دانلود و خرید کتاب باراک اوباما چه کسی است؟ روبرتا ادواردز ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باراک اوباما چه کسی است؟ اثر روبرتا ادواردز

کتاب باراک اوباما چه کسی است؟

معرفی کتاب باراک اوباما چه کسی است؟

کتاب باراک اوباما چه کسی است؟ نوشته روبرتو ادواردز است که با ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی منتشر شده است. کتاب باراک اوباما چه کسی است؟ یکی از کتاب‌های مجموعه به سوی موفقییت است که افراد موفق و مشهور را معرفی می‌کند.

درباره کتاب باراک اوباما چه کسی است؟

داستان درباره جوانی است که در دانشگاه کلمبیا تحصیل می‌کرد. او قبلاً هرگز در شهر نیویورک زندگی نکرده بود. سال ۱۹۸۱ بود و او مدت یک سال، اوقات فراغت خود را به قدم زدن در گوشه و کنار شهر می‌گذراند. او نه تنها علاقه‌مند به دیدن مناظر معروف مانند مجسمه آزادی بود که بسیاری از گردشگران از آن بازدید می‌کردند، بلکه همچنین می‌خواست از مناطق دیگر شهر مانند هارلم دیدن کند. هارلم محله مشهوری است که از دهه ۱۹۲۰ بسیاری از خانواده‌های سیاه‌پوست در آن زندگی می‌کنند. مرد جوان از کلیساهای تاریخی و تئاتر آپولو بازدید کرد. نام این جوان باراک اوباما بود. قدبلند و لاغر او نیمه سفید و نیمه سیاه بود. غالباً احساس می‌کرد به جایی تعلق ندارد. او از آینده خود مطمئن نبود. او از زندگی خود چه چیزی می‌خواست؟

او هرگز نمی‌دانست تبدیل به اولین رئیس جمهور رنگین پوست آمریکا می‌شود. این کتاب داستان زندگی این باراک حسین اوباما است. 

خواندن کتاب باراک اوباما چه کسی است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به خواندن درباره زندگی میضل اوباما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب باراک اوباما چه کسی است؟

استنلی نام پدرش بود. او پسری خواست؛ بنابراین نام تنها فرزند خود را استنلی گذاشت؛ اما او در میان دوستانش به آن معروف بود.

آن و باراک با هم آشنا شدند، عاشق هم شدند و ازدواج کردند. هیچ چیز غیرعادی در این مورد وجود ندارد به جز این که در سال ۱۹۶۱ اتفاق افتاد. آن سفیدپوست بود و باراک سیاه بود. در آن زمان، تعداد کمی از افراد از نژادهای مختلف تصمیم می‌گرفتند که با یکدیگر ازدواج کنند. در واقع، در برخی از ایالات، این غیرقانونی بود! پدر و مادر آن افراد نسبتاً آزاد اندیشی بودند. آنها داماد جدید خود را پذیرفتند. او باهوش و جالب بود؛ و آنها نوه چاق خود را می‌پرستیدند. باری کوچولو بزرگ شد و آنها را گرامپ و توت نامید. (در هاوایی "توت " به معنای مادربزرگ است.)

در هاوایی، بسیاری از مردم پوستی قهوه‌ای دارند، بنابراین باری غریبه به نظر نمی‌رسید و احساس غریبگی نمی‌کرد. در ساحل، گرامپ دوست داشت با گفتن اینکه باری نوه یک پادشاه مشهور هاوایی است، گردشگران را سر کار بگذارد! 

وقتی باری دو ساله بود، والدینش از هم جدا شدند. پدرش می‌خواست در دانشگاه هاروارد در ماساچوست تحصیل کند. آنجا با هاوایی بیش از ۵۰۰۰ مایل فاصله داشت. از طرفی باراک می‌خواست با آن و باری به کنیا برگردد؛ اما آن نمی‌خواست در یک دهکده کوچک در آفریقا زندگی کند؛ بنابراین او به همراه پسر خردسالش در هاوایی ماند.

قبل از دیدن دوباره پدرش، باری ده ساله بود. او عکس‌هایی از باراک و همچنین داستان‌هایی داشت که مادر و پدربزرگ و مادربزرگش در مورد پدرش به او گفتند؛ اما کافی نبود باری احساس می‌کرد گویی سوراخ بزرگی در قلبش وجود دارد.

نظرات کاربران

فاطمه
۱۴۰۱/۰۵/۲۴

از سری کتاب های به سوی موفقیت جالب و خلاصه وار و خواندنی هستند و در زمان کوتاهی اطلاعات زیادی به فرد میدن مخصوصا صفحه آخر کتاب جدول زمانبندی جهانی رو اگه با دقت بخونیم و درمورد اتفاقاتی که نوشته

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان