیر از همسر و کنیز خود برای دفع شهوت خویش برگزیند از گنهکاران و متجاوزین به حکم الهی و انسانی است. و واضح است که خودارضایی هم، راهی غیر از همسر و کنیز است.

وقتی از امام صادق (علیه السلام) در مورد حرمت خودارضایی سؤال شد ایشان نیز به همین آیه استناد نمودند و فرمودند:

خودارضایی از مصادیق (وراءَ ذلکَ) می‌باشد


نظرات کاربران

مصطفی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

این همون کتابیه که اگه یکی واقعا واقعا میخواد ترک کنه مورد نیازشه ولاغیر. فقط باید هی مرور کنه و تا یادش نره! بقیه اش بهانه است و بس...خودشو گول نزنه! کاملا علمی با استناد به منابع معتبر. کاش این کتاب کتاب مطرحی بشه

امیر علی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴

کتاب خیلی خوبیه، از این منظر که خیلی از آسیب هارو به آدم متذکر میشه، خیلی میتونه مفید باشه. آدم نیاز داره که یکی آسیب هارو بهش تذکر بده تا تصمیم به تغییر بگیره.

Amir hossin
۱۴۰۲/۰۷/۳۰

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۸)
«مونتین» می‌گوید: «بشر آن قدری که از فکر حوادث ناراحت می‌شود از خود آن حوادث زحمت نمی‌بیند»
AmirGh
«لذت‌های جسمانی در اول کار به ما لبخند می‌زند ولی در نهایت نیش زهر آلود خود را در روح ما فرو برده و هلاکمان می‌کند
یامهدی
ادیسون» می‌گوید: «اکثر آدم‌ها فرصت‌ها را از دست می‌دهند چون فرصت‌ها چهرهٔ خاصی ندارند و مثل بقیهٔ چیزها به نظر می‌آیند»
AmirGh
باز آ هر آنچه هستی باز آ گر کافر وگبر و بت پرستی باز آ این درگه ما درگه نومیدی نیست صد بار اگر توبه شکستی باز آ
یامهدی
خواسته‌های چشم را برآورده نکنید که شما را از یاد خدا باز دارد».
یامهدی
دوست و رفیق خود را از سر زندگیت آگاه مساز، مگر آن مقدار از زندگیت که اگر دشمنت هم آگاه شود، ضرری به تو نخواهد زد (نتواند ضرری برساند)، زیرا شاید روزی همین دوست تو، دشمنت گردد».
یامهدی
ناپلئون می‌گوید: «آن قدر شکست خوردم که راه شکست دادن را یاد گرفتم»
AmirGh
کسانی که مشکلات و مسائلی در زندگی دارند باید با استفاده از قدرت معنویت و ارتباط با خدا، و همچنین صبر، بر مشکلات خود فائق آیند. نه این که با پناه بردن به این عادت زشت مشکلات و در نتیجه اضطراب خود را بیشتر کنند.
یامهدی
و چه بسیار بوده اند جوانان با عفتی که در اثر نگاه‌های حرام و آلوده از راه عفت خارج شده و در منجلاب فساد و تباهی گرفتار شده اند.
حمیدرضا
به طور کلی کسی که خود نمی‌تواند اسرار زندگی خویش را در دل خود نگهدارد و نمی‌تواند به کسی نگوید، نباید از دیگران توقع داشته باشد که اسرار او را در قلب خود نگه دارند.
حمیدرضا

حجم

۲۰۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۰۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان