دانلود و خرید کتاب آرامش (رازهای آرامش) پاول ویلسون ترجمه هانیه تیماج‌چی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرامش (رازهای آرامش) اثر پاول ویلسون

کتاب آرامش (رازهای آرامش)

معرفی کتاب آرامش (رازهای آرامش)

کتاب آرامش (رازهای آرامش) اثری از پاول ویلسون است که با ترجمه هاینه تیماج‌چی و به صورت دوزبانه منتشر شده است. این کتاب شامل متن‌های کوتاه و جملات و عباراتی است که آرامش را به شما هدیه می‌کند. 

درباره کتاب آرامش (رازهای آرامش)

آرامش یکی از نعمت‌هایی است که هر فردی در زندگی خود می‌تواند تجربه کند. ما می‌توانیم برای به دست آوردن آرامش شاید از طریق چند راهکار ساده و آسان اقدام کنیم و آن را به راحتی از آن خودمان کنیم. طوری که شاید حتی خودمان هم باور نکنیم. اما پاول ویلسون در کتاب آرامش (رازهای آرامش) این راهکارهای ساده را در اختیار ما قرار داده است و مسیری را که ذهن و روان آدم  را به آرامش می‌رساند، بیان کرده است. 

متن این کتاب به صورت دوزبانه منتشر شده است. بنابراین هم می‌توانید برای تقویت زبانتان از این کتاب استفاه کنید هم برای به دست آوردن یکی از زیباترین و بهترین نعمای الهی. 

کتاب آرامش (رازهای آرامش) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب آرامش (رازهای آرامش) برای تمام کسانی است که به دنبال آرامش هستند و دوست دارند از طریق راهکارهای بیان شده در این کتاب به آرامشی که لایقش هستند، برسند. 

بخشی از کتاب آرامش (رازهای آرامش)

CARRY A PIECE OF THE QUIET

Concentrate on silence. When it comes, dwell on what it sounds like. Then strive to carry that quiet with you wherever you go.

تکه ای آرامش با خود بردارید

بر سکوت تمرکز کنید. وقتی ذهنتان در سکوت رفت، به آنچه که به نظر میرسد، بپردازید. سپس تالش کنید تا هر کجا که هستید آرامش خود را با خود همراه کنید.

WASTE SOME TIME

Hard-working people never waste time on frivolous, fun-filled activities. Yet, for hard-working people any time spent this way far from wasted.

کمی زمان هدر بدهید

افراد سختکوش هرگز وقت خود را صرف فعالیتهای بیهوده و سرگرم کننده نمیکنند. برای این افراد هر زمانی که بدین صورت سپری میشود، هدر رفته است.

SELECT YOUR COMPANY WELL

As harsh as it may sound, mixing with highly stressed people will make you feel stressed.

On the other hand, mixing with calm people - even for the briefest period - will leave you feeling calm.

در انتخاب همنشین خود وسواس به خرج دهید

همانطور که بسیار نامطلوب بنظر میآید، برقراری ارتباط با افراد پر استرس باعث میشود احساس استرس کنید. از طرف دیگر، برقراری ارتباط با افراد آرام - حتی برای کوتاهترین دوره - باعث میشود احساس آرامش کنید.

BE CAPTIVATED BY YOUR BREATH

When you dwell on the sound of your breathing, when you can really hear it coming and going. Peace will not be far behind.

خود را در اسارت تنفستان در بیاورید

وقتی روی صدای تنفس خود تمرکز میکنید، وقتی واقعاً میتوانید رفتن و آمدن آن را با گوش جان بشنوید، رسیدن آرامش دیری نمیپاید.

PAUSE BETWEEN CHANGES

There's always a temptation to lump all your life changes into one big masochistic event. Do your stress levels a favor and take on changes one at a time.

بین تغییرات خود فاصله بیندازید

همیشه یک وسوسه وجود دارد که همه تغییرات زندگی شما را به یک واقعه بزرگ مازوخیستی تبدیل کند. سطح استرستان را یک لطف بدانید و تغییرات را یک به یک ایجاد کنید و انجام دهید.

نظرات کاربران

کاربر ۵۶۵۲۵۹۱
۱۴۰۱/۱۲/۱۵

بسیار عالی کاربردی ومختصر ومفید

کاربر ۳۵۷۰۰۵۳
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۹۴۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان