دانلود و خرید کتاب ۶۰ راهکار فوری، ساده و قطعی برای رفع عادات تنبلی در ۳۰ روز بهنام محقق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۶۰ راهکار فوری، ساده و قطعی برای رفع عادات تنبلی در ۳۰ روز اثر بهنام محقق

کتاب ۶۰ راهکار فوری، ساده و قطعی برای رفع عادات تنبلی در ۳۰ روز

معرفی کتاب ۶۰ راهکار فوری، ساده و قطعی برای رفع عادات تنبلی در ۳۰ روز

۶۰ راهکار فوری، ساده و قطعی برای رفع عادات تنبلی در ۳۰ روز کتابی انگیزشی نوشته بهنام محقق است که شما را تشویق به ترک عادت‌های بد تنبلی می کند.

درباره کتاب ۶۰ راهکار فوری، ساده و قطعی برای رفع عادات تنبلی در ۳۰ روز

در این کتاب که از مجموعه دو جلدی ۶۰ راهکار به راحتی آب خوردن برای ایجاد عادات رشد و موفقیت، ثروتمند شدن و شادی دائمی است شما با روش‌های ترک عادت تنبلی  آشنا می‌شوید.

این کتاب برای شما داستانی کوچک از روش‌های پیروزی بر عادات بد تنبلی و جهش به سوی عادات مثبت و موفقیت ساز در ۳۰ روز تعریف می‌کند.

 در جهت رفع عادت تنبلی در این کتاب ابتدا با روش هدفگذاری دقیق در زندگی آشنا می‌شوید، سپس یادمی‌‌گیرید که چگونه اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی کنید، برای حرکت و پایبندی به حرکت انگیزه پیدا می‌کنید، درباره ایجاد پشتکار و کنار زدن تنبلی و اهمال‌کاری مطالب خوبی می‌خوانید، و روش تمرکز کردن را می‌آموزید.

خواندن کتاب ۶۰ راهکار فوری، ساده و قطعی برای رفع عادات تنبلی در ۳۰ روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب ۶۰ راهکار فوری، ساده و قطعی برای رفع عادات تنبلی در ۳۰ روز

ماجرا فقط دیر بیدار شدن از خواب نبود، به تعویق انداختن کارهایی که هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌ها براشون فکر کرده بود و واقعاً برای رشد فردی و موفقیت خودش و اطرافیانش مهم بودند از خوابیدن بیش از حد صبح هم، بیشتر به خودش و بقیه آسیب می‌زد. جالب اینجا بود که توجیه همیشگی‌ای که برای خودش داشت تا بتونه اشتباهاتش رو مثلاً جبران بکنه، این بود که می‌گفت: "من همیشه لحظه‌ی آخر کارهام رو انجام دادم و خُب خداروشکر همیشه هم بهترین نتیجه رو گرفتم." مشکل اینجا بود که تا حدودی درست می‌گفت یعنی با کلی تلاش و استرس لحظه‌ی آخر کارهاش رو انجام می‌داد و بالاخره به نتیجه هم می‌رسید.

مشکل اینجا بود که خودش خوب می‌دونست که ظرفیت واقعی‌اش اون نبود و آنچه که تا به اون زمان بدست آورده بود فقط بخشی از توانایی‌هاش بودند و بخش مهمی رو هدر داده بود. مثلاً شاید کیفیت کارش واقعاً خوب بود اما با دیر رسیدن همیشگی به جلسات و بعد غر شنیدن و نارضایتی اطرافیان، تمرکزش کمتر می‌شد و خیلی اوقات آدم‌ها رو ناراحت می‌کرد و حتی بعضی فرصت‌های خیلی خوب رو به خاطر همین تنبلی‌ها و بی‌برنامگی از دست می‌داد.

از حق نگذریم چند تا ویژگی خیلی خوب هم داشت؛ یک اینکه عاشق مطالعه کردن بود و از بچگی عادت به کتاب خوندن داشت. دوم اینکه به رشد کردن و موفق شدن و کمک کردن به دیگران برای موفقیت خیلی علاقه داشت تا جایی که وقتی مطمئن بود می‌تونه به کسی کمکی بکنه حتی ریسک‌های خطرناکی می‌کرد که ممکن بود تمام زندگی شخصی و موفقیت‌هاش رو زیر سؤال ببره. 

نظرات کاربران

Narjes Seghayat
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

چون موضوع کتاب بر اساس یک داستان واقعی هست نویسنده ی کتاب حال خواننده را خیلی خوب درک کرده و راه حل های واقعا کاربردی ارائه کرده است

Yas Golbaz
۱۴۰۲/۰۲/۰۶

این کتاب صحبت اضافی و بازی با کلمات و جملات رو نداره و کاملا ساده و روان همه مطالب را در اختیار خواننده قرار میده من دوسش داشتم و به شما هم توصیه میکنم بخوانید

zizo
۱۴۰۱/۱۰/۱۵

بنظرم در عین کوتاهی کتاب خوب و کاربردی بود و میشه با استفاده از نکته هاش موفق شد و اینکه شسته رفته بودنشو دوست داشتم❤️

محمد
۱۴۰۰/۱۲/۲۹

کتاب جالبی بود بعضی راهکارها یکم سطحی بینانه بود ولی به طور کلی نکاتی هم داشت که میتونه به آدم کمک کنه در واقع انگار نویسنده خلاصه چند تا کتاب مرتبط به این زمینه رو نوشته بود با توجه به حجم کمش کتاب

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
ما انسان‌ها بندهٔ عادت‌های خودمان هستیم، اما اینکه تحت سلطهٔ ارباب بد یا عالی باشیم، انتخاب ماست. بهنام محقق
زبل خان

حجم

۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان