دانلود و خرید کتاب ۱۱۰ راز فنگ شویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۱۰ راز فنگ شویی اثر زینب مملکت‌‌دوست

کتاب ۱۱۰ راز فنگ شویی

امتیاز:
۳.۵از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۱۰ راز فنگ شویی

کتاب ۱۱۰ راز فنگ شویی نوشته زینب مملکت دوست است. کتاب ۱۱۰ راز فنگ شویی که انتشارات فانوس دنیا منتشر کرده است کتابی کاربردی برای تمام کسانی است که به فنگ شویی علاقه دارند.

درباره کتاب ۱۱۰ راز فنگ شویی

فنگ شویی از ترکیب واژه‌های چینی فنگ (feng) به معنای باد و شویی (shui) به معنای آب تشکیل شده است. ترکیب این دو واژه تداعی‌گر مفهوم حرکت آفرین باد و آب است و همچنین بیانگر تضاد این دو در عین همراهی موزون آن‌هاست.

فنگ شویی نظم، ترتیب و توازن را به تمام زمینه‌های زندگی، از کسب و کار و سلامتی گرفته تا رفتارتان با خانواده و دوستان و همکاران باز می‌گرداند و همچنین به شما در طراحی منزل و محل کار و باغتان کمک می‌کند. اگر در تمام این موارد فنگ شویی را رعایت کنید، می‌توانید نظم و توازن را در زندگی‌تان برقرار کرده و به موفقیت برسید.

با رعایت و اجرای تغییراتی که فنگ شویی به شما توصیه می‌کند، نه تنها خودتان بلکه تمام افراد خانواده و همکاران‌تان نیز غیرمستقیم این تأثیر مثبت را حس خواهند کرد.

در واقع این کتاب به شما نشان می‌دهد که با رعایت چیزهای ساده، چند قدم به ایده‌آل‌ شدن نزدیک‌تر می‌شوید.

در این کتاب سعی شده است که به نکاتی که در فنگ‌شویی برای ایجاد نظم در خانه، دفتر کار و محل زندگی خود تأثیرگذار است، اشاره شود.

خواندن کتاب ۱۱۰ راز فنگ شویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فنگ‌شویی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ۱۱۰ راز فنگ شویی

- راز اول:

ناحیه سلامتی خود را فعال کنید.

فعال کردن ناحیه سلامتی بی‌شک می‌تواند به سلامت شما کمک کند. اگر ناخوش و بیمار هستید یک گیاه خیزران در سمت شرقی منزلتان قرار دهید و مطمئن شوید که همیشه این محل را پاکیزه نگه می‌دارید و سعی کنید که در هم ریخته نباشد همچنین می‌توانید یک کدوی کنده‌کاری شده که wu lou (وولو) نامیده می‌شود تهیه کنید و در این محل قرار دهید اگر عنصر مربوط به شما خاک است یک نمونه کریستالی آن را بخرید و اگر عنصر شما چوب است چوبی آن را تهیه کنید. چنانچه عنصر مربوط به شما آب است یک ظرف آب در این محل بگذارید و اگر عنصر شما آتش است شیئی را با رنگ قرمز (البته نه چندان زیاد) برای بهبود سلامتی‌تان در این ناحیه قرار دهید.

- راز دوم

شما باید ناحیه شمال را نیز فعال سازید زیرا این ناحیه معرف ناحیه شغلی است که باعث به دست آوردن ثروت می‌گردد. یک پاکت قرمز کوچک با چند سکه در داخل آن در ناحیه جنوب شرقی قرار دهید. کوارتز زرد انرژی ثروت شما را افزایش می‌دهد. اگر فکر می‌کنید وضعیت مالی شما تعریف چندانی ندارند، چینی‌ها برای آن نسخه جالبی می‌پیچند. آن‌ها می‌گویند باید دنبال گره انرژی در خانه باشید. ممکن است این گره به دلیل انباشتگی وسایل بلااستفاده یا لوازم و لباس‌هایی باشد که مدت‌هاست از آن‌ها استفاده نکرده‌اید. بنابراین اولین قدم، از بین‌بردن انباشتگی است.

- راز سوم:

بر اساس قوانین فنگ‌شویی، در اتاق جایی است که انرژی عظیمی از آن عبور می‌کند. بنابراین بهتر است از فضایی که در خط مستقیم در اتاق وجود دارد، در راستای ساماندهی فعالیت‌های شغلی و کارهایی که نیاز به انرژی زیاد دارد استفاده کنید. اگر می‌خواهید هنگام کار کردن پر انرژی‌تر باشید، در اتاق کارتان میز و صندلی را طوری قرار دهید که نزدیک به در ورودی باشد. در واقع بهتر است صورتتان به سمت در باشد و در یک راستا قرار گیرید. اگر دقت کنید معمولاً اتاق مدیران به این صورت چیده می‌شود، یعنی میز و صندلی رو به روی درب ورودی و در راستای آن هستند. در همین راستا، بهتر است جلوی در نخوابید چون انرژی که از در عبور می‌کند، مزاحم آرامش شما می‌شود.

نظرات کاربران

کاربر ۲۵۱۴۳۸۹
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

برای آشنایی و شروع عالیه

کاربر 4801423
۱۴۰۱/۰۵/۱۴

از ۱۱۰ راز فک کنم ۴۰تاش تکراری بود هی تکرار کرده بود و اینکه یه سری از چیزایی ک گفته بود فکر میکنم اشتباه باشه مثل گل های مصنوعی که گفته بود خوبه ولی کل خشک نه،جاهای دیگ من خوندم

- بیشتر
لونا لاوگود
۱۴۰۱/۱۲/۰۸

نصفش تکراری بود...یه سریاش هم که اشتباه بود

کاربر 5012398
۱۴۰۳/۰۱/۲۶

موارد تکراری توش زیاد بود. در کل برای یه نگاه کلی بد نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۶)
راز چهل و چهارم: چند نکته ساده برای شروع زندگی با آموزه‌های فنگ‌شویی عبارتند از: ۱) درب توالتتان را ببندید. ۲) فضای زندگیتان را روشن کنید چرا که نور برطرف کننده غم و افسردگی است. ۳) کف خانه را تمیز و درخشان کنید. ۴) گلدان‌هایتان را آب دهید. ۵) موسیقی مثبت و شاد پخش کنید. ۶) یک عود یا شمع معطر روشن کنید. ۷) پنجره‌ها را باز کنید تا هوای تازه وارد شود. ۸) گرد و خاک را از خانه تمیز کنید. ۹) تمامی آشغال‌ها را از خانه خارج کنید. ۱۰) آشپزخانه تمیز و مرتبی داشته باشید.
milad
اولین قدم، از بین‌بردن انباشتگی است.
نون صات
اتاق خواب شما فضایی برای خواب، استراحت، آرامش و صمیمیت است و بهتر است فعالیت‌های متفرقه مانند کار و یا ورزش در آن صورت نگیرد. بهتر است در این اتاق فضای نشستن از فضای خواب تفکیک شود
milad
درب ورودی منزلتان جذاب و دوستانه باشد. طبق آیین فنگ‌شویی اگر پیدا کردن درب خانه دشوار باشد و یا وارد شدن به آن به آسانی امکانپذیر نباشد، جذب فرصت‌ها نیز به همان نسبت به سختی صورت می‌پذیرد. چگونگی مسیر ورود به خانه و شکل و شمایل درب آن تأثیر قابل توجهی در روحیات شما و مهمانتان دارد. اگر برایتان ممکن است راه ورودی خانه را پر از گل (و یا گلدان) کنید و همچنین پادری زیبایی را در پشت در قرار دهید. از سالم بودن زنگ خانه اطمینان حاصل کنید
milad
چینی‌های باستان می‌گفتند دور و برتان را خلوت کنید تا شانس به سمت شما بیاید.
نون صات
هر وسیله‌ای را که شکسته یا خراب شده و قابل تعمیر نیست یا ارزش تعمیر ندارد، لوازمی را که در یک سال گذشته سراغشان نرفته و از آنها استفاده نکرده‌اید، وسایلی که تلنبار کرده‌اید که شاید روزی به کارتان بیاید، همه و همه را ببخشید یا دور بریزید
mghf
- راز هشتاد و سوم: بهتر است که هر روز صبح ذکرهای مقدسی را که به آن باور دارید، با خود تکرار کنید. بهتر است این ذکرها را بر روی نواری ضبط کنید و صبح‌ها آن را گوش دهید. این کار باعث می‌شود که ارتعاشات مثبت در فضای خانه پراکنده شود.
راضیه
مهم‌ترین روش‌ها برای از بین بردن و دور کردن انرژی‌های منفی از خانه عبارتند از: - صاف کردن و مرتب کردن تخت‌خواب در هر روز صبح؛ - تعمیر قفل‌ها؛ - حذف گل‌ها و گیاهان پژمرده با برگ‌های تیز؛ - بسته نگه داشتن درب سرویس بهداشتی در تمام طول شبانه روز و نصب آینه تمام قد در پشت در از داخل؛ - سازماندهی خانه و کمدها و کشوها و جلوگیری از ریخت و پاش فضاها؛ - اطمینان از سالم بودن تمام وسایل برقی و لوازم دکوراسیون داخلی.
milad
بادزنگ‌ها یکی از بهترین منابع ورود انرژی خوب به خانه هستند. بادزنگ‌ها تعدادی استوانه هستند که به هم وصل شده‌اند. بهترین محل برای نصب بادزنگ‌ها با شش استوانه، قسمت شمال غربی اتاق نشیمن است
milad
در فنگ‌شویی بر عناصر طبیعی تأکید می‌شود، پس تا جایی که می‌توانید از نور طبیعی به جای نور مصنوعی استفاده کنید. نور طبیعی باعث آرامش و شادمانی می‌شود پس این فرصت طبیعی را با نصب پرده‌های سنگین، تیره و تاریک و ضخیم از خود نگیرید. پرده‌های نازک در خانه نصب کنید و روزها آنها را کنار بزنید تا نور خورشید به خانه و محل کارتان وارد شود.
mghf

حجم

۳۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۳۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان