دانلود و خرید کتاب مستند داستانی کارتابل محمدرضا حدادپور جهرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مستند داستانی کارتابل اثر محمدرضا  حدادپور جهرمی

کتاب مستند داستانی کارتابل

معرفی کتاب مستند داستانی کارتابل

مستند داستانی کارتابل اثر محمدرضا حدادپور جهرمی است که در انتشارات حداد به چاپ رسیده است. جهرمی در این اثر هم به کارشکنی‌های دشمنان اسلام و انقلاب و اثرات مخبر آن برای حال و آینده کشور پرداخته است.

درباره مستند داستانی کارتابل

 با گسترش صنایع و پیشرفت تولید و تبادل کالا و همکاری‌های اقتصادی بین‌ المللی حضور هیئت‌های تجاری و صنعتی بیگانه امری عادی شده و مردم حضور افراد خارجی را با عناوین اقتصادی در کشورشان پذیرا شده‌اند.

 این موضوع شبکه‌های جاسوسی را هم به این اندیشه رهنمون کرده که از عناوین اقتصادی برای انجام مقاصد خود بهره بجویند. سازمان‌های جاسوسی علاوه بر استفاده از هیئت‌های اقتصادی برای جمع‌آوری اطلاعات، ماموران خود را نیز با عناوین اقتصادی روانه کشورهای مختلف می‌کنند. حال تصور کنید وقتی عناصری با عقبه فکری خطرناک و عقده‌های عمیق از انقلاب اسلامی در درازمدت در گلوگاه صنعتی و مشاغل حساس نظامی و دفاعی قرار بگیرند به مراتب از عوامل بیگانه خطرناک‌ترند و می‌توانند ضربات مهلکی به حال و آینده انقلاب بزنند، به علاوه این که آنان با گرفتار کردن برخی از شخصیت‌ها و چهره‌های شناخته شده در چنبره حلقه‌های جاسوسی و سوء استفاده از تجارب و سوابق و اعتماد آنان، زمینه اتفاقات عجیب و خطرناکی را رقم می‌زنند. بنابراین تمام افراد و نخبگان به نوعی در خطر گرفتار شدن در دام چنین سازمان‌هایی هستند.

 در این مستند داستانی به تشریح و بررسی یکی از روش‌های نفوذ در سیستم دفاعی و برنامه‌ریزی نظامی پرداخته شده و پرده از برخی شیوه‌ها و شگردهای مورد استفاده آنان برداشته شده است. جهرمی در این مستند داستانی از تاثیر چنین افرادی در سطوح بالای اقتصادی دفاعی و نظامی سخن گفته است.

 خواندن کتاب کارتابل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به مستندهای داستانی سیاسی و تاریخی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره محمدرضا حدادپور جهرمی

محمد رضا حدادپور جهرمی متولد سال ۱۳۶۳ است، او یکی از استادان جوان حوزه علمیه جهرم است که معاونت پژوهشی این حوزه را نیز به عهده دارد. او فعالیتش را با کانال تلگرامی دلنوشته‌های یک طلبه شروع کرد. او به شهرت فراوانی بین ادب دوستان انقلابی رسید و آثار مختلفی را منتشر کرد. بیشتر آثارش داستانی و با موضوعاتی مانند فتنه و زندگی طلبه‌ها و خاطرات جنگ منتشر شده است.

در دنیای امروز که انقلابیون کمتر به سراغ داستان‌نویسی رفته‌اند، محمدرضا حدادپور جهرمی به درستی درک کرده است که داستان‌گویی زبان نسل امروز است و اگر قرار است اطلاعاتی به مخاطب منتقل شود می‌توان از آن استفاده کرد. آثار این نویسنده در انتشارات حداد منتشر شده است. 


نظرات کاربران

نصیری
۱۴۰۰/۰۴/۲۷

به نظرم این کتاب به شدت ارزش خوندن داره، اینکه بفهمیم حتی تو ساختار نظام هم هستن عناصری که تنها هدف‌شون ضربه زدن به کشور و نظامه، خیلی بیشتر قدردان زحمات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و نظامی کشورمون خواهیم بود.

عاشق کتاب
۱۴۰۰/۰۶/۱۶

خوب بود . خدا لعنتشون کنه که سردار سلیمانی رو به شهادت رسوندن .خدا لعنت کنه خائنایی که نوکر انگلیس و امریکا و اسرائیلن .

sayyedali🇮🇷
۱۴۰۰/۱۲/۰۷

برخلاف جلدش خیلی کتاب خوبی بود اینم جلدش یکم ضعیف کار شده که غلط اندازه اولش یکم دیر پیش میره کتاب ولی بعد که داستان اصلی شروع میشه کامل رو دور میفتی از کتابا اقای حداد پور اونای که دوست

- بیشتر
حجاب افتخارم.
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

سلام با تشکر از نویسنده محترم امیدوارم این کتابهای مفید در طاقچه بی نهایت قرار بگیره. مطمئنا مطالعه هرچه بیشتر این کتاب از طرف خواننده ها به خاطر روشنگری اذهان کلی جامعه خیلی از منافع مادی اون مهمتره.

N.Maleki
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

بهتون توصیه میکنم بخونیدش حالت مستند داره و براساس شخصیت های واقعی و براساس واقعیته مثل بقیه کارهای ایشون خیلی مفید و جذاب هستش اطلاعات خوبی بهتون میده

Fatima
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

مثل کتب قبلی جناب آقای حدادپور جهرمی ، این کتاب هم دارای اطلاعات بالا و تاثیرگذاری بود ممنون . خسته نباشید

کتاب باز
۱۴۰۰/۰۵/۲۸

خیلی کتاب خوبیه مثل بقیه کتاب های این نویسنده هست گول طرح جلدش که ضعیف کار شده رو نخورید محتواش همونقدر عالیه که کتابای کف خیابون و حیفا عالین.

دیوانه او...
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

سلام کتاب جدید آقای حداد پور به نام چرا تو و پسر نوح رو هم وارد طاقچه کنید لطفا😍😍😍😍😍😍

Rey
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

کتابهای اقای جهرمی بی نطیره عاشق این نوع کتاب ها هستم خدایاریش کند

الهم صلی علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

مثل بقیه کتاب هاش عالی و جذاب و آموزنده بود.🌹

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان