دانلود و خرید کتاب چهره گشایی از نفاق در حیات رسول خدا (ص) محمدرضا جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهره گشایی از نفاق در حیات رسول خدا (ص) اثر محمدرضا جعفری

کتاب چهره گشایی از نفاق در حیات رسول خدا (ص)

معرفی کتاب چهره گشایی از نفاق در حیات رسول خدا (ص)

کتاب چهره گشایی از نفاق در حیات رسول خدا (ص) براساس درس گفتارهای آیت‌الله علامه شیخ محمدرضا جعفری گردآوری شده است. کتاب چهره گشایی از نفاق در حیات رسول خدا (ص) به  تاریخ صدراسلام ونقش منافقین وطرح وبرنامه هائی که داشتند ازموضوعات قابل توجهی است که نویسنده به بعضی از ابعاد می‌پردازد.

درباره کتاب چهره گشایی از نفاق در حیات رسول خدا (ص)

رسول رحمت از طریق دو یادگار ماندگار خود قرآن و عترت چشمه‌ای جوشان از علم الهی برای امّت بر جای نهاده تا دل و جان را از آن سیراب كنند. این سفره گسترده بركت‌ خیز معنوی چنان است كه همواره می‌توانیم لقمه معرفت از آن برگیریم و توشه راه خود و دیگران کنیم. اما این فریضت است نه محض فضیلت; یعنی وظیفه‌ای است كه آن پیامبر مهرپرور بر دوش عالِمان ربّانی نهاده تا خوان احسان معنوی برای امّت بگسترانند و همگان را بر این خوان نور بنشانند.

علامه محقق مرحوم آیت‌الله محمدرضا جعفری نجفی در شمار بزرگمردانی است كه بدین‌گونه زیستند. عمری بر خوان احسان خاندان نور نشست بدانسان كه هرگز خود را از آن سفره سیر و سیراب ندید. این کتاب شرخ سیره پیامبر است از دیدگاه این عالم ربانی و نورانی. این کتاب شما را با جلوه‌های تازه‌ای از دین آشنا می‌کند. 

خواندن کتاب چهره گشایی از نفاق در حیات رسول خدا (ص) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت سیره و رفتار پیامبر پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

shahram
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

کتابی بسیار مفید درباره نفوذ نفاق در دوران رسول خدا صلی الله علیه و آله. مرحوم جعفری نویسنده آگاه به تاریخ و متعهد به اهل بیت علیهم السلام اما گمنام و از گنجینه های مخفی علمای معاصر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۹۲۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
۱۳,۰۰۰
۵۰%
تومان