دانلود و خرید کتاب قدرت تنفس سندی آبرامز ترجمه محسن پرویز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت تنفس اثر سندی آبرامز

کتاب قدرت تنفس

نویسنده:سندی آبرامز
ویراستار:فاطمه گلچین
امتیاز:
۳.۲از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت تنفس

کتاب قدرت تنفس که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون قرار دارد، نوشته سندی آبرامز است. این اثر درباره تأثیر قدرت شگفت‌انگیز تنفس عمیق بر افزایش بهره‌وری، خلاقیت و شفافیت از طریق قدرت ذهن‌آگاهی سخن می‌گوید.

 درباره کتاب قدرت تنفس

تنفس ابزاری است که همیشه در دسترس شما قرار دارد؛ تا آنجا که سه نفس عمیق شما می‌تواند متحول‌کننده باشد و ترس را به هیجان، بی‌قراری را به آرامش و تردید را به یقین تبدیل کند. هنگامی‌که آگاهانه و حتی برای چند لحظه تنفس می‌کنید، می‌توانید از مزایای مدیتیشن بهره‌مند شوید، بدون اینکه نیاز داشته باشید برای مدت‌زمانی طولانی در مکانی ثابت بنشینید؛ بنابراین می‌توانید با تنفس روزانه به موفقیت دست یابید؛ پس انرژی و افکاری را انتخاب کنید که به‌سرعت شما را با قدرت درون خودتان مرتبط می‌کند. به‌کمک تنفس دیگر به یوگا نیاز ندارید. هنگامی که ذهن‌آگاهانه نفس می‌کشید، عملکرد خود را بی‌هیچ محدودیتی افزایش می‌دهید؛ زیرا به ذهن، جسم و باورهایتان متصل می‌شوید.  کتاب حاضر به قدرت متحول‌کنندۀ تنفس در محیط کسب‌وکار می‌پردازد. با مطالعۀ این کتاب درک می‌کنید که چگونه سه‌تنفس عمیق در لحظات کلیدی تأثیر بسیاری بر عملکرد شما دارد و درمی‌یابید که اگر تنفسی خودآگاهانه نداشته باشید، ممکن است افکار منفی‌و شک و تردیدهای آسیب‌زننده در ذهن شما جای بگیرند؛ از این‌رو ضروری است ذهن و جسم خود را به انرژی و افکاری متصل کنید که به موفقیت شما منجر می‌شوند.

 نظرات دیگران درباره کتاب قدرت تنفس

«کتابی ساده، اما پرمحتوا که مطالعۀ آن برای بهسازی و حداکثرکردن بازدهی و بهره‌وری، هم‌زمان با حفظ آرامش و خرسندی توصیه می‌شود».

(لیون پلیسر، مدیر برنامۀ گوگل)

کتاب «قدرت تنفس» نسخه و دستور کاری عالی برای مدیران کنونی و افرادی است که مشتاق‌اند به این جایگاه دست یابند. در این کتاب، دیدگاه‌های ارزشمندی بیان می‌شود تا برنامۀ زمانی پرمشغله و استرس‌های دائمی افراد مدیریت شود؛ از این‌رو کارمندان و مدیران می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

(مارک برتولینی، رئیس و مدیرعامل سابق ایتنا)

 خواندن کتاب قدرت تنفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد فردی و روان‌شناسی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره سندی آبرامز

سندی آبرامز کارآفرینی باسابقه (مؤسس شرکت مویستچر جَمز)، مشاور کسب‌وکار‌های کوچک و نویسندۀ کتاب «ایدۀ شما، شرکت شما» (۲۰۰۹) با هاف‌پست و ثرایر گلوبال همکاری می‌کند و مطالبی دربارۀ کارآفرینان، کسب‌وکارهای کوچک، تنفس، یوگا و سلامتی می‌نویسد. وی تمرین‌های یوگا و تنفس خود را که از سال ۱۹۸۹ آغاز شده است، در کسب موفقیت کارآفرینی خود مؤثر و ارزشمند می‌داند.

آبرامز در سال ۱۹۹۵ دوره‌های آموزش مربیگری یوگا را در مرکز مشهور یوگا در لارچمانت لس‌آنجلس به پایان رساند. او به‌عنوان رهبر فکری، در کسب‌وکارهای کوچک و تولید محتوا فعالیت دارد و به‌منزلۀ شخصی مؤثر در شبکه‌های اجتماعی با برندهایی مانند کَپیتال وان، لیگال زوم، سیج سافتور و مریات مشورت و همکاری کرده است. 

آبرامز با راه‌اندازی کارگاه‌های «آموزشی نفس‌کشیدن مانند یک رئیس!» کارآفرینان، کارمندان، رهبران، تیم‌ها و مدیران اجرایی را به‌کمک قدرت تنفس توانمند می‌کند و درنتیجه آن‌ها را به موفقیت و ذهن‌آگاهی در کسب‌وکارشان سوق می‌دهد.

 بخشی از کتاب قدرت تنفس

هر روز صبح طبق عادت، تختخوابتان را مرتب و خودتان را آراسته می‌کنید. اما قبل از ترک خانه، ذهن خود را آماده کنید.

وقتی تصمیم گرفتید تا برخی عادات دیجیتالی خود را تغییر دهید، تأثیرگذارترین و بهترین زمان برای شروع این کار صبح است. اگر زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، عادت دارید ایمیل‌ها و پیام‌های رسانه‌های اجتماعی یا خبری را چک کنید، مانند این است که برای صبحانه غلات شکردار بخورید. شاید از خوردن غلات شیرین برای چند لحظه لذت ببرید، اما به‌زودی از نظر روحی و جسمی از خوردن آن پشیمان می‌شوید. تمرکزکردن بر آنچه دریافت می‌کنید (که در بیشتر موارد احساسات منفی را تحریک می‌کنند) می‌تواند مانع پیشرفت شما شود؛ زیرا به‌جای اولویت‌بندی و آماده‌سازی، روز خود را با واکنش و عکس‌العمل شروع کرده‌اید. عادت‌های روزمرۀ صبحگاهی برای افراد موفق، بخشی مهم و اساسی در روز است و برخی تمرین‌های خاصی را شامل می‌شود. درست حدس زده‌اید! منظور من تمرین‌های ذهن‌آگاهی است. باید بدانید که زمان گران‌ترین دارایی ماست؛ به همین دلیل مردم کنجکاو هستند تا بدانند رهبران موفق کسب‌وکار چگونه صبح خود را آغاز می‌کنند. می‌توانیم از آیین‌های صبحگاهی آن‌ها بیاموزیم. باید بدانید که کنترل زمان سبب حرکت و جنبش واقعی می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که کتاب، مقاله و پادکست‌های فراوانی دربارۀ این موضوع وجود دارد.

سند علمی

ران فریدمن، نویسندۀ کتاب «بهترین مکان برای کارکردن» می‌گوید: «ما در طول روز حدود سه ساعت متمرکز هستیم و می‌توانیم نقش مهمی در برنامه‌ریزی، نحوۀ تفکرکردن و خوب صحبت‌کردن داشته باشیم اگر سه ساعت اول را با واکنش به پیام‌های صوتی، ایمیل، یا فهرست درخواست‌های افراد دیگر تلف کنیم، بهترین ساعت‌های روزمان را از دست می‌دهیم».

افراد حرفه‌ای در ساعات اولیۀ روز، به کارهایی مانند چک‌کردن ایمیل، پیام و رسانه‌های اجتماعی و مواردی که سبب کم‌حواسی و از بین رفتن زمان می‌شود، مشغول نمی‌شوند. اگر روز خود را با چک‌کردن ایمیل و پیام‌ها آغاز می‌کنید و احساس می‌کنید انرژی و انگیزۀ کافی را در محل کار ندارید، از تغییر و تفاوت تمرکز بر اهداف در ابتدای روز، غافلگیر و هیجان‌زده خواهید شد؛ پس نفس عمیق بکشید و متمرکز، قوی و متوازن شوید؛ حتی برای چند دقیقه.

وقتی روز خود را با شفافیتی ذهنی آغاز می‌کنید که از تنفس آهسته و عمیق حاصل شده است، کنترل اولویت‌های خود را به دست می‌گیرید و خود را برتر از امور قرار می‌دهید؛ بنابراین در طول روز کمتر منفعل هستید و فعال‌تر خواهید بود. چند تنفس عمیق و انتخاب هدف و نیتی مثبت برای روز خود (تنفس‌کردن مانند یک رئیس) عادت‌های صبحگاهی را به آیین قدرتمند صبحگاهی همراه با معنا و نیروی حرکت تبدیل می‌کند.

لازم نیست صبحی اسپامانند داشته باشید تا تغییری بزرگ و تأثیرگذار در شما ایجاد شود. حتی چند دقیقه تنفس عمیق و اتصال ذهن و بدن کافی است تا با افکار مثبت، انرژی و اعتمادبه‌نفس خود ارتباط برقرار کنید. توجه‌کردن و آگاه بودن از اهداف روزانه بسیار مهم است. نتیجۀ آگاه‌بودن از این اهداف برای همۀ اقدامات‌، شفافیت و تلاش راهبردی است. نگران نباشید؛ نیازی به تنظیم‌کردن زودتر ساعت نیست. پنج یا شش دقیقۀ اول روز خود را به نظم‌دهی و اتصال خود با انرژی و اهدافتان اختصاص دهید. خودتان را از اکسیژنی که از نیت‌های مثبت تشکیل شده است بهره‌مند کنید. هر روز شما می‌تواند فرصتی دیگر برای نزدیک‌شدن به اهدافتان باشد. همچنین بستری برای پیشرفت و تکامل شماست تا کارهایتان را در سطوح بالاتر انجام دهید و انرژی‌ای برای همکاران خود باشید. باید بدانید که چگونه احساس‌کردن و اندیشیدن یک انتخاب است. اگر تاکنون انتخاب شما آگاهانه و هوشمندانه نبوده است، نیروهای خارجی تمام زمان‌شما را مدیریت کرده‌اند.

آغاز روز (صبحگاه) بهترین زمان برای تقویت انتخاب‌و قراردادن آن در ذهن و بدنتان است. صبح ویژگی هیجان‌انگیزی دارد، یعنی شروعی تازه. اگر صبح‌ها مانند یک رئیس نفس می‌کشید، روز خود را از انرژی خاصی بهره‌مند می‌کنید که در اهداف شما آشکار می‌شود. می‌توانید دیروز را فراموش کنید. به فردا زیاد فکر نکنید و بر این فرصت جدید (روز تازه) تمرکز کنید. آمادۀ چالش باشید! هیچ زمان بهتری برای به‌دست‌آوردن آرامش وجود ندارد، برای چند دقیقه سکوت کنید و بهترین روش را برای آرامش خود برگزینید. با توجه به اولویت‌ها و اهدافتان تصمیم‌گیری کنید و زمانی که این کار را انجام دادید، تمرین‌های تنفس را به زندگی خود اضافه کنید. صبح را به‌عنوان اولین زمان برای این ادغام در نظر بگیرید و مطمئن باشید تأثیرات آن را در روز اول مشاهده خواهید کرد، به‌ویژه اگر سه بار در روز ۳DB را به عادت جدید خود انجام دهید.

 


نظرات کاربران

mahboob eshghi
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

ترجمه کتاب روان و ساده است کتاب فقط مربوط به تنفس نمیشه و یک سری نکنیک کاربردی مربوط به ذهن آگاهی و تمرکز رو بیان میکنه همراه با سند وآزمایش در کل کتاب خودیاری خوبیه فقط بعضی جاهاش احساس کردم یکم زیادی

- بیشتر
آتیلا
۱۴۰۲/۰۶/۲۸

من بسیار سعی میکنم به کتابها نمره کم ندهم ولی این یکی افتضاح بود. 5 درصد کتاب در مورد عنوان کتاب بود و ما بقی ملغمه ای از حرفهای زرد تکراری.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۰)
مراقب افکارتان باشید، آن‌ها به کلمات تبدیل می‌شوند؛ مراقب گفتارتان باشید، آن‌ها به عمل تبدیل خواهند شد؛ مراقبت اعمالتان باشید، آن‌ها به عادت تبدیل می‌شوند؛ مراقبت عادت‌های خود باشید، آن‌ها شخصیت شما را می‌سازند و مراقبت شخصیت خود باشید؛ زیرا تبدیل به سرنوشت شما می‌شود. (لائوتسو)
mahboob eshghi
تا زمانی که بر تنفس خود تسلط دارید، هیچ‌کس نمی‌تواند صلح و آرامش شما را بگیرد.
.
رشد و آسایش در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرند. (جینی رومت)
mahboob eshghi
همه‌چیز دو بار ایجاد می‌شود، ابتدا در ذهن و سپس در واقعیت. (استفن کاوی)
mahboob eshghi
اگر افسرده هستید، در گذشته زندگی می‌کنید. اگر مضطرب هستید به آینده می‌اندیشید و اگر در آرامش هستید، در حال زندگی می‌کنید. (لائوتسو)
mahboob eshghi
رابرت لوئیس استیونسون می‌گوید: «روزتان را با برداشتی که درو می‌کنید قضاوت نکنید، بلکه آن را با بذرهایی که کاشته‌اید بسنجید».
mahboob eshghi
می‌گوید: «تا زمانی که اقدامی نکرده‌اید، کاملاً تصمیم نگرفته‌اید»؛
mahboob eshghi
اگر افسرده هستید، در گذشته زندگی می‌کنید. اگر مضطرب هستید به آینده می‌اندیشید و اگر در آرامش هستید، در حال زندگی می‌کنید.
Mobina
ذهن پادشاه حواس و تنفس پادشاه ذهن است. (بی کی اس آینگر)
mahboob eshghi
تنفس تقویت‌شده می‌تواند تفکرات محدودکننده و منفی را از بین برد، شما را در مقابل این افکار منفی مقاوم کند و در مسیر موفقیت قرار دهد. تنفس ذهن‌آگاه به‌راحتی قابل فعال‌سازی و استفاده است. چه در وضعیتی دشوار باشید و چه بخواهید در لحظه قرار بگیرید
.

حجم

۱۴۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۴۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان